Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

rolig dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

rolig dag  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:19

//bare kom med ideer til hvad der skal ske for jeg lytter ;3//

Lelouch kiggede på de mange bøger *så mange* tænkte han kort mens han lyttede til hvad hun sagde "god ide for jeg læser hurtige efter hånd" sagde han kort mens han igen havde blikket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:23

// ja det skal jeg nok//

Denice gik hen og kiggede på bøgerne... " Du har mange " sagde hun og kiggede så tilbage. " Må jeg låne nogle?" Spurgte hun og gik hen til ham med et smil på hendes læber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:36

"du da velkomme" sagde han roligt mens han gik en kasse og fandt sit skag spil var lavet i glas "så var et her det var" sagde han kort mens han kort medet smile. Det var længe sin han havde spille så han var kun halvt så god som den gang "og hvad for nogle bøger tænkte du på" sagde han efter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:44

" Tak " Sagde hun og smilede hun skimtede det der stod på bøgerne. " Vi kan da godt spille bagefter " Sagde hun og fortsatte med at kigge på bøgerne " Ja jeg tænkte på nogle.... Spændende bøger " Sagde hun og vendte sig om, hun svang hovedet om og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:55

"hmm der er så mange" sagde han mens han kiggede på de mange bøger som han havde kommet til livs en efter en. "hmm jeg kan ikke husk dem alle længer" sagde han lidt efter mens han kiggede gemmen sig selv for husk hvad og hvornår han havde læst det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:57

Hun løftede en bog op, den så både spændene ud og hemmeligheds fuld ud. " Hvad med den her?" Spurgte hun og kiggede på ham med et smil.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  - Page 3 Icon_minitime

rolig dag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En rolig aften.. (Zack)
» rolig eftermiddag (Sheena)