Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ses igen - Dean

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 06:03

Dag: irl
Dato: irl
Tid: 23:45
Sted: I gaderne
Vejr: Koldt og mørkt
Omgivelser: Lidt folk hist og her
Påklædning: Sort hætte trøje, stamme jaens, og høje hæle

Fie stod lidt ved en lille sprut butik, og overvejede om hun skulle smutte der ind og skaffe sig noget at drikke? Hun droppede dog hurtigt idéen og smilte lidt over sin tanke, hvor tumpet af hende. Hun rystede på hovedet, og begyndte at gå. Hun skyndte sig om et hjørne, og kom nu ind til et af de helt store junki kvartere. Hun var dog ligeglad med det, hun skulle kun igennem for at komme ud til hovedgaden. Men det var nu alligevel en lidt skrammende oplevelse med alle de halvdøde blikke der fulgte hende. Hun sukkede og rystede tanken af sig. hun satte farten lidt op, men prøvede nu stadig at gøre sig ubemærket. Hun gad ikke at de skulle snakke med hende, de var så irriterende!
Fie så ned i jorden, og lyttede til sine egne fodtrin, som lød ret hastige. Hun så lidt rundt men rettede så igen sit blik stift ud. Hun havde håbet på at hun kunne være kommet ind på en klub, men der havde været for mange mennesker alle de steder hun havde kigget. Hun sukkede stille, og bed sig i læben. Endelig var hun ude af junki kvarteret. Hun smilede roligt og sødt igen imens hun passerede en masse lukkede butikker. Det var så kedeligt når der ikke var noget at kigge på!..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 05:39

Tøj: http://2.bp.blogspot.com/_SzJaG7eMHYg/SwDw_mylgbI/AAAAAAAAIXI/aSQ3krgnsmc/s1600/49.jpg

Dean kom gående ned af gaden, han havde som altid en smøg i hånden men han havde slet ikke røget noget af den. han gad ikek han var i dårlig humør. I det Dean smed smøgen kom der en dreng og skubbede til ham så han faldt Dean fladt ind i Fie ubevidst han rejste sig gik hen to hårdt fat i drengenes krave. Det var et dårligt tidspunkt han ville op at slås på for Dean var virkelig i dårligt humør og han var virkelig sulten.
Dean kastede drengen ind i en væg gik hen og løftede ham op pressede ham op af muren, holdte ham for munden og holdte hans hænder med den anden hånd, han sætte tænderne i ham og gav ham tre knæ i maven for at give ham mere smerte. han havde helt glemt at han havde væltet Fie, han vidste ikke engang det var hende. og han havde kun i tænkerne at den her lorte dreng skulle dø.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 06:22

Fie blev forskrækket da hun pludselig så på jorden. Hun så op da hun fik øje på ham der havde væltet hende. Hun kunne med de samme lugte ham.. Det var Dean! Hun sprang op, og så på Dean imens han havde angrebet drengen. Hun bed sig i læben, og smilede så glad. Underligt var hun glad selvom hun så ham første gang i langt tid igen, dog meget sur! Fie overvejede kort hvad hun skulle gøre. Hendes tanken blev der afbrudt af hendes egen trang til en kram og mærke ham tæt på sig igen. Hun løb hen til ham, og lagde armene om livet på ham, og klemte sig ind mod hans ryg med et glad smil. Hun sagde dog ikke noget, da han ikke kunne svare fordi han havde sat tænderne i drengen. Hun lukkede bare øjnene og snuste til hans duft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 01:29

Dean trak tænderne ud da drengen var lige ved at dø, han mærkede først krammet fra Fie der, for der var han helt nede. Han smilede da han kendte hendes duft, "Undskyld jeg væltede dig" han vendte sig om imod hende, lagde armene om hende og løftede hende op til sig og holdte hende godt ind til sig, "Det rart at se dig igen" sagde den mest glædeste fulde stemme Dean havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 01:56

Fie så op på ham da han havde vendt sig mod hende igen. "Det okay"sagde hun og smilede glad til ham. Hun lænede sig ind til ham, og lyttede lidt. "i lige måde"sagde hun glad, og smilede stort imens hun krammede ham. Fie så på ham med et glad smil. "hvor har du været så længe?"spurgte hun glad, og betragtede ham lidt. Hun var utrolig glad for at se ham igen! Det havde været så længe siden!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 05:56

Han smilede roligt til hende. og nussede hende på hyggen, "Jamen jeg har været væk.. ja langt væk.. jeg har været i New York. ja bare for at komme lidt væk" han sukkede og kiggede ned på hende. "Hvad med dig ? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeTors 27 Jan 2011, 07:13

Fie så på ham, og smilede glad og mærkede godt da han begyndte at nusse hendes ryg. hun smilede sødt over det, det var noget hun havde savnet! Meget! "New York?... Det vidste jeg ikke"sagde hun stille, og så ned, men så op på ham igen. "Jeg har brugt det meste af min tid hos Theo"sagde hun, og smilede til ham. Hun havde haft meget brug for Theo, da hun længe havde haft det meget svært ved at føle sig tryk nogle steder, og at hun meget let blev bange og usikker på sig selv. Hun bed sig i læben. "Men hvorfor kom du så tilbage?"spurgte hun nysgerrigt, ikke fordi at det var dårligt at han var kommet tilbage. Hun havde savnet ham meget!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:57

Han stoppede sin nussen skubbede hende lidt væk, så de ikke rørte hinanden, "Hvem er han" han bed sig kort i læben men kørte så en hånd igennem sit hår. han smilede kort. "Kom tilbage.. New york sucks" svarede han ærligt. og begyndte at gå. og hun kunne da gå med hun var da mere end velkommen til at gå med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 00:16

Fie så overrasket på ham, da han stoppede sin nussen. "Eh, Theo, han er en god ven"sagde hun, og så på ham med et uskyldigt smil. Hun fulgte med ham da han begyndte at går hun lyttede og grinede lidt af hans kommentar. "Aha, så ved jeg da hvor jeg ikke skal hen"sagde hun kort og smilede sødt til ham. "Har du været her længe, eller er du næsten lige kommet?"spurgte hun og var faktisk ret ligeglad med den info, hun ville bare gerne høre ham snakke. Det beroligede hende at høre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 05:56

Han sukkede og tænkte lidt, "Det er nogle uger siden. jeg har bare været hjemme hos mig selv da jeg ikke kunne finde nogle. jeg har tænkt over en sætning, alle unge vampyrer som dig og mig.. Jeg er ung for evigt med en fod i graven, det samme glæder for dig, vi vil sgu aldrig dø.. den tænke har først slået mig nu." han rystede på hovedet vendte sig om imod hende løftede hende op pressede hende mod muren lagde hendes ben om sit liv og begyndte at kysse hende på halsen. hvad han ikke ville fortælle hende var at det måske var sidste gang hun så ham, at han faktisk havde valgt at dø. men han var stadig ikek sikker på at det var det han ville. men han sagde ikke noget, han kyssede hende og begyndte igen at give hende finger som sidste gang de var sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeSøn 20 Feb 2011, 06:17

Fie så på ham, og lyttede til ham. "Dean? Er du begyndt at overveje selvmord?"spurgte hun, og så på ham. Hun lod ham bare løfte hende op, hun var efterhånden så vent til at han bare løftede rundt med hende. Hun smilede over hans kys, men håbede nu lidt på at han ville svare hende. Hun så på ham, og bed sig i læben. Der lød et lavt støn fra hende, og lænede sig ind mod ham. Hun kunne ikke lade hver med at smile sødt imens hun blidt nussede ham i håret.
Fie kyssede ham blidt på munden, og nussede ham i håret og hans bryst kassen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 02:41

Han ville helst ikek svare hende, for hun ville jo blive ked af det, han gav hende en smule hurtigere finger og tog nu en til finger ind i hende. og kyssede blidt med. han nød fuldt ud hendes nussen og uden tvivl var han rigtig glad for hende. men det ville ikke gå for Dean var ikek en type der var pisse god til forhold. Han lod som om han ikke havde hørt hendes ord. og pillede vider ved hende. og trykkede sig tætter på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 02:52

Fie blev ved med at kysse ham, imens hun stadig håbede på at han ville svare hende. Hun mærkede at han blev ved med at give hende finger og det irriterede hende faktisk lidt at han ikke svarede hende. Hun stoppede så med at nusse og kysse ham. Hun så på ham, og tog fat om den hånd han gav hende finger med. "Svar mig Dean"sagde hun og så på ham med bedende øjne. "Jeg vil vide det!"sagde hun kort, og lod sine fingre glide ned over hans kinder.
"Du må ikke holde det hemmeligt, please"sagde hun, og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 06:09

Dean mærkede hendes ivrighed for at få det af vide, noget der gjord ham nervøs. da Fie tog fat i hans hånd. sætte han hende ned trak sin hånd til sig og skulle kort lige tænke. så lod han blikket køre op på Fies ansigt. "Fie.. mit liv er intet.. jeg har ikke engang noget liv jeg dræber andre for at få liv. hvorfor" han sukkede og sætte sig ned. "Ja jeg overvejer det. " han så undskyldende på hende "Men jeg har tænkt mig at gøre det" han sank en klub.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 06:34

Fie så på ham, og bed sig i læben. Hun sank selv en klump. Mente han det virkelig. "Det er sådan livet er... Det er fødekæden! Dean du har et liv, du har stadig venner"sagde hun og bed sig i læben. "Hvad med Hayley?"spurgte hun, og hentydede til hvad han ville sige til hende. "Du må ikke, jeg kan ikke bære at miste dig igen"sagde hun og så på ham med bange og triste øjne.
"Dean, forstår du det ikk?!"sagde hun, og så ned. Hun snak igen en klump, og bed sig i læben. Det var nu eller aldrig. "Jeg elsker dig!"sagde hun og så ham i øjnene. Hun Havde været vild med ham længe og ikke ville sige det for ikke at ødelægge noget mellem dem. Men nu skulle det ud. Hvis han havde planer om begå selvmord, så skulle han vide at hun elskede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 04 Mar 2011, 22:45

Da hun nævnte hayley stivnede han. han havde redet hende så mange gange. hun var han et og alt. han barndoms veninde. han bed sig hårdt i læben, og hørte hvad hun sagde til ham. "FIE STOP" Råbte han da hun sagde at hun elskede hende. det fik ham til at gå i panik han var ikke en person der kunne gå ind i forhold og det var Andy's eks. han fik det så dårligt der røg en masse tænker igennem hans hovede og han begyndte så at løbe alt hvad han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeLør 05 Mar 2011, 01:01

Fie bed sig i læben, og stoppede da han sagde det. Hun så på ham, og vidste ikke helt om hun skulle gøre noget eller ej? Hun brød sig slet ikke om tanken om at han ville begå selvmord. Hun så ned, da hun mærkede hvor trist hun blev. Hendes blik rettede sig dog hurtigt imod ham igen da han begyndte at løbe. Hun vidste godt at det havde været et dumt tidspunkt at sige det til ham, men det skulle bare ud. Fie blev bare stående og så efter ham. Hun vidste ikke om hun skulle løbe efter ham. Hun var på den ene side bange for han ville begå selvmord med det samme, men på den anden side så vidste hun godt at hun havde sat nogle tanker igang hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeMan 07 Mar 2011, 04:03

Dean kom til et hjørne hvor han valgte at slå sig ned. han sad klemt op af de to væge, hjørnet lå inde i en gyde. han tog en smøg frem fik hurtigt røget den. men den gjord han kom til sig selv. han kunne ikke komme sammen med Fie uden at være hende utro. han kunne ikke dø uden at såre hendes, Andys og Hayleys følelser. hvad fanden skulle han gøre han tog sig til hovedet sank en klump og skreg kort.
Dean var en dreng der altid havde haft det svært, og altid skulle tag svære valg, men det her var nok det sværeste. for han ville så inderligt gerne dø men han ville på samme til aldrig kunne finde på at gøre de tre personer i hans liv så fucking ked af det. han tog sig til hovedet bed sig i læben og lod så armene falde ned. han så efter Fie i håb om at hun kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeMan 07 Mar 2011, 07:06

Fie var blevet stående, hun vidste at han havde drug for tid til at tænke, hun havde efterhånden været ude for sådanne situationer for mange gange til hun løb efter folk med det samme. Hun vidste at hun ville give ham en halv times tid enden hun ville opsøge ham, og se hvordan han havde det, for hun ville ikke blive for anmassende og klistrende. Hun gik derfor ind i en lille døgn kiosk, og købte en parke smøgere, og stak den i lommen. Fie røg godt nok ikke selv, så meget, men hun havde dog planer med dem. Hun begyndte så at gå i den retning Dean var løbet i. Hun fulgte roligt det stærke lugt af ham imens hun stak en smøg i munden ig tændte den. Hun pustede roligt røgen ud da hun nåede til gyden hvor Dean sad. Fie smilede kort et blegt smil da hun så ham sidde der klemt helt sammen. Hun gik roligt hen til ham, og satte sig ned på hug foran ham. "Hvordan har du det?"spurgte hun lavt med et lille blet smil på læberne. Hun var ret nervøs over hvad han havde tænkt sig at svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 01:40

Dean vågnede op han havde en nål i armen. havde behøv for stoffer nogle gange. de gjord ham så fucking glad. men den her gang var han ikke engang glad. han Sad bare og stente ud i luften. han kunne dufte Fie og hev derfor hurtigt nålen ud af sin arm og kastede den a h til. så hun ikke ville lægge mærke til den. han trak sin trøje ned over såret og så s fie. han smilede roligt tilbage til hende. "Hvornår er du begyndt at ryge." han snakkede helt uden om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 06:51

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jeg startede for længe siden.."sagde hun stille, og smilede til ham. Hun så ham i øjnene, "Dean hvordan har du det?"spurgte hun, og satte sig ned overfor ham. Hun rakte ham sin tændte smøg, og smilede til ham. Hun ville helst have at han svarede for hun brød sig ikke om at hun måske havde gjord ham ked af det eller noget. Fie bed sig i læben, og prøvede at lade hver med at tænke på hvad han kunne være. "Jeg vil gerne have at du svare mig.. Det er alt hvad jeg kræver af dig"sagde hun, da hun jo som sag gerne ville vide hvordan han havde det nu efter hendes overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 07:57

Han vidste Fie ikke havde røget imens de havde set hende. "Fie det er usundt" han grinede kort af sig selv. og så så på hende. han sank en klub tog hendes smøg tog et sug af den og gav hende den igen. "Jeg har det fint Fie." svarede han kort koldt. men så så på hende da hun var helt ind over ham. det så underligt ud fordi han var langt væk på stoffer. men han lod som ingen ting. så hun ikke ville få mistænke om hvad han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeFre 11 Mar 2011, 18:05

Fie så på ham med et blidt smil, hun rystede kort opgivende på hovedet. "Og det skulle komme fra dig?"sagde hun og smilede drilsk til ham. Fie så på ham uden at gøre noget da hun hørte hans kolde stemme. Hun så ned, og bed sig i læben. Hun rettede så blikket mod ham igen studerede ham kort. Hans øjne virkede forvirrede...? "Dean.." Hun trav så, og bed sig i læben. Hun kunne godt huske hvordan det så ud når folk havde taget noget... "Dean hvad har du taget?"spurgte hun stille, og bed sig i læben. Lugten af hans blod der havde ændret sig lidt og hans øjne der ikke helt kunne fokusere havde afsløret ham. Fie gjorde dog ikke noget. Hun blev siddende overfor ham og satte igen smøgen for munden og lod røgen så komme ud som en tyk lugtende tåge, som igen forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeSøn 10 Apr 2011, 09:18

Dean rystede på hovedet, hans stoffer havde påvirkede ham forkert. først var han rolig men så blev han meget sur, han skubbede hende væk. og sagde med en sur tone, "Det raver ikke dig, bland dig uden om, det er mit liv og ikke dit.!" han trampede ud af gyden, og kom ud til den tomme by, han gik sur og vred ned af den komme gade og tog en smøg i kæften og gik. han tog musik i ørne og sang med sin fantastiske stemme. Det regnede nu kraftigt. og det passede vist meget godt til hans humør.
Han's stemme lyder sådan her og det er den her sang han synger :) : https://www.youtube.com/watch?v=PuDzAQriQP0

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitimeSøn 10 Apr 2011, 21:56

Fie så op på ham da han skubbede hende, hun faldt tilbage og bed sig hårdt i læben. Hun hørte hvad han sagde og ordene føltes som slag! Hun så ned, og bed sig hårdt i læben. "Undskyld"sagde hun bare lavt, og vidste ikke om han havde hørt det. Hun så op og efter ham da han begyndte at gå. Hun vidste igen ikke hvad hun skulle gøre, hvad var der dog sket med Dean i al den tig hvor hun ikke havde set ham. Hun kunne jo dårligt nok kende ham mere. Hun hørte hans sang imens han gik, men gjorde intet. Hun satte sig bare op, og trak benene op til sig og lagde armene om dem imens hun gemte sit ansigt. Hun følte sig igen dum, som om hun bare var til for at ødelægge alt for andre, hun kunne over hovede ikke finde ud af hvad der skete i hendes verden mere, det virkede bare som om alle var sure på hende uden grund. Fie bed sig igen hårdt i læben, og gemte sit ansigt imens hun prøvede at lukke sine tanker ude hvilket ikke lykkedes hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ses igen - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Ses igen - Dean   Ses igen - Dean Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ses igen - Dean
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» What!? - Dean
» Fuck dog af!.. (Dean)
» Fest - Dean
» Arbejde -.-' - Dean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: