Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en elendig tur i byen(privat til jaster)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 21:09

Tazz stod ude på gangen for hun skulle ind og ha tjekket barnet for første gang.
Hun havde en stor mave nu og den var svær at skjule for hun vat ca. 7 måneder henne nu.
Tazz kiggede lidt rundt og fik øje på Jaster og Cecilie... De så lykkelig ud og hun ville iik ødelægge det men håbede nu bare at han passe godt på hende og iik ville efterlade hende der hvor hun havde mest brug for ham.
Tazz gik stille hen til dem og smilede sødt til dem for hun ville iik være sur på Jaster længere for det var der ingen grund til "Heej Cecilie og heej Jaster" sagde hun venligt og smilede til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 05:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber da han lige pludselig hørte en velkendt stemme og vente sig over mod hende "tazz hvad laver du her"sagde han og kiggede på hende og var ikke sur eller noget han var mere lykkelig end man nogen side havde set ham være.
"og hvordan har maven det så Tazz"sagde han med et smil og var stille og rolig og holdte Cecilie i hånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 05:58

Cecilie smilte. ''heej tazz hvordan har du det'' spurte cecilie hende, hun holdte jasters hånd ind til sig og smilte. hun havde det lidt underligt, over at jasters ex-kæreste var henne ved dem, hun ville ikke miste ham, hun holdte for meget af ham, og hvis det skete ville hun ikke vide hvad hun skulle gøre, hun ville nok falde sammen af gråd. hun så på jaster også på tazz og tilbage til jaster igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:07

Tazz smilede venligt til dem "Jeg skal da ind til lægen for at få tjekket barnet hva med jer?" sagde hun venligt og så lidt på Cecilie's hals med store øjne "Hva er der sket søde?" sagde hun lidt bekymret og kiggede på hendes hals og kiggede så på Jaster "Jeg ved det iik for det er første gang jeg skal ha den tjekket" sagde hun venligt men kunne iik lade vær med at kigge på Cecilie's hals og blev bekymret for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Tjekket barnet når ja okay"sagde han med et stille smil på sine læber "det der er sket med Cecilie er bare en dum vampyr der har haft fat i hendes hals men det en der hed josh ikke"sagde han med et smil og kiggede på Cecilie og holdte hende bare i hånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:27

cecilie kiggede væk og ville ikke snakke om det. hun nikkede bare og klemte jasters hånd lidt hårder. hun ville ikke have at det skete igen så fra nu af skulle hun have jaster med sig, hun tur ikke gå nogle steder uden jaster, hun var for bange, nok var hun varulv men alligevel tror hun ikke hun ville kunne klare sig mod en vampyr til.
''jeg håber det går godt med dit barn søde'' asgde hun og smilede til tazz.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:37

Tazz kiggede med store øjne på dem "Uhh bare jeg får fat i ham og han er færdig for jeg har nok vrede til vampyre for de dræbte mine forældre så" sagde hun stille og blev lidt trist men rystede hurtigt på hovedet og smilede venligt til dem "Joo taak men hva med jer? skal i iik snart oqså ha et barn?" sagde hun og smilede venligt og håbede at de ville svare for hun ville joo gerne være venlig over for dem og vide det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber også på tazz "jo skal vi"sagde han og kiggede på hende "hvornår er det den lille kommer Tazz"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "for jeg er jo faren til det barn så jeg bliver vel en del af dens opvækst ikke"sagde han med et smil på sine læber.
Han ville jo bare være sikker på han ville få sit barn med tazz at se når den var kommet eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:48

Cecilie kiggede på tazz. ''om ca 8 månder og 22 dage'' sagde hun og så på jaster, hun var da glad for at han måske kunne se barnet som han skulle have med tazz. men håbede ikke det barn tog over hvor meget han ville se hans og hendes barn hun ville jo ikke have han glemte deres barn for hans barn med tazz. *jeg har det som om der er noget der plager mig* tænkte hun, hun kunne mærke hun skulle bræke sig,
''undskyld mig'' sagde hun og løb ud på wc'et og brækkede sig hun var der ude lidt tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 07:58

Tazz smilede venligt til ham "Det lyder rigtig dejligt for jer to" sagde hun venligt og var glad for de skulle ha et lille barn "Men Jaster jeg tror det er bedst du ser vores barn så lidt som muligt for du ha joo den skønne Cecilie som der virkelig elsker diq og jeg vil iik komme i mellem jer for det vil være synd for jer" sagde hun meget stille og lidt trist for hun ville gerne ha han skulle se deres barn og være der for det så hun iik skulle forklar det til den lille.
Hun grinede lidt da hun så Cecilie løbe ud "Jaa det gjorde jeg oqså" grinede hun og så på Jaster og prøvede at være glad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 10:43

Han kiggede på Cecilie og gik hen til døren til toilettet "skat er har du det godt"sagde han og stod der bare stille og roligt og ventede på hende udenfor døren og kiggede hen på Tazz og smilte stille "okay tazz det jo op til dig"sagde han.
Han var bare glad for at Tazz havde det godt og de kunne snakke sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 10:50

Cecilie brækkede sig igen hun hørte jaster ude for døren, ''ja jeg har det fint jeg har bare kvalme'' sagde hun og kom stille ud, ''skat det er ikke så smart du kysser mig nu'' sagde hun og holdte hans hånd, hun ville ikke lade ham gå fra sig nu hvor han havde gjordt hendes liv perfekt,
hun var mere glad med ham end med nogle anden hun havde været sammen med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 10:55

Tazz smilede sødt til dem "Jeg vil bare iik ødelægge det for jer to men hvis du godt vil se barnet når jeg skal er du velkommen og oqså diq Cecilie nu hvor du selv er gravid" sagde hun venligt og holdte lidt på maven og grinede lidt da barnet sparkede "Øhm... I kunne vel iik vente på miq til jeg færdig? er iik så glad for lægen og Jaster vil vel godt vide om der er to eller en?" sagde hun venligt og smilede stille til dem og aede stille sin mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 11:06

Han kiggede på Cecilie og smilte "går ikke nogen sted skat"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hen så hen på Tazz "jo vi kan vel godt vente på dig Tazz vi har ikke rigtig noget vi skal nå lige nu"sagde han og kiggede på Cecilie og smilte stille for sig selv og var rigtig glad for Cecilie
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 11:31

hun kiggede op på jaster, hun nød at være så tæt op af ham, hun kiggede hen på tazz. ''jeg kommer om lidt skat'' sagde hun og gik hen for at hente noget, hun sad og kiggede lidt henne ved en væg. *mon jaster stadig har følser for tazz* tænkte hun for sig selv. hun elskede ham for meget til at kunne miste ham til hans ex-kæreste nu,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 11:41

Tazz smilede sødt "Mange taak" sagde hun venligt og smilede til dem og kiggede sødt på Cecilie *det er en køn pige han har fået* tænkte hun med et smil på læben "Tazz Tecza?" råbet lægen op og hun gik med lægen ind og fik tjekket det hele og snakkede lidt med lægen om nogle ting som hun var bekymret for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 12:21

Han kiggede på hende med et smil også hen på Tazz som nu var blevet kaldt på af lægerne og kiggede så tilbage på Cecilie "er du helt okay skat"sagde han og kiggede på hende og satte sig ned ved hende for at være hos hende han ville være ved hendes side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 12:27

hun kiggede på ham, ''lige nu føler jeg mig bare som det tredje hjul nu hvor tazz er her'' sagde hun og kiggede på ham igen, hun havde sine hænder i skødet og så ned i sit skød igen, hun var jo lidt bange for at miste jaster til tazz hvis hun gjorde det viste hun ikke hvad hun skulle gøre. tazz var jo mere på hans alder end hun var, han kunne mere med tazz end med cecilie. *hvaf er der alt hvorfor er jeg så bange foor at miste ham? han sagde han ville være der for mig* tænkte hun for sig selv og var hent væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 12:34

Tazz kom stille ud og havde lidt store øjne men kiggede lidt ned og kiggede stille hen på dem og kunne se at der var noget galt *Årh neej har jeg gjort noget* tænkte hun stille og overvejede lidt at gå for hun ville iik ødelægge det mellem dem for hun så dem som hendes venner og hun iik ha Jaster tilbage iik fordi du iik havde føles for ham endnu for det havde hun virkelig men han var lykkelig og det var det hun ønskede at han var.
Hun gik stille hen til dem "Undskyld hvis jeg har gjort noget forkert" sagde hun lige så stille og kiggede ned i gulvet blev lidt trist.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 12:54

Han kiggede på Cecilie "skat du skal ikke være bange for noget du kan snakkede med mig om det alt hvad du har på hjertet bare sige det til mig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "du har ikke gjort noget tazz"sagde han og kiggede bare stadig på Cecilie
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 12:59

hun så på ham, hun forsøgte at smile. ''jeg er bare bange for at miste dig til tazz'' sagde hun og kiggede væk fra dem begge hun havde det dårlig kunne hun mærke. ''ohh nej'' sagde hun og løb ud og brækkede sig igen og kiggede ned i wc'et fordi hun havde det så dårlig med at hun var bange for at miste jaster og alt sådan noget. hun kiggede op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 13:03

Tazz kiggede stadig ned og kiggede efter Cecilie som der løb ud på wc'et og kiggede på Jaster "Joo jeg gik hen til jer og snakkede med jer og det skulle jeg iik hs gjort undskyld men vil bare være venner med jer" sagde hun stille blev lidt trist og gik stille hen til Cecilie "er du okii søde?" sagde hun stille for at vise at hun iik bare blev ved Jaster.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:41

Han kiggede på tazz "det går nok tazz vi vil også gerne være din ven"sagde han og kiggede på Cecilie.
Han smilte for sig selv og håbede de kunne ha det godt allesammen sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:54

CEcilie sad og grad, hun kiggede op på tazz, ''undskyld tazz jeg er bare bange for hvad der vil ske i min fremtid lige for tiden, jeg har mistet så meget lige for tiden'' sagde hun og så ned, hun følte sig som den dårligste kæreste i verden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 10:07

Tazz holdte stille om hende "du mister ham iik bare rolig jeg vil kun være venner med jer" sagde hun venligt og smilede sødt og gav stille slip om hende "jeg venter tvillinger" hvisker hun stille til Cecilie og grinede lidt over det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en elendig tur i byen(privat til jaster)   en elendig tur i byen(privat til jaster) - Page 2 Icon_minitime

en elendig tur i byen(privat til jaster)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en tur i byen (jaster)
» Byen om natten... -jaster
» It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]
» Alene tur i byen //Privat :: Rasmus/
» nydelig tur i byen-Jameelah-privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: