|
| Mangel på selvskab//Lusia// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:18 | |
| hun kom ind satte sig ned i sofaen, ''jeg skal lige finde noget her over'' sagde hun og gik hen, hun stilte sig foran tv'et. på en sexede måde. hun ville også have ham, men han skulle knække før hende, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:35 | |
| "Du fylder foran tv'et" Sagde han ligegyldigt, som om det egentlig ragede ham langsomt om hun stod foran det eller ej, men der var alligevel en drillene tone i hans stemme. Hun var sexet og han overvejede om han bare skulle lade hende vinde, men han gav det lige lidt mere tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:41 | |
| ''jeg er da ligeglad'' sagde hun med en ligegyldig tone. og stilte sig på en lidt frækker måde. og slikkede sig frækt om munden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:44 | |
| Han smilede til hende "Okay jeg overgiver mig. Du vinder" Han grinede og satte sit glas på bordet.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:47 | |
| hun kiggede på ham med et smil. og gik over til ham og stilte sig foran ham med et smil. ''hvad mener du? du overgiver dig ??jeg vinder??'' spurte hun ham og så ind i hans blå øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:52 | |
| "Du ved hvad jeg mener. Jeg vil ha' dig" Han smilede frækt og lænede sig frem, så hans albuer støttede på knæende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:54 | |
| hun smilte til ham, ''det var på tide du sagde det'' sagde hun med et smil og satte sig på sofaen hvor han sad, hun smitle til ham og lod sin hånd stille køre ned af hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 10:57 | |
| Han lænede sig stille hen mod hende, og kyssede hende. "Regn ikke med jeg giver mig så let næste gang" Blinkede han til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:00 | |
| hun kyssede med, ''bare vent næste gang er jeg hårdere at knække'' sagde hun og kyssede ham igen på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:02 | |
| "Jeg gav mig, med vilje smukke" Smilede han igen, og lod igen sine hænder glidee op på hendes hofter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:06 | |
| hun smilte mod ham, ''det ka godt være men du gav dig jeg vandt'' sagde hun og langde stille sine hænder bag hans nakke for at kysse ham, hun smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:10 | |
| "Ja, okay så" Han kyssede hende lidt hårdere, og lod den ene hånd glide om på hendes ryg. Den anden hånd placerede han halvt under kanten til hendes trøje. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:18 | |
| hun kyssede ham hårdt igen, og nussede ham ned af brystkassen, hun lod sin ene hånd langsomt glide ned på hans hals også ned af hans brystkasse, og ed til hans mave, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:22 | |
| Han lagde sine arme om hende og skubbede hende blidt ned på sofa'en så han lå øverst. Hans ene hånd gled op under hendes trøje, næsten helt op til brystet, men også kun næsten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:26 | |
| hun landte midt på sofaen og kyssede ham på halsen stille og roligt, hun havde heldigvis fået blod så der skete nok ikke noget, hun sine hænder mærke hans muskler og nød at hans hænder kom helt der op under hendes trøje. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:35 | |
| Rail lod sin hånd glide lidt længere op, og han begyndte at masserer hendes ene bryst, og han begyndte at give hende små kys ned af nakken. Hendes trøje var gledet lidt op og han bøjede sig og kyssede hende på maven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:38 | |
| hun smilte hun havde sin hånd under hans trøje på han mave, og lod den komme højer op til hans brystkasse og hun hev den af ham, hun ød hans små kys på halsen, hun ville have ham mere nu, men ville han mon have hende lige så meget som hun ville have ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:46 | |
| Han lod hende trække sin hans trøje af, og trak så hendes af lige så hurtigt. Hendes hår lå smukt ned over hendes bryst og hun var virkelig slank. Lige hans type. "Du må selv bestemme hvordan du vil ha' det" hviskede han og kyssede hende ned over brystet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 11:51 | |
| hun smilte til ham og lod ham gøre alt han ville med hende, ''du må gøre alt du vil'' sagde hun stille på en sexede måde i hans øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 12:07 | |
| Rails hænder søgte ned mod kanten af hendes bukser, og han åbnede dem stille, mens han kyssede hende. Den ene hånd gled fra hendes bryst, ned i hendes bukser og ned under hendes trusser. Han begyndte at lege blidt med hende og slikkede hende let på halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 12:18 | |
| hun nød det og lod ham åbne hans bukser, forsøgte at åbne hans bukser med en hånd, men kunne ikke. hun tog den anden hånd der ned og forsøgte at få hans bukser op det lykkes efter lidt tid, hun forsøgte stille at hive dem af men kunne ikke. det at han slikkede hende på halsen var bare dejligt, det var som at være i himlen, nå ja han var jo også en engel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 12:24 | |
| Rail rejste sig og smed selv bukserne. Med en hurtig bevægelse hev han også hendes af, og lagde sig så ned til hende igen. Han begyndte igen at lege med hende, og stak så to fingre op i hende, og begyndte langsomt at køre dem ind og ud af hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Søn 02 Jan 2011, 12:40 | |
| hun stønnede stilla af ham, 'ÅH RAIL'' kom det meget stille så det næsten kun var hende der hørte det, hun nød det. hun havde det som om rail havde fået noget nyt frem i hende, hun havde ikke konkurede så meget om ikke at have sex med en dreng før det var første gang, men hun ville ikke holde til det næste gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 03 Jan 2011, 00:34 | |
| "Er det første gang?" Han så spørgende på hende og stoppede med det han var igang med. Han var lidt betænkelig ved at hun ikke have prøvet det før. Måske skulle han bare lade vær. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// Man 03 Jan 2011, 02:38 | |
| hun kiggede på ham. hun rystede på hovede. ''nej det er ikke'' sagde hun stille mod hans øre, hn lod sin hånd køre ned over hans krop. hun følte sig godt til pas hos ham. som om det var et venskab der havde ventet på dem. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mangel på selvskab//Lusia// | |
| |
| | | | Mangel på selvskab//Lusia// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|