|
| //Privat : Cisse | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 08:30 | |
| Sted: Et hospital Tid:23:45 Omgivelser: Meget få mennesker i hospitalet
Valentine kom ind på hospitalet. Han håbede på han kunne få noget kød fra nogen der alligevel snart skulle dø. Han kiggede lidt rundt, der var en gammel mand og hans kone, Manden så ud til af have brækket noget efter de ansigtudtryk han lavede. "Måske noget yngre kød" Tænkte Valentine. Der stod også et kæreste par i hjørnet "Ja, det skal nok blive spændene" tænkte Valentine og grinte lidt for sig selv. Han satte sig og holdt øje med på de ville gå ud. Nu var det bare et spørgsmål om tid og så var de hans... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 08:46 | |
| Cisse sad på den anden side af det kærestepar Valentine havde udset sig. Det par hun selv havde udset sig som hendes aftensmad. Så da den nyankomne så lettere sultent på dem, kiggede hun lettere vagt på ham. Han lugtede af dæmon, ikke noget der ville være slemt at overkomme hvis de nu skulle komme op og slås. Hun smilede lidt for sig selv, der ville ikke være problemer med hendes ofre, der snart ville være under hendes magt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 09:22 | |
| Han mærkede at nogen kiggede på ham, han så op og så en kvinde. Hun så ud til af være i tyverne, han kunne se hun også var ude efter det samme par som ham. Han overvejede hvad han skulle gøre. Nu havde han valgt nogen og han ville ikke give op så let. Han begyndte en samtale med paret og håbede på af få dem ud og se om kvinden ville følge efter... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 09:35 | |
| Cisses blik mødte den ny ankomnes, og hun sendte ham et advarende, men også venligt blik. For at folk ikke skulle tro hun havde nogen form for kendskab til denne dæmon. Da han vendte sig om mod parret for at falde i snak med dem, smilede hun en smule selvtilfreds. Hvis nogen skulle opdage at de var væk, ville det højst sandsynligt pege mod ham i stedet for hende der havde slået dem ihjel. For hun havde jo på nogen måde gjort dem opmærksom på sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 09:54 | |
| Han tænkte hvad han skulle gøre, tanken havde først slået ham nu at han ville være første mistænkt hvis parret blev myrdet. Han kiggede på kvinden, smilede venligt og spurgte: "Du ser ikke særlig syg ud og det ser heller ikke ud til af du er kommet til skade, hvorfor er du så her?" Han svarede meget direkte, han hverkan prøvede eller ville lyde venlig han ville have det par og han ville ikke dele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 10:24 | |
| Hun smilede ganske let, da han henvendte sig til hende. Hun slog med sit silkebløde hår, og kiggede på ham med en muntert blik. "Jeg venter på det er min tur til at få undersøgt mit hjerte. Ser du, jeg har noget bøvl med det." Svarede hun blot og lagde sit ansigt i en venlig folder. "Og hvad med dig, du ser ikke ligefrem syg ud heller." Indvendte hun så en anelse spydigt. For hun brød sig ikke om dårlige manere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 10:29 | |
| Han smilede lidt og svarede "Jo, jeg skal bare få et hurtigt tjek og det det" svarede han venligt. Han vidste af det var et dårligt tidspunkt af tirre på. Han måtte få hendes tillid først ellers var han ikke sikker på hvad der kunne ske "Nårh det var ikke så godt det med dit hjerte hvordan er det sket?" svarede han og prøvede af lyde medfølende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: //Privat : Cisse Søn 09 Jan 2011, 10:47 | |
| Cisse stirrede mistænksomt på dæmonen. normalt var en hun varm og venlig person, men når det gjaldt føde var hun ikke særlig tolerant. "Tjeks. De er nu endda de rareste, hvis man kan betegne et lægebesøg som noget rart." Hun skar en smule ansigt inden hun fortsatte. "Tjo, jeg blev bidt af det her dyr, hvis gift satte et eller andet igang inden i mig, siden har jeg haft bøvl med hjertet." Hun smilede sørgmodigt, selvfølgelig falskt, og strøg sit hår bag øret. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: //Privat : Cisse | |
| |
| | | | //Privat : Cisse | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|