| rolig dag | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Lør 05 Feb 2011, 06:16 | |
| Hun kiggede lidt på ham, han var kun sort og hvid på det ene øje, så det var svær at se hvilke af øjnene der havde ret. " Hvor skal vi hen?" Spurgte hun og kiggede så lidt vidre. " Ved du da hvor der er nogle?"Spurgte hun med et sødt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Lør 05 Feb 2011, 06:21 | |
| "vil du se hvor jeg bor?" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt blik og han kiggede tilbage på vejen "for vi er snart hjem ved mig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Lør 05 Feb 2011, 06:29 | |
| " ja det kan du tro jeg vil " Sagde hun og svang det lange hår om på ryggen så intet af det sad for ansigtet. " Godt " Sagde hun og fortsatte ned af vejen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Lør 05 Feb 2011, 06:44 | |
| Lelouch kom til en stor hoveddør og han gik stille i lomme efter sin nøgle som han lig havde fået "hvor er den s¨å hen" sagde han kort mens han rode godt i lomme efter den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Lør 05 Feb 2011, 06:47 | |
| Denice kiggede spændt på ham, hun stod nu ude foran et pænt hus " Er det her?" SPurgte hun og havde løftet det ene øjenbryn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Søn 06 Feb 2011, 09:51 | |
| "ja" sagde Lelouch roligt mens han kiggede på hende og han fik stille fat i sin nøgle og begyndet og lås døren op, døren gav en lyd fra sig da han skubbede den op og holdt døren for hende "kom bare ind" sagde han roligt mens han kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Søn 06 Feb 2011, 21:39 | |
| HUn gik forsigtigt ind og kiggede så på det store hus. Hun havde lukket munden, da hun nu var fuldstændig tavs. Hun skævede til ham. Hun var slet ikke vant til sådan en slags luksus. " Her er fedt " Sagde hun smilende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 02:01 | |
| Lelouch lavede et smile som svar mens han selv og han gik ind i det store gang. "det kun gang af det her kæmp sted" sagde han kort mens han stille sat skoen fra sig og gik videre ind i huset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 02:03 | |
| Hun tog sine sko af og satte dem i gangen " Hvor meget har diu fået pakket ud?" Spurgte hun og kiggede på ham , hun fulgte efter ham, det var som at gå på opdagelse i et nyt hus, men der var ikke så meget at opdage i et nyt moderne hus. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 02:30 | |
| "kun lidt af stuen og soveværelser" sagde han kort mens han gik videre ned af gang og kom ind i et store room som skulle være stuen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 03:42 | |
| Denice gik og betragtede vær detalje ad han hus. Tænk at hun skulle hjælpe ham med resten af huset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 09:03 | |
| Lelouch kom ind i stuen hvor nogle få ting var blive sat på plads "som du ser kommer det til og tag lidt tid" sagde han kort mens han kiggede rundt "og siden jeg ikke er hjem så tit så det kun soveværelse og køkkenet som jeg har styr på og lidt af badværelser" sagde han efter mens han lag armen om sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 09:05 | |
| " Skal vi så ikke tage at få det ordnet?" Spurgte hun og gik hen til ham og kiggede ham ind i øjnene, det var ikk etit hun skulle hjælpe den slags, det var faktisk første gang hun skulle hjælpe til på den måde her. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 09:14 | |
| "ja lad os heller få det klaget" sagde han roligt mens han gik hen til en masse kasser som var sat oven på hinanden "hvorfor har jeg ikke taget mig af det her før" sagde han lidt efter mens han løftede kasser ned på gulvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 09:16 | |
| " Det ved jeg ikke hun kiggede nede i en af kasserne og forsøgte at ryde lidt op i den. HUn kiggede rundt. De skulle nok få det ordnet på et par timer. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Man 07 Feb 2011, 09:22 | |
| Lelouch kastede sig i krige med kassens indhold og han komme i gemmen en masser bøger som han havde læse et elle anden sted i livet "jeg tror vi må lave et sted til alle de bøger for jeg har en stor del liggen i de kasser" sagde han kort mens han lage bøger op på hinanden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 01:29 | |
| " Vi kunne stable dem efter alfabetet? på en reol?" Sagde hun og kiggede hen på ham, inden hun satte bid i en kasse. Hmm der lå en del ting. Og de skulle sikkert få dset ordnet på en meget kort tid. Kvinder og rengøring, det har en god sammenhæng. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 01:44 | |
| "det kommer til og tag en god tid" sagde Lelouch mens han så på hende kort "men vi kan da altid prøve" sagde han lidt efter mens han skubbede bøgerne over til en masse andre bøger som bare var blive sat sammen på gluvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 02:06 | |
| Denice tog fat i en stak bøger og begyndte at ryde lidt op idem " ja, men vi har også den tid der skal til " Sagde hun smilede, inden hun fik øje på alle de bøger der faktisk var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 02:09 | |
| "ja det sandt" sagde Lelouch mens han selv gik hen og tog en del af dem op, Han løftede dem stille op og gik stille hen til reolen med dem før han igen sat dem ned "hvor begynde man så hen" sagde han kort mens han gik hen og tog flere bøger med i farten.
//hvis jeg ikke svar så tit er det fordi jeg er i skole lig nu// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 02:12 | |
| Hun rakte ham nogle bøger og håbede han ville tage fast i dem, det går alligevel stærk når man er to. Hun kiggede rundt imens hun holdte bøgerne oppe for ham.
// Det går nok xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 02:24 | |
| Lelouch begyndte og sæt bøger op på reolen som var kæmp og det tog kort tid og få dem alle sammen på plads "det går jo nemt" sagde han kort mens han skubbede reolen som nu var fuld af bøger på plads. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 02:32 | |
| Denice rejste sig og stablede så nogle flere. " Du har mange bøger " Sagde hun og kiggede op på ham med et smil " Har du fået læst dem alle sammmen?" Spurgte hun med et nysgerit smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 02:52 | |
| "tja sådan set da jeg ikke har haft det stor og lave i 160 års tid" sagde lelouch mens han kiggede på hende "men det heller ikke så meget anden og gør" sagde han lidt efter "dov har min evner i køkkenet for stor glæde i den tid slev mad nu ikke mætter mig særlig meget" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: rolig dag Tirs 08 Feb 2011, 08:09 | |
| " Jamen, så lad os sætte de nye bøger et sted hen og de gamle et andet sted hen " Sagde hun og kiggede på ham med et smil. Hun var virkelig glad for at kunne hjælpe ham. Hun rejste sig og gik hen og kiggede på bøgerne han havde stablet op på reolen, nogle så spændene ud, og andre var ikke lige hvad hun læste. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: rolig dag | |
| |
|
| |
| rolig dag | |
|