|
| En dag ved vandet - Tazz | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 21 Jan 2011, 14:12 | |
| "Nah det var da ikke noget" sagde han og smilede venligt tilbage til hende og satte sig ned ved siden af hende. "Jeg ka' da forstille mig at en gå tur for dig må være mere end et marathon at kunne komme igennem den" sagde han og lændte sig tilbage med hænderne om bag hovedet som stytte og så op mod himlen da de ikke helt var inde i skoven inu. "Hvor langt er du i graviditeten?" Spurgte han pludselig, han tænkte ikke lige på at det måske var lidt for et privat spørgsmål, men det var bare noget som lige faldt ham ind. Han så hen på hende og satte sig nomalt op igen, hun var utrolig smuk, gode former og så videre når man tænker ovar at hun er gravid. *Det må være varulve-gennet* tænkte han og smilede så roligt til hende og så kort på hendes mave, det må være underligt at gå rundt med en eller to, nogle gange flere unger indeni sig... han synes at det var lidt underligt at tænke over. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Man 24 Jan 2011, 19:24 | |
| Tazz smilede venligt til ham "jeg må sgu da ha vejet en del begrund af miin mave" sagde hun sødt og holdte sig lidt for munden da hun iik bande vildt meget. Hun grinede lidt da han sagde det "jaa det er rart hårdt at gå så langt men jeg har joo selv valgt at blive gravid så" sagde hun stille og kiggede lidt på sin mave og nussede den stille og blidt. Hun sad lidt og tænkte lidt over hans spørgsmål "jaa lægende siger at jeg nok føder for tidligt da det er tvillinger jeg venter men jeg er 8 måneder henne så der går nok iik så langt tid for jeg føder" svarede hun venligt og smilede sødt til ham. Tazz havde joo en rigtig flot rund mave men hun havde oqså trænte i alt den tid hun har været gravid så der var joo en grund til at hun havde de former hun nu havde men alt var joo blevet større på hende efter maven blev stor. Hun smilede sødt til ham og så at han kiggede på hendes mave og hun grinede lidt og kiggede stille ned på hans hånd og bed sig lidt usikkert i sin underlæben "øhm... Vil du mærke? De lægger nemlig og sparker lige nu" sagde hun stille og kiggede meget stille på ham for det var joo lidt mærkeligt at spørger en mand om sådn noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Ons 26 Jan 2011, 03:40 | |
| Altair nikkede bare til det hun sagde og blev en smule overrasket da hun spurgte om han vil mærke hendes mave, han var lidt stille i starten da han havde fået lov til at røre ved hendes mave, hans hånd nærmede sig først langsomt, han var af en eller anden grund lidt nervøs, det plejede han ellers aldrig at være i nærheden af andre folk, men fik dog taget sig sammen og lagde hånden roligt da han ikke var nervøs mer'. Da hans håndflade rørte hendes mave kunne han mærke at de rørte på sig, han tog sin hånd til sig igen og så på Tazz, "der i liv i dem" sagde han og smilte da han tydelig kunne mærke at det var fuldblods varulve-unger da de var ret vilde. Han satte sig tilbage på bænken og så lidt på hendes mave igen men kørte blikket tilbage på Tazz, hun var faktisk utrolig smuk af en gravid kvinde, han havde tænkt det før, men det var bare en smule vild i hans øjne at hun så så godt ud stadig med stor mave da de kvinder han havde set i sin forbipasserede, deres mave var ligeså stor men de så ikke særlig godt ud i for til Tazz, måske var det fordi hun var varulv måske ikke, han vidste det ikke rigtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Tors 27 Jan 2011, 23:13 | |
| Tazz smilede sødt og rødmede lidt for hun blev selv overrasket over at hun enlig havde spurgt ham og flyttede stille sine hænder så han kunne mærke og hun kunne godt se at han var lidt nervøs over det men hun smilede bare sødt til ham. Tazz grinede stille da han tog sin hånd til sig igen og kiggede stille på ham "det vistet jeg slet iik"grinede hun stille og så sødt på ham. Tazz lænede sig stille tilbage og nussede stille sin mave og slapper af og kiggede stille på sin mave og derefter på ham og rødmede lidt da hun så at han oqså kiggede på hende og kiggede stille op på himlen og tænkte lidt på hvorn det ville være at løbe rundt med sine børn her inde i skoven og kiggede stille på ham "hm... Hvor gamle er du enlig?" sagde hun stille og kiggede lidt op og ned af ham og tænkte stille at han var i 20'erne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 28 Jan 2011, 06:06 | |
| Altair smilede bare tilbage til hende, "22 og du?" Spurgte han og nikkede mod hende, en svag bulren oppe på himlen, de få skyer som var op på himlen da de mødtes havde samlet sig mere og mere og var blevet mørkere og mørkere, lød som et tordenvejr til ham, og lige efter han havde tænkt tordenvejr, kom det første høje brag hvilket fik ham til at kigge op, langsomt begyndte der at falde små vanddråber som hurtigt blev til større og tungere regndråber hvilket gjorde at de hurtigere faldt ned mod jorden. "Jeg tror vi bli'r nød til at finde os et sted hvor vi ka' være for et stykke tid, indtil regnen har lagt sig" sagde han og så smilende hen mod hende, han havde på fornæmmelsen at hendes flotte grønne kjole kunne holde til sådan et vejr. Han selv havde en lang frakke som kunne holder til rigtig meget slags vejr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 28 Jan 2011, 19:15 | |
| Tazz smilede sødt "jaa jeg er kun 18" sagde hun stille og kiggede sødt på ham og kiggede lidt op på himlen og da det første høje brag kom flyttede hun sig hurtigt hen til ham da hun hadede tornende vejr og hun stille om hans arm og kunne mærke regne dryppe ned på hende og kiggede lidt rundt for at finde ud af hvor de var inde i skoven. Hun nikkede til ham " jeg bor iik så langt her fra men jeg har iik lige fået ryddet op" sagde hun stille og smilede sødt og rejste sig stille op og tog sig lidt mave og flyttede nogle af de dråber der løb stille ned af hendes flotte grønne kjole og grinede lidt da en dråbe ramte hendes næse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Lør 29 Jan 2011, 09:59 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Lør 29 Jan 2011, 10:50 | |
| Altair rejste sig op og tog sin frakke af og lagde den over hendes skuldre og satte sin cowboyderhat på hendes hoved så hun ikke blev ramt i ansigtet og løftede hende op i sine arme, "det går hurtigere sådan her, tror ikke regnen venter til du er kommet sikkert indenfor" sagde han da regnen blev volsommere og volsommere. Altair forsatte længere ind i skoven med Tazz i sine arme og kom til en skillevej, *hm.. hva' vej?* Undrede han sig mens det begyndte virkelig at vælte ned med regn, han kiggede ned på Tazz som han havde i sine arme, "hva' vej?" Spurgte han og smilte venligt til hende. Hans hår var mere eller mindre blevet vådt og hans tøj ville os blive vådt hvis han ikke snart kom i læ. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Lør 29 Jan 2011, 20:53 | |
| Tazz smilede sødt til ham og fik lidt et chok da han løftede hende op i hans arme som oqså havde gjort for iik så lang tid siden "Det tro jeg heller iik den gør" grinede hun stille og holdte stille om hans nakke for at bedre kunne holde sig oppe. Hun kiggede stille på ham og grinede lidt "Jaa det er lige det for ingen af vejerne føre til miin hule men du skal gå til ned af den højre vej og så skal jeg nok sige til når vi skal dejer ind i mellem træerne" sagde hun stille og smilede sødt til ham og følte sig tryg i hans arme og det var iik så tit at hun var tryg ved nogen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Søn 30 Jan 2011, 02:19 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Søn 30 Jan 2011, 10:07 | |
| Altair smilte til hende og nikkede, han gik til højre og fulgte vejen et stykke, "nåh så du altså i en hule?" Spurgte han hende og undrede sig lidt over hvorfor. Det må da være fugtigt og kedeligt til en hvis tid, "hvordan er det så at bo i en hule?" Spurgte han undrene, han kendte ikke særlig meget til andre varulve hvis han skulle være helt ærlig, men på den anden side har han aldrig gidet at tænke over hvordan andre boet eller så'en noget. Regnen faldt hurtigt og tungt på ned fra himlen og ramte dem begge på, dog blev Tazz næsten ikke særlig meget våd at hun havde hans frakke og cowboyderhat på, så hun fik ikke regn på sig mens de gik gennem skoven mod hende hule. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Søn 30 Jan 2011, 11:34 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Jaa men jeg kunne ik betale for noget som helst." sagde hun venligt og smilede og kiggede lidt rundt og tryggede sig lidt ind til ham begrund af regnen. Hun kiggede stille på ham "Tjaa det finde du joo ud af når vi er fremme" sagde hun sødt og grinede lidt. Tazz kiggede stille rundt "Du skal dreje til højre her og så bare lige ud så er vi der næsten" sagde hun sødt og syntes at det var lidt syndt at han iik havde sin jakke og hat på for han blev joo mega våd af det her så hun tog hans hat af og satte den på hans hoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 04 Feb 2011, 05:08 | |
| Altair nikkede og drejede til højre som hun sagde og gik forbi træer som så ret meget ens ud, efter lidt gågang med Tazz i hans arme nåede de hen til hendes hule uden at bleve alt for våde, eller hun blev overraskene nok ikke særlig meget våd af regnen fordi hun havde fået hans lange frakke på, kun hendes hår og ansigt var blevet ramt af regnen, Altair og hans tøj var derimod blevet en del mere vådt, dog hjalp hans hat med at holde regnen væk fra hovedet. Hurtigt kom de ind i hendes hule og han blev overraskede over hvor hyggeligt der enlig var, masser og plads, intet fugtigt eller klamme steder at se. Han satte hende forsigtigt ned så der ikke skete noget da hun jo stadig var en gravid kvinde. "Her er da helt hyggeligt" tilføjet han da han havde sat hende ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 04 Feb 2011, 06:12 | |
| Tazz smilede sødt til ham og kiggede lidt rundt og syntes at det var dejligt at snart være hjemme igen da hun elskede sin hule for der var altid hyggeligt syntes hun. Tazz grinede lidt når regnen ramte hendese næse for det kildede lidt. Hun så at de var ved hendes hule og smilede for sig selv. Man kunne godt at hun var igang med at grave ud til hendes børn for der var et stort sort hul ved siden af hendes "køkkenet" som hun nu kaldte det for det var joo iik køneste men det virkede joo fint nok for hende. Hun smilede sødt til ham og gik over til et indbygget skab og fandt to håndklæder og gav det ene til ham og begyndte stille at tørre sit hår "Mange taak" sagde hun sødt og tog stille hans jakke af og hængte den op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 04 Feb 2011, 07:46 | |
| Altair gik længere ind i hulen, man kunne høre regnen bag dem ude foran hulen vælte ned, de var lige nået indenfor inden det virkelig begyndte at vælte ned med regn, og det var ikke bare det fine regn, det her var nogle store tunge regndråber. Han gik hen til et lille bord som stod tæt hvor han var, han begyndte bare at tag tøjet af på overkroppen da det var der regnen havde ramt for det meste, hans bukser tørte pænt hurtigt, så han tænkte ikke så meget over det. Han havde en trænede krop, men ikke for pumpet, "du har vel ikke et sted hvor jeg ka' hænge min trøje?" Spurgte han hende og så hen mod hende, han havde et roligt men vneligt smil, det dyriske blik var stadig fremme i ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 04 Feb 2011, 08:02 | |
| Tazz smilede sødt og kiggede stille rundt inde i sin hujle og nikkede lidt for selv for det regnede iik gennem hulen som havde gjort før. Hun vendte sig stille om da han tog sit tøj af og rødmede lidt da hun iik var van til at mænd gjorde det mens hun var der. Hun nikkede stille "Du kan bare hænge det inde på mine børns værelse som der er lige ved siden af køkkenet" sagde hun stille og hendes "stue" og "køkkenet" hang sammen og så var der et lille rum ved siden af hendes sofa som der var wc'et og lige ved siden af det var der et rum til som der var hendes værelse. Det var nu iik så stort men fint nok til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 04 Feb 2011, 09:12 | |
| Altair nikkede og gik ind i børneværelset for at lægge tingene. Han kom tilbage i bar overkrop og kun i bukser og vandrestøvler, hans mave brummede en lille smule, hvilket fik ham til at komme i tanke om hvor sulte han enlig var blevet, "du har vel ikke noget mad?" Spurgte han høfligt og venligt, nu var han jo i hendes hule, så nu kunne han lige så godt opføre sig lidt høfligt over for hende. Han gik lidt tættere til hende så de kunne se hinanden i øjne uden at skulle begynde at kigge efter, "hvordan klare du dig enlig helt alene?" Spurgte han hende med en undren og fandt en stol han kunne sidde ved, ved bordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 04 Feb 2011, 19:48 | |
| Tazz smilede sødt og gik hurtigt ind på sgu værelse og fandt en morgenkåbe og hun tog sin kjole af og ung stille sin morgenkåbe på og gik ud i "køkkenet/stue" igen og ung håndklædet om sit hår. Tazz nikkede stille til ham og gik hen ved "køkkenet" og åbnede en dør ind til et rum der var lige så koldt som et køleskab og tog noget mad ud og sættede det på køkkenet bordet "bare tag" sagde hun venligt og tog en kniv frem til ham. Hun rødmede lidt da han gik tættere på hende og smilede sødt "det er iik så svært for er van til det da mine forældre døde for to år siden så..." sagde hun stille og kiggede lidt ned og der fald en lille tåre ned på gulvet men hun tørret hurtigt kinden og kiggede sødt på ham og smilede bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Lør 05 Feb 2011, 01:12 | |
| Altair lagde en hånd på hendes, "det okay" sagde han og smilte sødt til hende og tog kniven og begyndte at lave sig noget mad. Regnen slog hårdt udenfor, men kunne høre det helt herinde, det var på en måde beroligene synes han og smilte for sig selv over det, da han var færdig kiggede han spørgerne på hende "har du tallerkner hos dig, eller?" Spurgte han lidt søgene mens han prøvede at finde dem, han fandt dem dog hurtigt selv, lagde sin mad på og gik hen til spisebordet, eller bordet som stod tæt på. Altair tænkte ikke rigtig over at hun havde morgenkåbe på, han var optaget i at spise og gad ikke rigtig at tænke på andre ting, dog var han stadig opmærksom på sine omgivelser og ville da svare hvis Tazz spurgte ham om noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Lør 05 Feb 2011, 02:26 | |
| Tazz smilede stille og sætte sig hen til bordet for at slappe lidt af og for at hun iik skulle stå i vejen for ham. Hun smilede lidt for sig selv og holdte sig stille på maven og kiggede hurtigt op da han spurgte hende om noget og nikkede stille "Joo det har jeg da men jeg glemte bare at tag den frem" sagde hun venligt og smilede sødt og nussede blidt sin mave og syntes det var lidt mærkeligt at ha en fyr inde i sin hule for det havde hun aldrig prøvet før de hun altid skulle være hos dem. Hun smilede sødt og kiggede stille på ham mens han spiste "Du tag bare hvis du vil ha mere" sagde hun venligt for hun fik aldrig spist op selvom hun spiste for 3 nu men hun spiste iik så meget igen som hun en gang gjorde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Man 07 Feb 2011, 07:11 | |
| Altair rejste sig op og gik hen for at vaske tallerken ren, da det var gjort stilte han den på plads efter han havde fundet ud af hvor de skulle stå. Han så nu lidt på Tazz, "hvorfor står du stadig oppe?" Spurgte han hende og gik hen til Tazz og løftede hende op i sine arme som om det var de mest almindelige ting at gøre for ham og at de havde kendt hinanden i lang tid. Han satte henderoligt ned i sofaen, og så ned på hende, "nu skal du slappe lidt af, er der noget dumad du vil havde?" Spurgte han og gik hen til køkkenet og så hen mod hende igen. "Hvad vil du havde?" Spurgte han endnu en gang og smilede roligt med hænderne placerede på køkkenbordet og blikket rettet mod Tazz som sad i sofaen, noget af hans hår hang ned langs hans ryg hvor noget af det andet bare hang frit nedad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Man 07 Feb 2011, 07:33 | |
| Tazz smilede sødt til ham og syns han var rigtig sød mod hende og det var rart dejligt og der var en vis tryghed om ham som hun havde ledt efter længe. Tazz grinede lidt og rystede lidt på hovedet da han tog hende op fra gulvet "Du behøver iik bærer miq hele tiden" sagde hun stille og grinede lidt og smilede så sødt til ham og sætte sig stille i sofaen og kiggede kærligt på ham "Jeg er iik rigtig sulten ellers taak" sagde hun venligt og sætte sig lidt mere op så der oqså var plads til ham henne i sofaen for han skulle da iik gøre alt muligt for hende bare fordi hun var høj gravid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 11 Feb 2011, 07:51 | |
| Altair silte og gik he til hende, "jeg synes bare ikke at du burde over anstrenge dig for meget" sagde han og smilte til hende for at sætte sig ned ved siden af Tazz. "Nåh, hva' får du så tiden til at gå med?" Spurgte han og så sig om, grunden til at han spurgte var fordi han ikke rigtig vidste hva' de skulle lave. regnen kune høres meget tydeligt ude for hulen, det vil sikkert vare hele dagen og natte så han kunne ikke rigtig gå videre da han ikke rigtig havde lyst til at blive gennemblødt af de vilde og tunge regn som faldt som hagl.
//Ey søde (: <3 sry at jeg først har svaret nu, men grunden er lidt fordi, at hver gang jeg har prøve så stod der fejl på siden og så slettede de det hele -.-' og så har jeg bare ikke rigtig gidet at skrive det hele igen, men nu kopire jeg det hele, så nu ka' det bare komme an xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz Fre 11 Feb 2011, 08:08 | |
| Tazz smilede venligt til hende "Det gør jeg hele tiden da jeg bor alene her" sagde hun venligt og smilede bare til ham. "Joo jeg plejer at lave videre på mine børns værelse og så slappe lidt af og tænke på lidt af vær hva med diq?" sagde hun stille og smilede sødt til ham og lænede sig lidt tilbage og slappede lidt af i kroppen og hørte bare på regnen som der gjorde hende mere rolig for hun elskede virkelig når det regnede så meget som det gjorde nu men hun måtte joo nok heller finden en ekstra dyne til hvis han nu iik kunne komme hjem igen. Hun kiggede lidt på hende "Hva har du enlig en at dele livet med?" spurgte hun stille om og smilede sødt for det håbede hun da at han havde så han nogen at være sammen med.
// det gør iik noget søde. // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En dag ved vandet - Tazz | |
| |
| | | | En dag ved vandet - Tazz | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|