|
| Aftentur i skoven | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 00:03 | |
| Alec smilede til Nora. Hvis hun skulle flyve, skulle det være med Nora. HUn var den bedste engel hun havde mødt og som ikke ønskede død over vampyrene. Nora ville ikke skade hende, det vidste hun. "Ja, kunne være sjovt at prøve..." hun sank en klump. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 00:08 | |
| Nora nikkede lidt og smilede. "Du er ikke bange for højder vel?" spurgte hun for at være sikker. Hun vidste at hun ikke ville kunne holde Alec hvis hun begyndte at ville ned mens de var oppe i luften så det var vigtigt at hun ikke blev bange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 00:14 | |
| "Nej, jeg er mere bange for træerne hvis jeg falder ned. Og desuden jeg har tillid til dig!" Hun smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 00:16 | |
| Nora nikkede og smilede. "Jamen så hold fast." sagde hun og lagde armene om Alec i et fast greb. Hun var nødt til at holde en smule stramt for at være sikker på ikke at tabe Alec. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 00:18 | |
| Alec smilede da hun så joden forsvinde under hendes fødder. Hun kunne mærke at Nora holdt, hende stramt, men generede hende ikke. *Tark* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 00:28 | |
| Nora begyndte at flyve mod skovens midte da de var oppe over træerne. Hun måtte baske hårdt med vingerne for at holde dem begge oppe men det gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 06 Dec 2009, 20:33 | |
| Aelc kiggede op på himlen, og videre ned på jorden, den så meget pæn ud her oppe fra. *Det her mer for vildt!!!!!* hun hørte vinden suse forbi dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Søn 13 Dec 2009, 04:56 | |
| Nora landede i en lille lysning midt i skoven. Hun slap Alec og smilede og sukkede stille, mens hun så smilende på Alec. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Man 14 Dec 2009, 01:58 | |
| Alec stirrede ud foran sig "Wow..." var det eneste hun kunne sige, hun havde beholdt nohle menneske-ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Man 14 Dec 2009, 02:12 | |
| "Nu må du selv sørge for at komme hjem.." lo hun over Alec's udbrud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tirs 15 Dec 2009, 01:13 | |
| Alec vendte sig om og lo med. "Ja... Skal det være nu?" hun smilede og prøvede at finde den hurtigste vej hjem. *Måske den højre eller lige igennem??...* hun kløvede sig lidt i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tirs 15 Dec 2009, 17:38 | |
| "Det behøver det da ikke.. Kun hvis du gerne vil hjem..." svarede Nora og smilede lidt. *Hmmm... Den hurtigeste vej til werclare er nok til højre...* tænkte hun. Hun gad ikke sige det højt endnu, hvis Alec ikke gad hjem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tors 17 Dec 2009, 01:40 | |
| Alec så op mod Nora "Jeg har ikke travlt.. Kommer du ikke ned?" hun smilede. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Aftentur i skoven | |
| |
| | | | Aftentur i skoven | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|