Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alt på få dage | Rail

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:21

Sted: Kanten af havnekanten
Omgivelser. En masse fisker der snakker og snakker
Tid: Sent på eftermiddagen
Vejr: Blæsende, glat og koldt

Solnedgangen var i det rigtige tidspunkt i gang med at gå ned. Hvis man syntes det var tideligt skulle man holde øje med kalenderen. Erin sad med en Ipod i ørene og et stykke papir samt blyant og viskelæder. Erin anede ikke havd hun havde papiret fremme for. Hun satte dte ned i den sortte taske. Hun trak Ipoden ud af ærene og proppede den ned i tasken. Lyden klingede stadig i hendes ører, en klaver lyd.

//OOG: Sorry er ikke så krea, og stavefejlene. Er træt. Og skal snart i seng forid jeg skal tidligt op og kommer først til at svare senere i morgen aften//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:29

Rail kom gåene ned af en bro og fik øje på en pige der sad på en bænk lidt længere henne.
Hun var utrolig køn.
Med faste skridt begyndte han langsomt at gå over mod hende.
"Hej" smilede han da han var kommet helt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:31

Erin smilede. "Hej" Den store udadvente Erin kom frem som en Leopard på spring. "Mit navn er Erin Carter" Hun gav ham venligt hånden. Selvom man ikke kunne se det kunne Erin lugte en stærk lugt af engel. Dem havde hun set rimelig meget for tiden. Ville det skræmme fyren væk hvis hun fortalte ham at hun var en dødsens farlig vampyr som kan næsten beherske sig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:36

*Endnu en vampyr* tænkte Rail. Han var efterhånden godt bekendt med de blodsugere, og han havde intet imod dem.
"Rail Letcher" Smilede han tilbage og trykkede den kolde fremstrakte hånd.
"Må jeg sætte mig?" Smilede han så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:40

Erin nikkede. Hun elskede at være i Werclare. Lige så hurtigt som dne var kommet forsvandt Erins udadvente indre. Hun kløede sig genert i nakken og ænsede ikke hvad hun dog skulle sige nu eller før. Hun kunne jo ikkke sige 'Har du smagtde morder menneskes blod, Badre!' Nej det kunne man ikke, men der var jo en masse andet man kunne snakke om. "Hvad intressere du dig for" Spurgte Erin let kejtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:55

Rail satte sig og tænkte sig om et par sekunder.
"Lige nu intessere jeg mig for dig" Smiledde han skævt, og lænede sig tilbage på bænken.
"Har du en interasse?" Spurgte han venligt tilbage, mens hans øjne studerede hends ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 09:58

Erin smilede skævt. Flirtede han med hende eller hvad skete der? Erin blev ikke i tændt, men lidt smigeret. "Hm...Dyr, Natur, Min lillesøster som er vampyr. Og mine forældre. Samt mine 2 brødre Benjamin & Sebastian. Jeg går på College. Det er bare ret langt der til" Erin sukkede. Hun havde en masse interesser bare ikke meget tid til at nå dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 21:36

"Jah tiden går jo hurtigt efterhånden..." sagde Rail stille.
Vandet var roligt, kun med små bølger. Det var godt vejr til en svømmetur selvom det var koldt. Måske ville han gøre det senere.
Han stak en hånd i lommen, og efter lidt tids roden rundt, trak han en pakke mentos frem.
"Vil du ha' en?" Spurgte han venligt og rakte spørgene pakken frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 01:32

Erin smilede. "Ja, Tak" Hun tog en mentos. Et kort sekund kiggede hun på den og tog den i munden. Den hoppede rundt i munden på hende. Erin tippede uroligt på bænken. Hun smilede. Det store venlige smil bredte sig på hendes røde læber. Det røde hår glimtede i solens lys. En skønhed der vil svær at modstå. Solen ramte Erin som en lampe. Ikke for stærkt, ikke for savgt. Som et spotlight.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 05:08

Rail sad igen og så ud over de blinkene bølger.
De var smukke og glimtede i det gyldene sollys.
Da så han på Erin, "Er du altid så smuk?" Spurgte han og kiggede indgående på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alt på få dage | Rail Empty
IndlægEmne: Sv: Alt på få dage | Rail   Alt på få dage | Rail Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alt på få dage | Rail
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: