Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Empty
IndlægEmne: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 00:38

Dag/Dato: irl
Tid: 21:48
Vejr: stjernehimel, fuldmånde, det er tåget og koldt.
Årstid: Vinter
Omgivelser: han har gemt sig mellem det lange græs.
_________________________________________________________________________________________________________________

Ozzie sad mellem det lange græs og fukuserede på det sorte stykke stof mellem sine lange tynde finger, han undrede sig en del over hvorfor, men det var der vel ikke et rigtigt svar på, i hvert fald ikke et han kunne komme på lige nu, måske var svaret der ude et sted, mon der var nogen der havde svaret til ham, eller var det ham alene der skulelf inde det, uden hjælpe midler.. og måske var svaret gemt dybt inde i ham selv, han var ikke sikker længere, han følte sig underlig tilpas. Han lænede sig tilbage i sneen og følte hvordan kulden slog om han da han satte sit bag hovede mod den kolde sne, der var virklig koldt men han lukkede øjnene og slappede af, det her var han mere end van til, med lukkede øjne var alt omkring ham sort. Han følrte det sorte stykke stof op til øjnene og lod det bare glide hen over dem så det vilel for finder ham i at se noget til hver en tid, han løftede kort hovedet og bandt bindet i nakken sammen med noget af sneen der nu blev presset mod hans nakke, det var iskoldt og ubehaligt, men han overlevede vel nok. Han smilte lidt for sig selv, han var bleven så van til dette nu at det slet ikke generede ham længere at være blind, men det ville være et problem lige så snart han begyndte at finde vejen hjem, han ville aldrig komme hjem i blind tilstand, men det behøvede han vel heller ikke, han kunne jo bare tage bindet af når han skulle hjem, her var jo alligvel ikke andre end ham selv.. denne kolde aften under stjernene.. som var usyndelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 06:34

Pandora hoppede igennem den hvide sne, der lagde sig som en fin dyne over engen. Kulden gjorde hende intet da hun var lige så kold som sneen, måske koldere. Det var hun ikke sikker på, men hun syntes sneen føltes.. Varmt? Så måtte hun være koldere end det. Hun rystede på hovedet og stoppede op da hun bemærkede en andet.. duft. En duft af en race hun aldrig havde mødt, mens hun havde været vampyr. Så det var svært at vide hvad det var for en race. Hun smilede så hendes tænder blottedes og hendes øjne blev en anelse røde. Hun rystede endnu en gang på hovedet, og gik med lydløse skridt over mod den anden duft. Det var som at få et slag i hovedet, men hun ignorerede det. Da hun havde fået øje på det andet væsen stod hun og betragtede.. ham? Ham med endnu et smil på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 11:03

Ozzie lukkede og åbnede øjnene et par gange og mumlede noget på sit eget smukke elver sprog, et sprog hans race brugte til at komlikere med skoven og planter på, ikke noget nogen andre ville kunne forstå. Han drjede hovedet lidt satte sig op han kunne høre fodtrin, hvilket betød han ikke var alene mere han drjede hovedet mog lyden, den var kommet tæt på imens han havde ligget og filisoferede. Han smilte skævt håbede det var en venligsindet menneske eller væsen der havde valgt at gøre han selvskab lige netop denne nat. Han drejede hovedet væk lagde sig ned igen og lyttede til personenes skridt, ud fra vægt i skridt at dømme regnede han med det var en pige, ikke noget han kunen være sikker på, det var trodsalt bare et gæt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 04:02

Pandora så på drengen der lå i sneen, og syntes det var underligt hvis han ikke frøs. Han var i hvert fald ikke vampyr. Ikke hvad hun kunne dufte i hvert fald. ''Hej..'' sagde hun stille og lagde hovedet på skrå så det hele blev.. vendt. Det hun egentlig havde i tankerne lige nu var at få hans tillid, også.. Ja. Det ville tiden vel vise. Hun ventede på at han ville svare, mens hun nu stod og betragtede ham.

//Min krea er altså væk .-.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 12:08

Ozzie lå ldit han frøs ikke han havde både halsterklæde og jakke på og hænderne havde han stoppet tilbage i lommerne på den store jakke. Han havde lyst til at fløjte eller noget, men han gjorde det ikke, han mumlede bare noget.. noget intet andet væsen end elvere ville kunne forstå, det var sådan et underligt mumle sprog de brugte for at kontakte planterne omkring sig, han lå midt i de dødre høje græs, det var lidt sørgeligt, han glædte sig tila t se den døde eng engang til foråret der måtte være rart her på den tid, et rigtigt gmme sted, men nu var alle græsstrående enden døde eller helt gule i det, så man kunne nemt finde hinanden mellem dem. "hej" mumlede han kort da pigen som han jo havde gættede det ville være, talte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:59

Pandora sukkede lavmælt. Det var ikke det sted hun kun mest, men her var nu meget pænt. Hun lod lige så stille bære hendes fødder over mod drengen. "Fryser du ikke?" spurgte hun lavmælt. Hun var egentlig ligeglad. Lige nu tænkte hun på blodet. Det var lang tid siden hun havde fået blod fra et andet væsen. Hendes fingerspidser strejfede noget af sneen der havde lagt sig på toppen af græsset. Det var ikke koldt mod hende. Nej, det var nærmere varmt. Det var egentlig en underlig følelse nu hun tænkte over det.
Ikke noget hun mærkede til hverdag. Hun sukkede endnu en gang, og så hen på drengen. De var ikke særlig langt væk fra hinanden. Hun kunne så lidt hoppe på ham nu, men gjorde det ikke. Ville hellere vente til det bedste øjeblik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitimeFre 07 Jan 2011, 22:46

Han lod fingerne forsvinde ned i joren og under sneen, og mærkede det kolde og våde sne og gjord under neglene rundt om fingerne, han følte sig hjemme igen ved at mærke det, forbindet til livet, forbindet til jorden, det var hans livskilde, han kunne ikke gå en dag igenne uden at sætte sig ned med en plante og snakke med den, tilbede den, gøre alt for den han kunne, og til sidst lade fingerne glide ned i det dejlige bløde muljord, der var intet beder. Han nikkede lidt da pigens stemme brød igennem "Jov men det er ikke så slemt" sagde han og smilte op til der hvor han mente hun stod, "Jeg hedder Ozzie" sagde han roligt, han følte det var på plads at præsentere sig ordenligt.

// undsyld, der gik så lang tid indne jeg svarede men jeg har holdt pause fra Lost :3 //
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora   stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora Icon_minitime

stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» jeg kan ikke finde rundt ... -Ray
» kan ikke finde en overskrift (privat til Zolg)
» Han bad mig finde dig - Fie
» Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?
» Prøver at finde på noget at lave

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: