Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:37

S: Slient River
V: blæsende.
dag+dato: Irl

Cecilie smilte sille for sig selv hun elskede at være der dernede der var stille og roligt. hun havde en tanke om at hvad hun dog skulle lave der hvad der dog havde fået logget hende der ned, hun kiggede sig om med et kort smil på læberne, *hvad sker der dog* tænkte hun med et gimt i sine øjne. hun gik med sin grønne vinter jakke. hun havde et stort smil af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:42

Nitaki gik kort og tænkte lidt igennem elsker han hende virkelig eller elsker han hende overhovedet ikke, hun følte sig udnyttet af ham. Hun satte sig ude på kanten af broen hende numse var begravet dybt i sneen og hun stirrede ud på det glatte vand, måske kunne det holde til en pige uden blod og kød " Det får vi at se " sagde hun for sig selv, da hun langsomt satte fødderne ned på isen, det var fedt at den ikke flækkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:59

cecilie så en person gå ude på isen måske kunne hun blive venner. med hende men hvem ved, hun ville så gerne have nogle flere venner. hun gik hen med broen. hun smilte til hende men hun viste ikke hvad hun skulle sige. ''hejsa'' sagde hun med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 05:03

Nitaki vendte sig om og tog en indåning, bare en uge mere uden sin savnede og virkelig elskede søster ville hun dø, hun ville så gerne have hende at se igen, men måske finder hun hende aldrig igen, man må altid ønske, hun kiggede op på pigen der snakkede til hende " Heeeej" strakte hun ordet ud da hun kunne genkende øjnene " kender jeg ikke dig?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 05:39

Cecilie så ind i hende smukke øjne hun kunne genkende den kærlige venlighed pigen på søgen havde. hun ik hen mod hende men viste hun ikke skulle gå ud på søen da hun ville falde igennem med det samme. ''dig kende jeg'' sagde hun med et glimt i øjet. hun viste intet om sin storesøster hun var væk fra familien inden Cecilie viste noget om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:07

Nitaki gik længre ud imod " Umuligt, men du ligen osse en jeg kender" sagde hun og gik tættere på hende " Du ligner min søster som forsvandt for et år siden " sagde hun og grinede da hun hurtigt fik set ind i hendes øjne, hun havde det samme ar som hun havde på armne, stortset som et søster ar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:15

//det skal være for 4 år siden eller passer det ikke med at cecilie er 15 ^^//
Cecilie så på hende, hun virkede mere og mere bekendt jo mere hun kiggede efter hun fandt så ar'et på hende arm. ''det løgen'' sagde hun og kiggede på hende. ''Nitaki??'' sagde hun uden at tænke sig om hun var ret overrasket over hun var i live, hun troede hun var død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:18

Niatki løb på iseen, men den prassede sammen da hun satte iløb, men hurtigt kom hun op igen " Jeg er okay" Sagde hun og løb mod hende igen og fik endelig et greb i hende " Hvad har du lavet så længe?" spurgte hun og smilede af lugten af hend evar tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:21

hun så på nitaki og gav sig bare til at græde. ''jeg... har... måtte være hos en pleje familie min pleje far er olitimand så jeg er kendte som betjendt storm's datter'' sagde hun og grad en helt det og så op på sin storesøster. ''det længe siden og hvor gamel er det nu du er nitaki??'' spurte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 07:30

" !8 år og hvor er du blevet stor og smuk søster " fortalt hun og begyndte at give tåre fra sig " Men du lugter som en hund" sagde hun og stillede sig en cm væk fra hende, men ryggede sig hen til hende igen og kyssede hende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:05

hun så på hende og snusede ind. ''og ikke for noget men du lugter som et lig'' sagde hun og kiggede på hende. ''ja jeg er varulv'' sagde hun og så væk fra hende. hun kyssede hende hvor hun kunne nå og var ked af det fordi nu havde hun jo en søster. hun viste ikke hvad hun skulle gøre eller sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:11

" Cecilie, jeg er vampyr " sagde hun og ignoregde hun var en varulv, selvom de to racer ikke havde det så godt sammen. " hvor bor du ?" spurgte hun og smilede skævt til hende " Jeg har købt hus i Werclare, med 3 heste og en hund, ville du ikke flytte der ud med mig?" spurgte hun hurtigt "Eller har du et sted?" Spurgte hun sløvt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:17

hun så på sin søde dejlige storesøster. ''Nitaki jeg ville virkelig gerne men jeg skal flytte ind hos min kæreste'' sagde hun og så å sin søster og smilede mod hendes og havde et glimt i øjede selv om hun grad. hun grad stadig af glæde for at se sin søster efter 4 år det var meget længe for en pige på 11 år på det tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:19

" savner at være 14år " sagde hun og grinede kort " Jeg har slået mor far og hvores søskende ihjel" fortalte hun " Og hvis du havde været der der havde jeg osse slået dig ihjel" Fortalte hun og begyndte at græde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:25

lage armen om hende for at trøste hende. ''men det var jeg ikke så du dræbte mig ikke'' sagde hun og så på sin søster. hun var lidt bange for hende men alligevel ikke hun havde det bare sådan at hun ikke kunne være sur på nogle ret længe af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:36

Nitaki kiggede på hende og var parat til at forklare " De er skyld i at jeg er vampyr nu" Sagde hun og og tog en dyb indåning " Det var min fødselsdag og mor og far snakkede emd to vampyre som skulle forvandle mig, jeg flygtee da jeg hørte det, men de jagtede mig og forvandlede mig, jeg tog hjem og min hævn var sød " sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:49

hun så på nitaki som hun havde fundet ud af var hendes søster. ''jeg er ked af du måtte gå gennem det'' sagde hun med et trist blik mod ham, hun grinte. bare og så op på hende. ''måske kan du blive gode venner med min bedste veninde violet sabuka hun er også vampyr'' sagde hun med et smil på sine yndige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 21:47

" Cecilie jeg er ked af det, men jeg har osse forelsket mig, og fyren er en engel " sagde hun og vidste ikke helt om hun skulle le eller græde " Cecilie hvad siger du så til at vi tager hjem til mig og sover i nat?" spurgte hun og lavede et nuttet ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 21:53

hun så på sin søster. ''jeg skal lige fortælle min kæreste det så kommer jeg igen'' sagde hun og blev varulv og løb hjem og fik fortalt ham det og tog hen til sin søster igen og så på hende med sine store varulve øjne hun gik stille ved siden af sin søster og nussede sit hovede mod sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 22:05

Nitaki nussede hendes pels " Søde kan du ikke lige få din menneskeform igen?" spurgte hun og var lidt nysgerig efter hvad han havde sagt " Hvad sagde din fyr?" Spurgte hun og lavede store øjne til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 23:14

hun så på hende. ''jeg skal bare have noget tøj så kan jeg godt blive menneske'' sagde hun og kiggede på sin søster. hun tog og fjernede nogle lopper. hun sad stille på sin store ulve bagdel hun smilte af det og så sig om. ''jeg er bare lidt urolig for hvad der sker da han skal holde fest'' sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 23:18

" Det er ligemeget han kunne ikke finde på at være dig utro, og vis han er, så slår jeg ham ihjel " sagde hun og smilede blidt " Så du kan låne en kjole af mig når vi kommer hjem til mig" sagde hun og smilede til sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 00:06

hun gik sammen emd sin søster. ''nej jeg klare det selv hvis han er mig utro så river jeg hans lem af så han ikke kan bruge den på nogel pige mere'' sagde hun med et smil på sine læber. hun havde et seriøst blik og stemme. hun var træt af det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 00:29

"hihi skønt at vide søster " sagde hun og lagde en arm rundt om sin varulve søster. " Så imorgen tidlig så lufter vi hundene og så tager vi en ride tur og så kan vi bare sige at jeg tager og køre dig hjem" sagde hun og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 00:37

hun smilte mod hende. og lage hovede mod hende. hun havde det godt hos sin søster. ''jeg har savnet dig helt vildt'' sagde hun med et smil på sine læber. hun grinte og gik med sin søster og gik sammen med hende. ''ja det ville være fedt'' sagde hun med et krot smil mod ham....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: