Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:53

Sted: Det flotteste bjerg
Tid: Ved eftermiddagen
Vejr: Koldt
Omgivelser: Mjeeerh. Ikke så vidt jeg ka' se.

.......................................¨

Licha havde en masse tyky tøj på. Sneen var der ikke, Men det var uendeligt koldt oppe i bjegene. Hun kiggede over Wareclare. Det var endelig rigtig smukt. Licha satte sig ned. Hun fandt den store taske frem og spiste lidt. En smule salat var fint. Hun spiste ikke i sin vildeste fantasi dyr. SÅ hellere drikke toiltevand. Licha skyllede tanken af sig i WC'et. Det krøllede brune hår blev ved med at blæse foran hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: Sv: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:04

Éowyn skuttede sig. Hun trak hætten op over ørene og klemte den grå kappe tættere på sig selv. Hun rystede over hele sin blege krop. Vinden blæste hætten af hende og hun gav den en sur mine. "Jeg har ikke brug for at blive irreteret i dag tak!" svarede hun den og trak hætten op igen. Hun mærkede hvordan vinden lagde sig om hende som et tykt tæppe og straks følte hun sig varmere. "Undskyld. Tak." svarede hun. Hun satte sig roligt ned og så ud over Wareclare. Varmen fik hele hendes krop til at slappe af og hendes bare tæer fik deres normale blege farve igen i stedet for blå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: Sv: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:09

Licha hørte små fodtrin. Hun kiggede bag sig. Licha manglede virkelig nogle at være social med. "Hej" Sagde hun muntert. Pigen så ikke 100% glad ud. Licha syntes hun så rigtig rar ud. Mon hun var en elver siden hun sådan råbte at vinden? "Jeg er Licha" Smilede hun

//OOG: Im sorry mange gange! Mit krea er skudt i en sæk!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: Sv: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:22

Éowyn blev en smule forskrækket da hun hørte en stemme bag sig. "Jamen dog!" svarede hun med et smil. "Hej!" sagde hun en smule forkastet. Hun rystede på hovedet og tog sig sammen. "Undskyld, men du overraskede mig. Jeg er Éowyn!" svarede hun med et smilende nik.

//Helt ok. ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: Sv: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:24

Licha betragtede Éowyn. "Du ser pæn ud" Smilede hun. Licha syntes hun så tæmmelig pæn ud, Samt venlig. Licha fik et smil på læberne "Det får jeg tit at vide"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: Sv: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:37

"Tak!" svarede Éowyn. "Det var virkelig sødt sagt." smilede hun. Hun betragtede det krøllede hår. "Og i lige måde!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Empty
IndlægEmne: Sv: De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)   De flotteste bjerge (Privat - Éowyn) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De flotteste bjerge (Privat - Éowyn)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: