|
| Mangel på selvskab//Lusia// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 07:01 | |
| hun så ned i jorden fordi hun troede hun havde gjordt noget forkert. hun havde fået tøj på igen. hun gik ud til ham. ''undskyld hvis jeg har gjordt noget forkert'' sagde hun nærmest som en hvisken i køkkendøren, hun holdte sine hænder foran sit bryst. hun tænkte sig om, hvorfor var hun sådan hun var jo vampyr hun burte være meget stæker følses mæsssigt men hun var svag som en killing over for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 07:40 | |
| Han så overrasket på hende, og satte så glasset fra sig. Han var stadig i bar overkrop. Med et par hurtig skridt var han henne hos hende. "Min sødeste skat, du har ikke gjordt noget forkert" han lagde den ene arm om hende og aede hende på kinden med den anden. "Hvorfor tror du det?" Han kyssede hende på kinden og trak hende tættere ind til sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 07:46 | |
| hun kiggede hurtig op i hans kønne øjne. '' fordi du gik så hurtig væk fra mig jeg troede jeg havde gjordt noget forkert'' sagde hun og lagde sine hænder på hans byrstkasse og mærkede faktisk en varme fra ham. *hvorfor sker det her* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 07:53 | |
| "Jeg...jeg..." Han kiggede ned i gulvet. En let rødmen bredte sig over hans kinder og hans næseryg "Alså jeg..." Så så han direkte ind i hendes øjne. Han trykkede hende ´let op mod dørkarmen så hun ikke kunne slippe væk. "Jeg har lyst til dig" Hviskede han stille i hendes gøre og kyssede hende på halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 07:57 | |
| hun så på ham da han sagde det, hun havde også lyst til ham. hun lod ham kysse hende på halsen, og lod sine hænder komme af hans brystkasse til om bag hans nakke og nød bare hans kys på hende kolde fine blege hals, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 08:06 | |
| Han lod sine hænder snige sig op under hendes trøje. Han ville ha' hende så meget, men vidste ikke hvordan han skulle vise det, og om hun havde lyst til ham. Så trak han sig væk igen, og så med usikre øjne på hende. Hendes lange ben, hendes bløde hofter, hendes flade mave, hendes faste flotte bryster. Han kunne ikke lade vær' med at kigge lidt længere på dem, han var jo en dreng, men så forsatte hans blik op til hendes fine hals og lange hår, og sluttede til sidst ved hendes øjne, hendes dybe dybe øjne. "Hvor er du smuk..." Hviskede han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 08:10 | |
| hun kiggede på ham, hun viste ikke hvad han lavede men såå vidt hun kunne se chekede han hendes krop ud. ''mange tak rail hvor er du sød'' sagde hu, hun mærkede hendes lyster efter ham blive støre. ''jeg vil også ha dig''sagde hun ind i hans øre med en stille stemme og kyssede hans kind blidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 08:18 | |
| Det slog klik for ham, og han holdte hende tæt ind til sig og løftede hende op på køkken bordet. Hans hænder gik på opdagelse under hendes tøj og havde på et par sekunder havde han hevet hendes trøje af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 08:24 | |
| lusia kiggede på rail og smilte han havde godt nok hurtigt fået hevet hendes tøj af, hun tog sine hænder ned til hans hage og løftede den op og kyssede ham jårdt på munden. hendes hænder kørte hen over hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 09:10 | |
| Rail fik hurtigt resten af tøjet af hende, så hun nu sad i undertøj og han stadig stod i sine cowboybukser. Hendes hænder over hans brystkasse fik ham til at stoppe lidt og se hende dybt i øjnene. Var han for hurtig?.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 09:13 | |
| hun kiggede på ham, ville det her ødelægge noget mellem dem, eller hvad ville det. ''Rail?'' sagde hun og så på ham og så ind i hans dejlige blå øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 09:18 | |
| "Du er dejlig" Udbrød han pludselig og lyste op i et smil. Deres læber mødtes igen og han lod sin hånd glide stille ned mellem hendes ben. Hans hånd var ikke under hendes trusser, men nussede lige så stille uden på. Med et lille pres med tungen fik han skildt hendes bløde fine læber ad og lod sin tunge lege med hendes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Lør 15 Jan 2011, 09:27 | |
| hun så ind i hans dejlige øjnene og nød det hun hev hans cowboy bukser af og så op på ham, hun holdte virkelig af ham, da deres tunger leged sammen ind i hendes mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 05:13 | |
| Med et vrid fik han åbnet hendes bh og listede den lige så stille af hende. Han så spørgende på hende *Er det okay?* Sendte han en uhørlig tanke til hende, selvom han godt vidste hun ikke kunne høre ham, men han håbede hun forstod hans blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 06:52 | |
| hun kiggede på ham, ind i de dejlige øjne han havde hun kunne bare ikke så sine øjne fra ham så hun nikkede da hun godt forstod hvad han mente, hun begyndte at kysse ham på halsen, og nyde hans tilstedeværelse, men hun viste ikke hvordan deres venskab ville være bagefter det her, det stod hun og tænkte på i noget tid selv om hun nød at kysse hans hals |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:08 | |
| Han lod stille sine hænder glide op til hendes bryster og aede dem blidt, mens han kyssede hende på halsen og skulderen. Hendes krop var blod og han nød føelsen af hendes hvide hud mod hans hænder. Han trykkede sig tættere ind mod hende, og han kunne mærke han var ved at blive stiv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:12 | |
| hun kunne også mærke der var en hvis lem der var ved at blive stinv, hendes tanker røg kun på ham men hvad hvis han nu fandt en anden hvilket han sikkert gjorder men lige nu ville hun bare nyde han var hos hende, som om hun var alene når han ikke var hos hende, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:19 | |
| Han lod sine hænder køre ned af hende og lod langsomt hendes trusser glide af hende, ned til det andet tøj. Hans hånd blev der nede og begyndte at lege med hende, for at gøre hende våd. Lige nu var hans tanker ikke på andet end hende, og han kunne ikke holde hænderne fra hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:23 | |
| hun nød det, hans hænder var mellem hendes ben det var noget af det bedste hun havde mærket, hun kyssede ham på munden og lod sin tunge komme ind i hans mund for at lege med hans dejlige tunge, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:46 | |
| Efter et lille stykke tid lod han en finger glide op i hende, og kørte den langsomt ind og ud af hende. Han havde selv så meget lyst til hende, at han stønne af begær, og nød føelsen af hendes tunge i hans mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:50 | |
| hun smilede af det fordi det var så skønt, det gjorder det hele meget beder at det var ham, hun nød bare at have ham der, hun elskede haam eller var det bare en hurtig forelskelse hun håbede det ikke var da hun kunne lide hans selvskab, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 07:57 | |
| Han slikkede hende ned af halsen og ned på hendes dejlige bryster. Hun var bare skøn, og han elskede at føle at hun kunne lide det, men alligevel stoppede han lidt op, stadig med en finger inde i hende "Skal jeg stoppe?" Spurgte han så, mens de stadig var helt tæt på hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 08:17 | |
| hun kiggede på ham, hvordan kunne han sprøge hun nød det jo. hun rystede på hovede af det, og lod ham gøre hvad han ville ved hendes krop hun elskede at han var hos hende, når hun mærkede han rørte hende slog hendes mave koldbøtter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 08:28 | |
| Han smilede skævt og kyssede hende, mens han lod sine underbukser glide ned. Hans lem var virkelig stiv og det hjalp bestemt ikke at hun sad nøgen foran ham på køkkenbordet. Hun var virkelig dejlig, men han fattede ikke at hun havde tændt ham så meget. Det var virkeligt sjældent det skete, men han nød det var hende der gjorde det. Han kyssede hende ned af halsen, ned af brystet, over maven og ned mellem hendes ben og slikkede hende så hele vejen tilbage igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 17 Jan 2011, 08:33 | |
| hun nød alt hvad han gjorder men da han var kommet ned mellem hendes ben kunne han mærke aat hun var våd, hun kunne ikke holde det tilbage mere hun var vildt våd og hun elskede ham det viste hun nu, det var første gang hun var blevet så tendt af en fyr og så af en engel. men han var en dejlig engel. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// | |
| |
| | | | Mangel på selvskab//Lusia// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|