|
| Daven møder Fie. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Man 03 Jan 2011, 00:56 | |
| Fie grinede, ja det er fin nok, når jeg giderden"sagde hun, og smilte til ham. Hun sprang op fra sofaen, og gik ud i køkkenet. "Det godt du kun vil have noget at drikke... For jeg har ikke noget mad"sqagde hun og grinede af sig selv. Hun spiste jo ikke fordi hun var vampyr, men hun kunne underligt nok godt lide at sidde med te eller kaffe selvom det ikke smagte godt, bare det var varmt, så elskede hun det. "Eh, jeg har te, kaffe, eller vand?"sagde hun og så ind i stuen til ham. Hunhavde selv allerede sat vand over til en kop te til hendes selv, men der var nok til hvis han ville have en med. Fie så op på et af hendes høje skabe, og sukkede. Hvorfor var det nu også lige at teen skulle stå der oppe? Hun rystede lidt på hovedet af sig selv, og trak en stol hen til det høje skab. Hun kravlede op på den så hun bedre kunne nå teen. Hvorfor var det nu også lige at hun var sååå lav? Hun sukkede igen lavt dumme højde! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Man 03 Jan 2011, 01:04 | |
| "Te, tror jeg" Svarede han. Daven vidste godt at hun allerede havde sat vand over til te, så det ville kun være logisk for ham, at vælge te, for man vidste jo aldrig, om man kun ville være til besvær, hvis man valgte andet. Han kiggede efter hende og så på, mens hun fik kæmpet sig op og hente teen. Han smilte lidt af det uden at tænke over det, og syntes et eller andet sted at det var ret så sødt. Selv var han jo højere end hende, og ville nok ikke have nogle problemer med at få fat på tingene. Han lagde sig bedre på sofaen, da hun havde fået fat i teen, og han lyttede nu til de lyde, der kom udefra køkkenet. Han blev en lille smule træt allerede, delvit fordi, at han havde arbejdet hele dagen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Man 03 Jan 2011, 01:14 | |
| Fie smilte glad imens hun fandt to kopper frem, og lidt andre ting. Man kunne ikke høre hende går rundt der ude, man kunne kun høre når hun satte ting ned på bordet eller puslede med et eller andet. Hun elskede den ene evne som alle vampyre havde, de kunne være næsten helt stille uden problemer. Hun fandt en bagge frem, og satte de to kopper med varmt vand på den samt, forskellige te breve, mælk sukker honning, og teskere. Fie smilte til ham da hun kom ind med det hele. Hun satte det på sofabordet, og smilte glad til ham. "Eh, jeg håber du kan lide noget af teen, der er lidt forskelligt at vælge imellem" sagde hun, da hun meget længe havde drukket nogle forskellige ikke så kendte te breve med forskellige urter, som folk sagde var godt for dit og dat. Fie drak det bare fordi det smagte bedre en så meget andet. Hun satte sig på en lille stykke af sofaen, s han stadig kunne ligge hvis han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Tirs 04 Jan 2011, 06:36 | |
| Daven smilte tilbage til hende, da hun trådte ind i stuen til ham. Han tog imod en kop, hældte varmt vand op i og så på det forskellige tebreve. Han havde vidst kun smagt de mest relevante te-arter, og så da på hende. "Hvad for en te vil du anbefale mig?" Spurgte han, mens han bladrede brevene igennem. Han duftede lidt til citronteen og smilte. "Ligemeget, jeg tror jeg vælger denne" Sagde han og pakkede op, dyppede den i vandet og rakte ud efter mælken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Tirs 04 Jan 2011, 06:42 | |
| Fie så på ham, og grinede lidt over han nysgerrighed over de mange forskellige tebreve. "Hmm, det ved jeg ikke helt, jeg kan lide dem alle samme lige meget"sagde hun og så på ham, da han sad og snusede til et af dem. Hun smilte glad til ham da han havde besluttet sig. "Hmm, den er også god"sagde hun, og gav ham mælken som han havde rakt ud efter. Hun pillede selv et te filter op, og en pose med de blade og sådan som der jo normalt var knust i normal købe tebreve. Hun tog lidt af bladene op i sit filter og hældte så vand i sin kop, og dyppede sit tefilter ned i. Hun så lidt på de forskellige ting på bakken, og smilte. hun brugte hverken honning, mælk eller sukker. Det endrede ikke på smagen ifølge hende. Hun så lidt på sin te, og smilede glad imens hun ventede på at smagen havde sat sig i vandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Tirs 04 Jan 2011, 06:53 | |
| Daven undrede sig lidt over om det var en slags hobby, eller en form for barndomstrang fra dengang hun var lille? For man hørte jo altid om, at de små piger legede teselvskab mens drengene skulle lege noget med mere go på. Han tog koppen op til sig, stadig mens han tænkte, pustede dampen lidt væk og nippede svagt til teen. "Ah, det er ret godt" Svarede han og smilte roligt til hende. Han brugte ikke selv honning, men mælk. Han var ikke så god til at blande te, og havde aldrig hørt, at man brugte honning til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Daven møder Fie. Ons 05 Jan 2011, 03:06 | |
| Fie smilte glad til ham over hans udbrud. Hun grinede lidt, og drak selv lidt af sin. Hun havde ikke problemer med at drikke det selvom det var brandende varmt. Hun smilte bare roligt, og så ned i teen. Fie manglede næsten altid noegt at byde venner og gæster på da hendes køleskab var tomt. Fie bed sig i læben, og så lidt ned på sine fødder. Hun kunne mærke hendes krop var tung og træt, da hun ikke havde jaget i noget tid nu. Hun havde ikke haft tid til det, på grund af noget med nogle penge. Fie bed sig i læben, og betragtede ham lidt. "Hvor gammel er du egenligt?"sprugte hun af ren nysgerrighed. Hun sendte ham et sødt smil samt et nysgerrig blik. Hun kunne ikke helt regne hans alder ud, ud fra hans udseende. Hun var faktisk ret ligeglad med hvilken alder folk havde så længe de bare opførte sig pænt, men hun var dog alligevel altid nysgerrig over det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Daven møder Fie. | |
| |
| | | | Daven møder Fie. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|