Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 03:06

Hun omfavnede sin søster og de slentrede afsted " Ehmm vi runder lige slikkeren ikke" sagde hun og smilede " Så vi kan leje en smil og købe en smule guf" spurgte hun og gav sig til at ligge sin hånd i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 03:17

hun tog sin søsters hånd, de gik stille sammen og hun så en masse mennesker som hun gik i skole med de kiggede bare på hende og den unge kvinde ved hendes side, *hvem er det* tænkte de og kiggede på Nitaki, Cecilie så dem og nogle af drengene kiggede på sin søster's røv, ''nitaki?'' sagde Cecilie til sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 03:37

Nitaki havde set drengene " Ja Cecilie?" spurgte hun og lavede nogle små hvæs, hun kunne ikke klare skole drenge som ikke var trådt ud af vokse aldren endnu.
" Er det nogle fra din skole?" Spurgte hun og vendte sig lidt om, da kiosken lå lige ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 03:52

Cecilie så på hende hun holdte virkelig meget af sin søster. ''ja de gør og de er virkelig irreterde. de prøver altid at være provo over for mig og de pisser mig virkelig af'' sagde hun og lige da hun havde sagt det kommer drengene over til dem og klapper Cecilie på røven på vej ind i slikkern. ''stop'' det sagde hun. ''hvorfor du kan lide det'' sagde de og grinte og blinkede til Nitaki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 04:04

nitaki var ikke højere end Cecilie " Skulle i ikke bare smutte?" spurgte hun dem og tog fast i hendes søster, men hun fandt sig ikke i noget og gik dermed hen og smilede til drengene " Cecilie gå ind " Hviskede hun til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 04:26

Cecilie lage en hånd på sin søsters skulder, ''Nikata pas nu på'' sagde hun og gik ind i butiken. en af drengene kom hen til Nitaki og smilte. ''du ser godt ud smukke'' sagde en af drengene an smilte virkelig frækt til hende, som om han ville have hende, i hendes værelse,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 04:33

Nitakii var ikke bange " Ved du hvad?" spurgte hun og vendte sig om. " Jeg hader drenge som er sådan der " sagde hun og jokkede ham hurtigt over tæerne, mens hun kiggede ind i butikken hos hendes søster . * Det var da let nok* Tænkte hun og smilede, men hun ved ikke hvad der ville ske nu jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:18

drengen grinede han mærkede det ikke. ''skulle det virke på mig HA tror du jeg er et sølle menneske som din tåbelige lillesøster udgiver sig for'' sagde han, og grinte rigtig højt han tog fat i hendes arm. hun mærkede en klam kunlde fra ham, ''tro mig du vil ikke gøre mig sur'' sagde ham og fik røde øjne han var også vampyr som hende. Cecilie så hvad han havde gang i og var ved at blive varulv, for at stoppe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:30

Nitaki fandt en løsning og kiggede ham ind i øjnene " Ehmm lad vær at tage det så personligt?" Sagde hun og løftede hovedet op mod hans hovede.
Hun kyssede ham for at slippe ud af det, men hun slap hurtigt kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:34

cecilie var ved at bræke sig om tanken... om at kysse det svin, ''tror du virkelig jeg gider slippe dig hvis du kysser mig'' sagde han med et ondt grin, Cecilie kom der ud. ''lad hende gå jonas'' sagde hun med et lyse stemme. ''glem det din taber tøs jeg burte lad nick og oliver tage sig af dig'' sagde han med et ondt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:36

Nitaki var ligeglad, et ondt blik kom i hendes øjne, helt røde blev de, hendes tænder kunne ikke holde sig inde, hun sprang på ham " Ved du hvad, jeg har bare lyst til at slå dig ihjle dit svin" Råbte hun i hovedet på ham, men han havde en skole.
Hun kiggede mod Cecilie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:48

Cecilie hviskede så kun Nitaki hørte ''Nitaki slip ham og lad mig ordne ham'' sagde hun med et smil på sine yndige læber. ''Jonas kom lige med mmig jeg har noget du skal se'' sagde hun mod jonas. ''den er jeg med på cille'' sagde jonas og brød fri og fulte efter cille. hun smilte til nitaki. og bad hende komme med sig, de kom ind i en mørk gyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 05:52

" Cecilie det gør du ikke, han er stadigvæk skolebarn" sagde hun og greb fat i hende.
" Vi lader som ingen ting nu og så løber vi" hviskede hun i hendes øre.
Hun havde ikke lyst til at angribe nogle nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:02

hun så på ham. ''bare rolig jeg gør det ikke men jeg vil bare skramme dem lidt. '' sagde hun med et ondt grin, ''kom nu jeg vil bare gøre dem lidt bange'' sagde hun med et smil på sine læber. ''i ved godt jeg kan høre jer ikke'' sagde jonas mod dem begge. Cecilie kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 08:54

Nitaki hvæsede af ham " Bland dig udenom gnom" sagde hun og kiggede på Cecilie " Okay, men bagefter går vi ind i slik butikken ikke?" sagde hun spørgende og kiggede mod den anden rådne vampyr, et svin var han " Gør du det bare " sagde hun og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 09:18

Cecilie smilede til sin søster, ''ja vi gør og vi ses der inde om lidt'' sagde hun med et smil på sine læber. hun gik ind i gyden og ventede på de andre kom der ind. ''hva kommer i drenge eller er i bange??'' grinede hun mod deres retning, hun var allerede begyndt at blive ulv hun havde taget sin kjole af, hendes kngler var blevet til ulve knogler og hun knurrede af ham. og alligevel gik de der ind. *hvor er de dumme* tænkte hun for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:45

// Cille kan vi ikke gøre sådan at du er færdige med dem`?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:51

// jov jov//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:52

// har ingen krea til at være flere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:53

//det er i orden ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 23:49

Nitaki gik hen til sin søster som havde taget drengene med hen i en mørk gyde " Kom så cille nu gider jeg ikke det pis mere, det er bare nogle onsvage drenge som der tror det er sejt at vise de er vampyre " sagde hun og trak fast i hende, hun gik hurtigt ind i slikbutikken " Håber du lære noget af det " sagde hun og smilede så lidt til hende " Når hvad skal vi så blande?" Spurgte hun og gik lidt rundt i den store slikbutik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 06:00

Cecilie kiggede sig om og og fik blandet lidt slik.
hun så på NItaki. ''Nitaki?'' sagde hun med et smil på sine læber,
hun ville gerne vide få ting om nitaki.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki   Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<
» en vampyr møder en varulv-Alex-privat
» Mødet med en vampyr//Lusia-privat//
» 6. december: privat Nitaki
» boldig dag :) (privat til Nitaki)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: