Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 03:12

Sted: den triste skov
Tid: 18:00
Vejr: meget blæst og regn
Omgivelser: ingen mennesker
Beklædning: militær støvler, sorte jeans og en blod rød læder jakke.

Viel vidste ikke rigtigt hvorfor han var taget til den triste skov. Måske fordi han havde lyst til at være et sted hvor dyr og træ havde det lige som ham eller også fordi han søgte fare. Han kiggede sig lidt omkring og begyndte at undre sig over der ikke var flere i skoven på sådan en fantastisk regn vejrs dag, han kiggede igen lidt rundt omkring og fandt et sted hvor man sikkert kunne så uden at blive helt gennem blødt. Men hvorfor tænke på at blive syg, for det kunne han jo ikke rigtigt. Han hadet det nogle dage og andre dage elskede han det, men for det meste elskede han at være vampyr. Han undrede sig over han kunne gå på varulve territorium eller sådan noget. Han havde tit fået af vide af hans forældre at den triste, skov var et sted med de grummeste væsner i. Måske var det derfor han havde besluttet sig til at gå der hen og se om der virkelig var noget at være bange for. Han kiggede sig lidt omkring der var stadig ingen i nærheden af ham han undrede sig lidt over det….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 03:47

en ung kvinde kom gående hen af stigen, hun havde lige været på hospitalet, efter hun var blevet stukket ned flere gange fordi nogle ville have fat i hendes bror også brugte de hende som logge mad, hun sukkede og så sig om hun kunne godt lugte en vampyr men hun tænkte ikke over det, for alle vampyre var jo ikke onde, kun nogle af dem, men hun stolede på at denne person ikke var, hun havde et par blå bukser på samt en isblå trøje og en kul stor jakke som stod åben hun kunne blive syg ja men så ville refael da blive hjemme i sikkerhed, hendes har hang løst ned over hendes skuldre og skyndte sig ind under et træ for at stå i læ men fik ikke sent at der stod en person inde under så hun kom til at bumbe ind i ham. ''det må du virkelig undskylde'' sagde hun stille og så op på ham og rødmede over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 04:35

”av” sagde han da han blev skubbet ned” når det er okay ”. Sagde han smilende, han grinte lidt over det lige præcis var en varulv der skulle finde ham inde under et stort træ. Men samtid kom han til at tænke på hvis nu den er person nu ikke var så ond som hans mor og far gjorde varulve til, måske var hun god nok. Han smilte ved tanken om en veninde der var varulv. Han havde været rundt omkring i løbet af de mange år og alle de stæder han havde været var stæder hvor der næsten ingen varulve var. Han kunne ikke lade være med at smile til tøsen, men samtidig kunne han dufte hende og det var en meget behagelig duft hun havde. På grund af hun altså var en varulv, men hun så nu ikke så ringe ud. Han fandt et kamera frem fra en inder lomme i sin jakke og tog nogle billeder af regn vejret. Han kiggede lidt på Cecilie og smilte lidt til hende igen. * nu håber jeg ikke mine forældre kan lugte jeg har været i nærheden af en varulv* han lagde kameraet i inder lommen igen så det ikke skulle blive vådt…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 04:48

Cecilie smilede sødt til ham. ''okay.... hehe mit navn er Cecilie må jeg spørger dig om dit navn?'' spurte hun stille og rystede sig så hendes hår sad lidt sjovt men hun rettede det hurtigt fordi det var lidt pinligt at se sjov ud foran en fyr som faktisk så ret okay ud af en vampyr at være men ja okay hun havde ikke altid den bedste smag hvad angik fyre, men han så da sød ud. men vampry, hendes bror ville rive hovede af hende hvis hun fortalte ham at hun havde noget med en vampyr hun kunne godt finde på at gøre oprør hvis hun blive forelsket i en vampyr hvilket hun ikke var endnu men hun vidste ikke hvad der ville ske, men hun ville tage en chance og fa en vampyr ven hvis han ville være hendes ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 05:35

Han kiggede venligt på hende” mit navn er Viel” sagde han smilende. Han undrede sig over hvorfor hun rettede på sit hår for før lignede hun sådan en sød lille varulv. Han smilte for sig selv og puttede voks i hans eget hår så det strittede lidt igen. Men det var akavet fordi han sagde ikke rigtigt noget han var bange for hun kunne blive sur også gå amok for han var jo i varulvenes territorium. Han kiggede på hende og smilte igen. Han kom til at tænke på hvordan hans forældre ville reagere hvis han kom hjem med en varulve veninde om de ville sige sæt den ud igen eller om de ville opføre sig pænt og ville lade hende æde alt hvis mad og lade alt hvad der havde med blod og gøre at gemme det væk…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 05:45

hun smilede da han også satte sit hår og grinede lidt for sig selv. ''rart at møde dig, mit navn er Cecilie'' sagde hun stille og studerede ham, det var første gang hun var så tæt på en vampyr dreng. ''undskyld jeg har bare aldrig været så tæt på en vampyr før jeg er lidt nysgærrig'' sagde hun stille. ''jeg er ked af at jeg løb ind i dig det var ikke med vilje'' sagde huns tille og rødmede da det var lidt pinlig, at hun rettede på sit hår og hun så på ham og satte sig ned i sit græssede,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:13

Han grinte lidt” det er okay” han smilte lidt. Han satte sig ned ”fik du nogle rifter” han smilte varm eller i hvert fald prøvede på at smile varmt. Han kiggede ind i hendes øjne, smukke øjne og begyndte at undre sig over hvorfor, var ulve altid havde så utroligt smukke øjne efter hans mening. Han sukkede smukke piger var der jo aldrig nok af. Han grinte lidt over det. ”men stil du blot alle de spørgsmål du vil for det vil nok tage noget med regnen” han smilte han sødt…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 03:07

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<   et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie< Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: