Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 14:44

Dato: 30. dec.
Årstid: Vinter.
Dag: Torsdag.
Tid: 00:04
Sted: Havnen
Vejr: Sneen daler let fra himlen, og beklæder de i forvejen hvide omgivelser.
Omgivelser: Pakhuse, skibe, containere... You know, havneting.

"Na da-da da-da da-da. Dada da da-da da-da da-da. Hm hm-hm hm-hm hmhm" Melodien det blev spillet på guitaren var nogenlunde den samme, der lød af den ordløse sang. Chili gik langs kajen med et let smil om læberne, mens hun spillede og nynnede. Den fine nyfaldne sne lagde sig let i det røde hår, mens hun gik. Det var måske egentlig et mærkeligt tidspunkt at gå og spille musik på, men når Chili når som helst følte træng til enten at spille eller synge, så gjorde hun det. Ofte kunne hun godt finde ud af at tage hensyn til andre, når hun foreksempel fik lyst til det midt om natten. Så begyndte hun ikke bare at spille hjemme i sin lejlighed, med tog sin guitar med sig til et sted hvor hun kunne spille uden at forstyrre alt for mange. Som regel forskellige steder hver gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Sv: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 14:45

Ray en ung flot mand kom gående og havde sig en kæp i hånden som det så ud til at han støttede sig op af han havde det ikke særlig godt lige nu han havde været ud for en ulykke i bil så han var heldig han var i live han slæbte nærmest den ene fod efter sig men det var ikke fordi den var brækket mere fordi han var træt og havde mistet meget blod fra ulykken.
Han kiggede rundt og fik sig sat ned på en bænk og slappede af i sin krop og håbede temmelig meget på at der ville komme en som kunne hjælpe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Sv: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 14:53

Chilis musik stoppede brat, da hun fik øje på en ung mand lidt længere fremme. Hun stod et øjeblik, og så bare på ham, mens han satte sig ned. Så skubbede hun guitaren om på ryggen, og gik med lange skridt hen mod ham. "Hey?... Er.. Er du okay?" Hendes spørgsmål var egentlig overflødigt, eftersom det var tydeligt at han ikke ligefrem var okay. Men Chili vidste ikke hvad hun ellers skulle have sagt, så det var der ikke meget at gøre ved. Hun var meget mere vant til at tage sig af folk når de var færdige med at trække vejret, og leve på denne jord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Sv: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 15:01

Han kiggede lidt rundt og hørte så en der lige pludselig snakkede til ham og han fik med lidt besvær vendt sit hovede mod en kvinde der snakkede til ham "okay arh det kan man ikke ligefrem sige jeg er lige nu men det bliver jeg nok vil jeg da håbe"sagde han og kiggede på hende slev som skadet havde Ray sig et godt humør når det kom til stykket.
Han smilte stille og sad bare og slappede af "jeg er lidt færdig lige nu det må nok være chokket eller noget over det der skete der har taget min energi"sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Sv: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 15:34

Chili nikkede svagt. "Burde du ikke komme på hospitalet?" spurgte hun så, mens hun så vurderende på ham. Han var måske dæmon, men selvom de healede hurtigt, så kunne de altså også vokse forkert sammen, hvis de ikke blev sat på plads igen efter et brud. Jo, hun syntes nu at han burde komme på hospitalet.. Men hvordan skulle han dog kunne det? Han så jo ikke rigtigt ud til at være i stand til at gå selv, og busser kunne man vidst godt skyde en hvid pil efter så sent.. Hun kunne måske flyve derhen, men spørgsmålet var bare om hun kunne bære ham.. Og så så langt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Sv: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 18:00

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Jo det ville jo nok være en god idé at jeg kom på Hospitalet men er det ikke langt væk her fra eller hvad er det"sagde han og kiggede på hende og var jo ikke så godt i stand til at kunne gå hele den vej alene uden hjælp "hvad kan jeg gøre lige nu udover at side her og glo dumt"sagde han og viste jo ikke hvad hun ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Empty
IndlægEmne: Sv: Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?   Can't finde the words! Did you see 'em, Ray? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Can't finde the words! Did you see 'em, Ray?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Han bad mig finde dig - Fie
» jeg kan ikke finde rundt ... -Ray
» stjernenat jeg kan ikke finde dig - Pandora
» Prøver at finde på noget at lave
» kan ikke finde en overskrift (privat til Zolg)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: