|
| Smut tur i byen-Alissa-privat | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Man 20 Dec 2010, 23:52 | |
| Hun rejste sig da han kom ind, hun så roligt på hnede, hun korte en hånd igennem hendes ret så uldert hår. hun sukkede kort, det gjord ondt, hendes hår var lidt uldert i den ene side men ikke i den anden, hun gik hen til ham og kiggede på maden, og smilede "Det ser lækkert ud " hun smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 02:12 | |
| Han kiggede på hende "syns du det"sagde han med et smil på sine læber og satte det på bordet og kiggede på hende "spis"sagde han og satte sig ned og tog sig lidt mad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 03:14 | |
| Hun sætte sig og begyndte roligt at spise sammen med ham, hun så kun ned på sin mad, og spise langsomt, "Det smager godt! sagde hun med et smil og blev ved og ved med at spise, men hun blev hurtigt mæt, hun havde næsten spist alt efter noget tid da hun kigger på ham, "Du er sikker på at jeg må sove her i nat" hun så ned af sig selv, og tænkte *Hvorofr er jeg så beskidt -.-' * hun sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 04:34 | |
| Han kiggede på hende og spiste "ja da det må du da og hvis du vil må du godt bliver her flere dage"sagde han med et smil på sine læber og man kunne godt høre at han var venlig og meget gæstfri overfor hende for han syns ikke hun skulle sove på gaden hvis det stod til ham og det gjorde det jo om hun måtte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 07:35 | |
| Hun stivnede og rejste sig, men blev helt svimmel, hun faldt ned på gulvet, "Men men... du bor her.... hvad med dine piger" hun sukkede. Alissa var van til at dem hun boede hos inde hun kom på gaden havde damer på besøg tit, så skulle hun endten bo på gaden nogle dage også kunne hun komme igen og blive kneppet og banket, hun var meget bange, selv for Ray, hun vidste det bare ikke, for han havde ikke hævet nogle hånd endnu, hun var bange for sex hun havde kun prøvet det engang, men det var jo voltægt, "Når de kommer, sender du mig jo på gaden igen" hun rejste sig og tog sig til hovedet, hun havde endelig fået mad, men måske for meget mad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 07:40 | |
| Han kiggede på hende "nej da sender dig ikke på gaden da eller noget men har et værelse som du kan være i"sagde han med et smil på sine læber "altså hvis du vil for vil da ikke ha du bor på gaden så det op til dig alissa du må selv tage beslutningen om du bliver eller går"sagde han og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 07:51 | |
| Hun sætte sig på stolen, hun skulle kaste op, hun vidste ikke hvor toiletet var, hun gemtet sit ansigt i sine hænder, "Jeg bliver.. men hvor er toiletet" hun mærkede maden, hun var ikke væn til så lækker mad, det tog jo sin tid for krobben at vænne sig til ting, hun knyttede kort sin ene hånd om sit pandehår. "Hurtigt !" sagde hun hæstigende ! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 08:56 | |
| Han kiggede på hende "den vej"sagde han og pegede døren stod åben til toiletet så hun kunne se det. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kunne godt se hun ikke var van til den slags mad endnu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:04 | |
| Hun løb der ud og brækkede sig ned i toilete, hun blev pinlig over sig selv og en tårer trillede ned af hendes kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:06 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik ud til hende for at hjælpe hende og kiggede på hende "klare du den"spurgte han med et stille smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:08 | |
| Hun så kort op på ham, det var meget provokernde at han hele tiden smilte, hun knyttede kort hænderne og tog sig sammen, "Ja" hun rejste sig og skylde sin mund med vand, hun trak ud i toiletet og vendte sig imod ham men fik et chok, de stod nu helt op af hinanden, med ansigterne så tætte, bare fordi hun havde vendte sig om, hun så ham i øjne . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:18 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil "det var da godt at du klare den"sagde han venligt og gik hen og tændte for bruseren og kiggede på hende "vil du ha et bad"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede hen på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:38 | |
| hun smilede til ham og tog tøjrt af, selvom han var der hun gik ind i badet og lukkede øjne, hun kom med en lyd af nydelse, hun havde ikke været i et varmt bad like 4 månder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:41 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt et håndklæde hun kunne tørre sig med når hun var færdig "nu det ikke fordi det rager mig men hvordan fik du tørt dig og dit underdele når du har været trængene til at tisse eller det andet"spurgte han venligt og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:51 | |
| Hun kiggede up på ham, "Blade, aviser, hvad der nu har været" hun sukkede og kiggede på ham, "Skal du også i bad" hun så ud på ham, vandet kørte ned af hendes flotte former, en køn pige var hun. det var der ingen tvivl om, hun var smuk , skøn, faktisk rimlig lækker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 09:57 | |
| Han kiggede på hende "vil du ha jeg skal bade sammen med dig eller"sagde han og kiggede på hende siden hun spurgte ham om det og kiggede på hendes former og sådan og smilte roligt. Han gik hen til håndvasken og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:01 | |
| "Jeg skal jo sove her i nat, noget skal du vel have for at jeg er her, og du er sød" hun bed sig i læben og sukkede hun så roligt på ham og smilede til ham, det varme vand var dejligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:05 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog sit tøj af og hans muskler kom frem og han stod nøgen lidt efter og kom ind til hende og smilte til hende "okay Alissa"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:20 | |
| Hun smilede til ham, "Du har en pæn krop" hviskede hu til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:23 | |
| "tak det har du da også"sagde han med et smil på sine læber og satte sig ned da der også var et karbad der og kiggede op på hende "du må godt sidde ned"sagde han og spredte sine ben så hun kunne sidde ved ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:30 | |
| Hun smilede roligt og sætte sig ned til ham, hun hade sæben i hånden og begyndte at vaske sit hår . det havde hun saavnet og det var en dejlig følese , hun var måske lidt bange for hvad der ville ske med ham og hende, men hun var van til at skulle belønde dem hun skulle bo hos . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:34 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende og lænte sig tilbage og smilte for sig selv det var nu fint nok og sidde sådan her med hende mens hun vaskede sig men han ville ikke tvinge hende til seksuelt hvis hun ikke selv vil det "hvordan har du det med sex Alis"sagde han og alis var noget han ville kalde hende som kælenavn til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:37 | |
| Hun trak på skulderne, "Jeg har... øhm prøvet det engang, .... men øhm det var voldtægt, så er... øhm ret bange for at prøve det, men jeg ville gerne prøve det på et tidspunkt." indrømmede hun, hun lukkede øjne hårdt i imens vandet vaskede hendes sæbe ud af håret. hun slappede af. det var hyggeligt det her. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:39 | |
| Han kiggede på hende og satte sig ordenligt op til hende og hans lem lå op af hendes ryg "det var da ikke sjovt"sagde han og lagde armene om hende og kørte sine hænder op på hendes bryster og tog blidt på dem "men hvis vi har sex er det blidt og roligt"sagde han med et smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat Tirs 21 Dec 2010, 10:47 | |
| Hun gik roligt i panik, da han rørt hende, hun tog hans hænder væk og kiggede roligt tilbage på ham, "Altså jeg vil helt nøjes med at give dig et blowjob, det gør på dem jeg plejer at sove hos.. ikke noget sex endnu" hun bed sig i læben . |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Smut tur i byen-Alissa-privat | |
| |
| | | | Smut tur i byen-Alissa-privat | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|