Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Smilene elsker vand

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:07

Dato: 31. Oktober
Dag: IRL
Tid: IRL
Sted: Fest lokalerne
Vejr: Koldt, men det er varmt indenfor
Omgivelser: Dean
Årstid: Vinter


Dean sa i vandkanten, han sad ´med føderne i vandet
han sad og brugte sin evne og lavede vandet om til figurer og bølger
han smilede stort, men han fik øje på en pige i vandet og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:09

Hayley lå i vandet og svømmede ind til ham
"Hej" sagde hun forsigtigt og smilede ikke for sidste gang hun så ham
havde hun slået hans familie ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:15

Han så overrasket på hende
og tog fat i hende og hev hende ind til sig
"Hayley, du fuck jeg har savnet dig" han kysset hende på håret
og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:17

Hayley smilede og lagde armene om ham
"Jeg har fandme også savnet dig" hun nød hans kys
fordi hun vidste han havde en kærste da hun havde holdt øje med ham
"Undskyld" sagde hun lavt og trak på lidt væk så hun kunne se hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:20

Han smilede men da hun trak sig væk kiggede han lidt
spøgerne på hende "Du skal ikke sige undskyld" sagde han bestemt
og lagde sine hænder på hendes kinder og hev hende ind til sig så ders læber mødes


//Sorry mit net fucker <3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:23

Hayley kiggede på ham hun kyssede ham en enkel gang igen inden hun slap kysset
"Stop jeg kan ikke" sagde hun nervøst "Du har kærste og jeg skal giftes" sagde hun stillet


//Det er okai, kan godt huske da jeg var hjemme hs dig <3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:31

Han nikkede og bed sig kort i læben
"Undskyld" sagde han stillet og kiggede undskyldene på hende
"Jeg ved det og tillykke" sagde han med et smil, og kiggede u på vandet
"Hmm" sagde han og tænkte han tog hendes hånd og lavede en ring til hende
"Er og lov mig du aldrig skrider fra mig igen. Hayley du er som en lille søster" sagde han stillet


//Ja kommer du ikke snart igen savner og ligge i arm med dig, da du var ked ej hehe// <3 I love you//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 11:49

Hayley nikkede og smilede
"Tak Dean" hun kiggede på ringen og smilede stolt
"Det lover jeg, jeg forlader dig aldrig igen du er som en store bror" hun smilede til ham
og kiggede så ud på vandet


//Haha raker tunge xD Ej det må vi finde ud af, men det med og ligge i arm det hmm argh måske// Smiler i love you too <3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:00

DDean nussede blidt hendes kind, "Jeg ved du ikke kan lide og snakke om vors barndom men Hayley, hvorfor rejste du, du vidste jo jeg ikke var sur på dig, du ved slet ikke hvor mange år, måneder og dage jeg har brugt på at finde dig, der var bare ikke er spor nogle vejene" han sukkede dybt, og drejede hendes hovede mod sit så de så hinanden i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:14

"Dean jeg rejste fordi" hun sukkede dybt "Jeg følte mig som det der monster, efter din familie's død, følte jeg at alt hvad der skete i hele verden var min skyld, også selvom jeg ikke hvade noget med det og gører, jeg kunne ikke klare det mere, hver gang jeg kiggede på dig ser jeg din familie dø, og du stod bare og sagde det gør ikke noget" hun sukkede dybt igen og kørte en hånd igemmen håret "Jeg følte mig som en morder, det er jeg jo også" sagde hun trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:29

Dean lyttede til hvad hun sagde "Nej, Hayley nej, du er ikke en morder, du er Hayley, du jeg forstår dig godt, men jeg mente det jeg sagde, jeg er glad for du slog dem ihjel" han lagde godt mærke til hvor trist hun lød, han kunne hellr ikke lide hvordan hun havde det, og trak hende derfor ind til sig i et stort bjøne kram, "Hayley jeg elsker dig, du er min lille søster, og jeh bliver aldrig sur på dig, det lover jeg dig" han kyssede hende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:32

Hayley lagde armene om ham, i et kram, og lukkede øjnene hun mærkede nogle tårer trille ned af hendes kinder, "Tak, jeg elsker især dig," sagde hun stillet og pressede sig blidt ind til ham, og sukkede dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:36

Dean holdte hende blidt men tæt ind til sig og begyndte så at synge for hende, for få hende til og slappe af, han vidste hvad for en sang der kunne få hende til og slappe så meget af, og begyndte derfor at synge, og lagde sin pande imod hendes hår.


https://www.youtube.com/watch?v=rguhxKEBlr4
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:45

Hayley kunne ikke lade værer med og smile,hun lå nu helt stille, der røg ikke nogle tårer ned af hendes kinder, hun smilede et lille smil, og havde det som om hun skulle sove, hun lagde sig ned i hans farvn og lignede en der sov, hun sukkede af lettelse og lagde sit hovede ind imod hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:49

Dean smilede og kiggede på hende, han holdte hende oppe og da han havde sunget færdig begyndte han og synge en anden sang som han også altid sang for hende, han smilede imens og nød at hun lå i hans arme, da han ikke havde set hende, i så mange år

https://www.youtube.com/watch?v=RmDYbiyMHvo&feature=related
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:51

Hayley havde savnet ham rigtig meget, og da han begyndte og synge den sang kiggede hun på ham og smilede til ham, hun var helt af slappet og kunne heller ikke være andet når han sang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:56

Dean smilede og satte hende op da han havde synget færdigt, han smilede til hende, "Hvad så min pige, du skal giftes" sagde han glad og kørte noget ¨hår bag hendes ører,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 22:59

"Jep, det er nemlig det jeg skal" sagde hun med et smil, og kiggede på hans arm, da han tog den til sig, han nåde ikke og tag den helt til sig, for Hayley tog fat i den og kiggede på ham, hun mærkede tørsten vokse..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:52

"Bare bid Hayley" sagde han stillet og så ind i hendes øjne
og smilede hurtigt til hende "Du er sulten jeg kan se det" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:32

Hayley nikkede og tog fat i hans arm og kiggede kort på ham og så så på hans håndled
hun kyssede det blidt, men satte så tænderne i hans håndled og suggede hans blod som en lille baby der fik sutteflaske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 10:12

"Wow.. rolig nu min pige" han smilede og lod hende roligt suge, men trak så hånden til sig.
"Det var vist nok" han kunne godt mærke han manglede lidt blod, hun havde suget fra ham i noget styk tid nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeTirs 15 Feb 2011, 08:27

//Hva i hulens navn fik dig til at starte det her emne op igen xD //

Hayley så roligt på ham. Hun gav ham lidt blod fra sit håndled men stoppede så. "Hmm.." hun vidste ikke hvad hun skulle sige og sagde derfor bare noget Random "Dit blod smager godt" hun trak på skulderne og kiggede på ham med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 06:01

Han slugte roligt hendes blod. han var tak nemlig for at hun ville give ham noget af hendes blod i det hele taget. "Hmm.. hva tænker du på" spurgte han roligt og kørte en tot af hendes hår bag hendes øre for at han kunne se hende beder. " Jeg tænkte faktisk på noget" han rettede sig lidt op og tog hånden til sig. "Demetri er jo din skaber.. men hvorfor lod du ham blive det, han fortjener ikke en vampyr pige som dig, han værd sætter ikke dit selv skab, dig i det hele taget dig værd sætter han ikke." han sukkede,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Smilene elsker vand Empty
IndlægEmne: Sv: Smilene elsker vand   Smilene elsker vand Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Smilene elsker vand
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg elsker...
» Daven elsker mad.
» Elsker Musik!! xD
» Elsker fare- Mattis
» Elsker månen og især blomster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: