Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

HVad laver du her? - privat Dustin.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

HVad laver du her? - privat Dustin. Empty
IndlægEmne: HVad laver du her? - privat Dustin.   HVad laver du her? - privat Dustin. Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 01:04

Sted: gæt.
Tid: 15.30.
Dato: 27 december 2010.
Vejr: Solen skinder, mens en smule sne falder.
Påklædning: En jakke i sort, et par stramme blåbukser.
Omgivelser: Hvad der er på en eng.

Samilla gik gennem den store eng, den blev kaldt den lykkelige eng, men den virkede ikke lykkelig, den så efterladt og fortabt ud, osse kedelig ikke lige det sted man helt ville være. Samilla kaldte den stortset for den ulykkelige eng, hun var trist og bange efter alt hvad der var sket med hendes forældre, hun faldt over en gren der lå i sneen den var helt begravet, den sad fast i jorden og hun landte nede i sneen med hovedet, en smule blod kom på hendes fod " Fuck det gjorde ondt" sagde hun det var osse klart for hun rendte rundt i bar tæer. Sne fnugne var irreterende, mens solskindet blendte hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

HVad laver du her? - privat Dustin. Empty
IndlægEmne: Sv: HVad laver du her? - privat Dustin.   HVad laver du her? - privat Dustin. Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 02:19

Dustin stod under et af træerne, og kiggede ned af sig selv. Han lagde ikke mærke til den anden person der var her. Han var i sine egne tanker, og man kunne sådan set råbe, og han ville nok ikke reagere. Han dannede et mønster i sneen med foden, som dannede et hjerte. Hna smilte til sig selv, og nød at være alene. Solskinnet ramte hans hår, som fik en rødelig glans, og som faktisk var meget smukt. Han smilede bare, og vidste ikke rigtig hvad han skulle fortage sig. Han var gået og gået, og var pludselig endt her. Han var jo ny i byen, og var vidst kommet en smule på afveje, men alligevel vidste han vejen hjem.
Tilbage til toppen Go down

HVad laver du her? - privat Dustin.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hvad laver jeg her?? privat Naik
» hmm.. hvad laver jeg her? - Ace
» Hvad laver du her? - Oliver
» hvad laver jeg her? ~Zean~
» Hvad laver jeg her? (Esther)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum