|
| en tur på petronia night Club //Orlando// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 09:42 | |
| Orlando blev rimelig overrasket over hendes pludselige fortroelse. " Gå i seng med dem?" gentagede han efter hende med et forbavset ansigt. Han var blevet en smule mundlam. " Er det sådan de for herrerene med dem i lagnerne?" spurgte han, da han fandt deres situation utrolig akavet og ikke særlig behagelig. Han havde ikke tænkt på at gå i seng med hende for alvor men tanken om at kører sine hænder et par gange over hendes uskyldige krop generede ham dog ikke. Men hun var så ung, og dog var hun jo kun fysisk så ung, inden i var hun nok flere årtier ældre. Dog blev han lystet af hende, da hendes pludselige ærlighed poppede frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 09:47 | |
| lusia så væk. ''nej det var forkert tænkt det må de undskylde'' sagde hun hun kiggede ud af vinduet hvorfor skulle hun lige sige noget så dumt som det, *hvad tænkte jeg på* tænkte hun for sig selv, og så sig om, hvad skulle hun nu gøre. hendes ærlighed havde nok gjordt det hele meget være. hun var så tumpet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 09:50 | |
| " prendere le cose con calma " svarede han med sin italienske mørke og charmerende stemme. Han satte sig til rette imod hende, og lænede sig en smule forover, imens han stille lagde sin ene hånd på hendes lår. Han lod sine fingerspidser glide stille frem og tilbeg et par gange, imens han kiggede på hende med sine dybe samt små sultne øjne. Han tog et hvæs af sin cigaret, og lod røgen slippe ud igennem hans tørre læber, og lod sig ikke blinke med øjnene en eneste gang, før røgen var sluppet helt væk fra hans lunger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 09:58 | |
| lusia så på ham, og lod hans hånd køre stille på hendes lår, usia syns det var dejligt, hun viste ikke hvor hun skulle gøre af sine hænder skulle hun lægge dem på hans lår eller noget, hvad skulle denne uskyldig pige gøre af sig selv, hun kiggede sig om, hvad var det hun skulle gøre- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:04 | |
| Orlando rejste sig igen og lod cigaretten hænge imellem hans læber. Han sugede ind på smøgen og lod røgen fise ud af lungerne imens han rejste sig og stillede sig hen til vinduet. " Fortæl mig om dem selv" beordrede han, og var nysgerrig over hendes historie. Han ville vide hvem han gik og brugte sin tid på, når han kunne lave så meget andet, spændene og saftigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:07 | |
| hun kiggede på ham. ''hvad vil de vide'' spurte hun ham og kiggede ned i jorden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:17 | |
| " fortæl mig om dem selv, og hvad de foretager dem" spurgte han videre dog med en mere alvorlig tone og kiggede ud af vinduet. Han pustede røgen ud på vinduet så det duggede. Han lod sin finger tegne lidt på ruden, dog ikke noget specielt, bare nogle runde ringe der gik rundt om hinanden. Han var en smule frustreret over Lusia, da han ikke kunne finde ud af hvad hendes mission var. Hvis hun var ældre, og var mere kvinde i det, så havde Orlando nok ligge i sengen med hende i det øjeblik, og rører på hende, dog hvis situationen blev vendt på en helt anden måde, så kunne det gå en helt andet vej. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:28 | |
| lusia kiggede på ham, ''jeg er 19 år krop's mæssigt og arbejder ikke endnu, jeg gik fra min familie få år efter min mor gjorder mig til en vampyr, jeg dræbte min lille søster, jeg blev gift kort tid efter med en meget rig mand, efter 500 år blev han dræbt, jeg har været alene siden den dag'' sagde hun og så væk. hun var trist men intet kunne ses elller mærkes på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:31 | |
| " fortæl mig den herre de giftede dem med" fortsatte Orlando, imens han vendte sig om, efter hun havde stoppet sin fortællende sætning. Han fik et sug i maven, da Lusia fortalte om at hun havde slået sin lille søster ihjel, da det mindede ham om da han i hans ustyrlige sult slog sin egen familie ihjel. Han gik stille over imod Luise, og satte sig ned på den stol på han sad før, og askede med et lille vip med fingeren på cigaretten, og satte sig så til rette for at høre, om hendes mand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:39 | |
| hun så ned. ''han hed charls, han var vampyr som mig, da vi blev gift sagde han at ingen ville få lov at skade mig, jeg var så lykkelig, jeg havde fundte lykken, han arbejde som direktør for et stort firma, inden han død, han var den perfekte mand for mig han var der altid hvis jeg var nede eller hvis der var noget i vejen, hvis han så små børn der manglede penge gav han gavmeildt ud til dem'' sagde hun og kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:42 | |
| " Han lyder som en god herre" udstødte Orlando med et skjulende himlene ansigt. Han lød som en god herre efter Orlandos mening, dog ikke så det sådan det var overbevisende. Det lød mere som om, han var en venlig herre men ikke en romantiker, eller samt en god elsker. Orlando grinede lavmælt inde i sig selv, dog rynkede han brynene lidt, da han fik tanken, at hun var 19 år uden på og hun havde allerede været gift og alt det stads, dog var Orlando 26 og havde ikke haft et eneste godt langt forhold. Mange dejlige kvinder havde han været igennem, dog havde hans forhold til dem falmet hurtigt, da han følte sig fanget, og ikke fandt mere interesse i dem efter kort tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 10:48 | |
| lusia rejste sig og så ud af vinduet. hun savnede charls. hvis han dov bare stadig havde været i live havde hun måske ikke siddet her, ''han var også en god mand, men da han døde var det sværdt at komme vider'' sagde hun og kiggede på ham, ''men dog kom jeg mig over hans død'' sagde hun og satte sig på stolen igen, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:05 | |
| " Hvad skyldes hans død?" spurgte han, da det gik op for han, at han måske kunne være en af Orlandos ofre. Orlando havde i en periode, slået mange mænd ihjel, af visse forskellige grunde. Han havde engang slået en advokat ihjel, da han ikke hjalp ham i hans sag, men lod Orlando komme i fængsel, dog slap Orlando derfra i godt behold, men det var dog også mange mange år tilbage. Orlando begyndte at spænde lidt i hans ene hånd, dog gemte han den ned af sin side nedenunder bordet, de begge sad ved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:10 | |
| hun kiggede på ham ''jeg ved det ikke det fik vi aldrig opklarede'' sagde hun og kiggede væk fra ham, hun havde selv slået mange ihjel i sin tid som vampyr, men hun måtte jo holde sig til at lade det være og ikke kommentere det hun var træt af at hun hade slået så mange ihjel. hun var trist over det, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:17 | |
| Orlando lod sit blik blive stift, da det gik op for ham at han muligt var grunden til at hendes mand var død. Han rømmede sig let, og tænkte tilbage, dog var det utroligt slørret. Men det var flere år tilbage. Dog prøvede Orlando let at holde et grint tilbage, da han fandt det komisk at sidde med en ung pige på et værelse, oven på en club, hvor det kunne være muligt, at han havde slået hendes gamle elskede ihjel. Han tog et godt langt sug på sin cigaret, og skodde den så efterfølgende. " ... Gør mig ondt " svarede Orlando med en dyb stemme, og med et godt strøg af hans italienske accent over sig. Han var faldet lidt på bunden, da han ikke vidste hvad han skulle sige, dog lod han som ingen ting, og holdte sin charmerende tone. Han rykkede lidt tættere på Lusia, da han på en måde havde lyst til at tage hævn på en måde da han sikkert havde slået Charis ihjel af en god grund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:24 | |
| Lusia så på ham, hvad havde han i tankerne. hun så han kom nærmer, ''hvad har de i tankerne?'' spurte hun ham og var lidt urolig men vidste på en måde godt hvad han havde i tankerne men hun ville høre det fra hans egne læber, hun så ind i hans øjne, de var ret mørke, hvad var der mon i gang i hans hjerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:30 | |
| Orlando lod sig ikke sige noget som helst. Men lod sig bare sidde og kigge hende dybt ind i øjnene. Han lod sig så bruge han evne. Som er hvor han kan styre folks lyst, til alt. Han lod den gang, gøre sådan at hun havde lyst til at være tæt på ham, og en smule lyst til ham seksuelt. Han ventede spændt på at se hvordan hendes krop reagerede på hans evne for hvert væsen eller person reagerede forskelligt på hans evne. Dog kunne han mærkede på hende, at hans evne ville gå med det samme ind i hendes hjerne og starte på at få kroppen igang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:35 | |
| hun så på ham hun mærkede det som om hendes krop ville være tæt på den fyr foran hende, men hvorfor nu det, hun kunne mærke at hele hendes krop begyndte langsomt og læne sig mod ham, men hun forsøgte at stritte imod men det gik ikke så godt. hun så forbavsede på ham. *hvad har han gjordt* tænkte hun for sig selv, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:42 | |
| Orlando lod sig selv, smile forførende til hende, og lod en hånd kører igennem hans hår imens det charmerende samt mørke blik holdte sig dybt og stift på hendes øjne, dog med få blink ind i mellem. Han skruede langsomt op for sin evne, så hendes lyst voksede sig langsomt højere og højere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:46 | |
| hun ville være tæt op af ham, hun rykkede stolen der hen, hun lænede sig ind til ham, ''Orlando jeg vil være tæt ind til dig'' kom det fra hende som om det ikke en gang var hende men en anden der snakkede med hendes stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:50 | |
| Orlando smilede forførende, og lod et lille luftpust komme fra sig i et ét sekunders grin. Han slog armene ud og hentydede til hun kunne sætte sig op på ham. Egentlig have han ikke tænkt sig at have sex med hende med bare lade strømmen strømme og se hvad hun var i stand til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Ons 29 Dec 2010, 11:53 | |
| hun så på ham, det var som om hun var helt forhekset hun satte sig op på ham, hun smilede til ham, men dog var det som om der var noget der ville forhindre hende i det, hun forsøgte selv at strite imod, men kunne ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Tors 30 Dec 2010, 09:45 | |
| Orlando lod sin evne forsvinde brat, og ventede spændt endnu en gang for se tøsens reaktion, som sad godt plantet på hans skød. Hans øjne sendte endnu en gang et charmerende blik, og lod sine hænder slappe af, ingen knugede hænder eller noget. Den ene lå på bordet ved siden af dem og den anden hang ned af hans ene side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Tors 30 Dec 2010, 10:16 | |
| da hun mærkede hendes lyster forsvandt så hun urolig på ham, ''hvad gjorder du??''spurte hun ham da hun fkyttede sig lyn hurtigt, hun så på ham, nok var han charmernde men alligevel, hvorfor skulle han gøre sådan noget ved hende *hvad har han gjordt* tænkte hun for sig selv, hun så på ham med et ondt blik uden at vide hvorfor. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// Tors 30 Dec 2010, 11:41 | |
| Orlando lod sit blik blive mørkt dog drilskt. " Jeg gjorde skam ingen ting frøken" udstødte han uskyldigt og lod et lille vindt stødende grin komme fra sig, som løftede lidt på hendes hår som lå på kanten af hendes skulder. Han ville nu lade som han ikke gjorde noget, dog vil han tirre hende, ved at virke lidt sådan sarkastisks da han var blevet en smule lystig omkring lege lidt med sit næste offer. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur på petronia night Club //Orlando// | |
| |
| | | | en tur på petronia night Club //Orlando// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|