Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skovens mørke indre - (Ray)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skovens mørke indre - (Ray) Empty
IndlægEmne: Skovens mørke indre - (Ray)   Skovens mørke indre - (Ray) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:18

Omgivelser: Træer osv
Tid: IRL
Dato: IRL
Vejr: Sne, koldt

_________
Éowyn trådte langsomt frem i sneen. Hendes bare fødder var kolde og blå. Hun var meget bange.
'Selvfølgelig!' - tænkte hun. 'Jeg skulle aldrig have taget genvejen gennem skoven.'
Der var uhyggeligt og mørkt. Hun anede ikke hvad hun skulle stille op for skoven var dyb, kold, gudsforladt. Hun havde ikke lyst til at være der længere, hun ville bare væk. En gren knækkede bag hende. Med et gisp vendte hun sig om, men det var bare en hare der havde hoppet forbi. Hun tog sig til hjertet. Det bankede alt for hurtigt. Hun vendte sig om og begyndte at gå igen. Nu skulle hun bare væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens mørke indre - (Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens mørke indre - (Ray)   Skovens mørke indre - (Ray) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:34

Ray var på vej ind i den triste skov som han ikke sådan havde set ordenligt før nu den så skræmmende ud men nu ville han se den og han havde fået set det meste og havde hørte at der var andre end ham så han fulde efter hvor lyden kom fra og fik øje på at det var en kvinde som så meget bange ud "hej"sagde han stille og roligt til kvinder for ikke gøre hende mere bange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens mørke indre - (Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens mørke indre - (Ray)   Skovens mørke indre - (Ray) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:41

Éowyn kom til at skrige. Hun faldt forover da hun hørte stemmen.
"Nej! Lad mig være!" skreg hun og krøb sammen på jorden. Hun kunne se det var en dæmon. Hun vidste ikke om han ville hende ondt eller ej, men en dæmon var en dæmon og risikoen var der altid. Hun rystede over hele kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens mørke indre - (Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens mørke indre - (Ray)   Skovens mørke indre - (Ray) Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 08:44

Han kiggede på hende og fik det dårlig over at hun var så bange for at se ham selvom han ikke havde gjort hende noget "rolig jeg vil dig ikke noget ondt jeg vil bare hjælpe dig"sagde han og man kunne virkelig godt høre at han ville hjælpe hende på den måde han sagde det på.
Han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovens mørke indre - (Ray) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens mørke indre - (Ray)   Skovens mørke indre - (Ray) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovens mørke indre - (Ray)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skovens dystre mørke
» I skovens mulm og mørke....
» En tabt sjæl i skovens mørke -karina
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Den indre ro.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: