Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Minder over alt - Cille

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 10:58

Dato: IRL
Årstid: Vinter, mindsanten.
Sted: En gade i byen
Vejr: Koldt, frost og blæst.
Tid: IRL
Omgivelser: Det er lørdag, folk der er ude i gaderne. Berusede folk.

Christopher's kolde øjne gled over menneskene, og også over dem der ikke var mennesker. Han bemærkede hvert eneste lille bevægelse ved hver person. Hver eneste bevægelse, hvert åndedræt, hvert blink. Sådan havde hans liv ikke altid været, huskede han:

Christopher trådte ud fra døren og himlede med øjnene af de tåbelige timer han skulle igennem. Ligesom så mange andre var han bare ikke glad for skolen. Pigerne beundrede ham og gjorde ham til centrum for opmærksomhed, hvilket Christopher virkelig afskyede utroligt meget. Drengene hadede ham for at være ligeglad med opmærksomheden. De synes at det hele virkede unfair, især de par stykker med kærester. Christopher skar en grimasse ved ordet kærester og trak på skuldrene inden han trådte ned fra trappen. Han var beredt på kamp, den den svirpende lyd af noget fik ham til at hoppe tilbage. En pind fløj lige forbi hans næse og ramte jorden, hvilket fil Christopher til at grine muntert. Han smilede stadig da han gik forbi Pete der stod bag muren og gloede ondt efter ham hvilket bare fik Christopher til at grine igen. En stor robust dreng trådte hen foran Christopher og stirrede på ham. Christopher måtte virkelig , virkelig tage sig sammen for ikke at grine ad ham. Det virkede helt idiotisk at gøre det han nu gjorde .. Men han havde det i sig, det med ironiske fornærmelser. Det var altså ikke just en fordel han have. "Nå Hej" Sagde han med et stort smil og klappede den robuste fyr på skulderen. "Nå Hyggeligt at møde dig. " Christopher gik hurtigt og elegant forbi ham og fortsatte ned ad vejen. Han mærkede en hånd gribe fast i hans nakke og skubbe ham op ad muren..

Christopher lukkede sine øjne og fortrængte minderne. Minderne fra dengang han ikke var hvad han var nu. Dengang han var menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:11

Cille kom gånede hun var ikke som alle andre hun var en lille uskyldig engel som gik sammen med nogle piger der var alt alt for fulde, hun grinte lidt af dem, hun kiggede rundt og opdagede en fyr sidde alene, ''hay isa tør du gå over til ham der'' spurte en af pigerne, og pagede på ham, ''ej tøser stop nu i er fulde nok'' sagde Cille med et smil mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:20

Christopher hørte pigerne hviske. I starten sukkede han let og overvejede kort hvorfor i alverden man ville forgifte sin krop på den måde, ved at stange rundt, og dagen efter have tømmermænd. Han hævede let et øjenbryn ved den ene piges udfordring, til den - tydeligvist - ædru pige. Engel. Han kunne dufte det. Engle havde en speciel duft, måske lidt ligesom kanel i menneskenæser. Han grinede let og blinkede for at få de brune kontaktlinser på plads, menneskene skulle nødigt se hans øjne. Christopher ville spare englen for at blive pinligt berørt overfor sine veninder og gik derfor hen imod dem. "Eller han kunne bare komme herover og spare de damer for at bruge benene." sagde han let og blinkede. "Godaften"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:36

De fulde tøser var ved at besvime. Cille hun grinte bare og så på sine veninder, hun kunne mærke han ikke var menneske, ''hmm...'' kom det fra hende hun holdte et vågent øje med ham, ''godaften''sagde de allesammen undtalt Cille, ''hej'' sagde ccille bare stille. hun kiggede på ham, hun var sådan set ret ligeglad med vampyre, selv om hendes søster var det, men dog kunne man jov ikke modstå dem selv om hun forsøgte meget at modstå ham og det gi fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:10

Christopher grinede varmt ad menneskerne. "Tror i ikke i skal have et glas vand, piger? Det dæmper på tømmermændene imorgen." Han smilede og viftede med hånden til højre, hvor en hyggelig lille aftencafé havde åbent. "Kunne jeg byde på et glas vand?" Han betragtede let englen og nikkede som hilsen for at vise at han ikke var ude på noget. Christopher vidste at engle havde bedre hørelse end mennesker og hviskede derfor til hende: "Det her er uden skumle bagtanker." Hans øjne betragtede alvorligt den kønne unge engel, men han følte ingen trang til at dræbe hende. Han ville ikke dræbe en engel, og holdt sig personligt til rendestens-teknikken. Hvis han absolut skulle jage, blev det dem der var ude i de vinde stoffer, og som ikke havde nogen familie der ville blive kede af det. Christopher gøs, og begyndte at gå hen imod den lille café.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:26

Cille kiggede på ham, hun så at han ikke ville gøre dem noget og smillede og de andre tøser gik hen mod cafén men cille gik bare bagerst i sine egne tanker, hun kom ind på caf+en og satte sig ned ved siden af den unge vampyr nok havde de andre tøser fået for meget at drikke men cille havde intet fået,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:31

Christopher piftede for at få en tjener hen. "Kunne vi få -" han tøvede og talte de fulde piger "4 glas vand" spurgte han med et charmerende, varmt smil og kiggede så på englen. "Vil du ha' noget?" Spurgte han med et venligt smil. "Jeg ved ikke om pige som dig drikker noget specielt?" Han hævede let øjenbrynet og ventede på at hun skulle finde ud af hvad hun ville have. "Og kunne jeg få en Mojito? Med rørsukker tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:34

Cille kiggede på ham og smilte sødt, ''ømm bare noget vand tak'' sagde hun med et smil, hun kiggede på sine veninder, ''du må undskylde de er sådan, men sådan bliver de altid når de er fulde det er derfor jeg ikke måtte drikke på den her tur'' sagde hun så med et kønt smil og et sødt blik mod ham. ''nåårr jah mit navn er Cille... Cillle Kinka'' sagde hun og kiggede på ham, ''og du er'' spurte hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:40

Christopher nikkede til tjeneren. "5 glas vand og en Mojito med rørsukker, bliver det så." Han grinede let til tjeneren. "Og Toby? Jeg vil helst ikke høre Katrina snakke med Mina om det, ligesom sidst. Hun slår mig ihjel den her gang." Tjeneren , Toby - som Chris tydeligvist kendte - grinede let. "Ja det må du undskylde makker," han blinkede. "du kender min kone. Sladdehank." Christopher lo varmt. "Det tør siges". Toby stak Chris en hi-five og gik så ud for at hente vandet og mojitoen. Christopher vendte sig mod Englen, Cille. "Hej Cille." smilede han. "Jeg hedder Christopher. Christopher Brown"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:45

Cille kiggede på ham, med et smil hun var glad for at møde barn en vampyr der var anderledes, ''rart at møde dig, Christoffer'' sagde hun sin fine bløde engle stemme. ''nå christoffer vil du på Date med mig'' sagde den ene af de fulde tøser efter den anden også begyndte de og skændes, Cille holdte sig for hovede det havde hun hørt på hele aften hun havde det som om hendes hovede var ved at springe i luften,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:57

Christopher grinede muntert og kiggede meget seriøst på pigen, der havde spurgt først. "Jeg vil gerne på date med dig, en dag hvor du er ædru. Men jeg tror ikke det ville være godt for dig, for jeg kunne jo finde på at sætte tænderne i en sådan lille snack." drillede han og kiggede på Cille med et blinkende. "Ikke at jeg nogensinde ville kunde finde på det." smilede han og nikkede. "Jeg er også glad for at jeg mødte dig" grinede han. "Det er ikke hverdag jeg snakker med en så smuk engel som dig" - Menneskene ville sikkert bare tage det som et foor vildt kompliment at blive kaldt for engel, mens Christopher og Cille vidste at det bare var racen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:04

Cille smilede mod ham og så op på ham han var jo en del højer end hende, hun grinte af sig selv, ''hehe men jeg tror heller du må lade hver med at gå på date med dem, for deres kærester bliver ikke glad for det'' grinede hun men dog var det også seriøst. hun kiggede ned i bordet igen, men da han sagde det kiggede hun op på ham, ''tak hvor er det sødt sagt'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:09

Chris grinede med hende. " Har de allesammen kærester på?" Spurgte han oprigtigt overrasket. "Hvad med dig? Er du optaget?" Han smilede og opdagede at Toby var på vej med vandet. Han delede ud af drikkevarerne og tog selv sin drink, han var den eneste der sad med alkohol, men han kunne heller ikke blive beruset af andet end blod, så det var ikke noget problem alligevel. Han smilede af hendes forlegenhed. "Jamen det var da så lidt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:19

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''jah jeg er men det er et anderledes forhold'' sagde hun med et smil åp sine læber, hun smitle et stort smil mod ham. ''hmm... hvorfor spørger du??'' spurte hun ham og smilte og tog en tår af sin vand, hun kiggede både på ham også på tjænern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:30

Christopher grinede let. "Fordi jeg ville undre mig over hvis du ikke var i et forhold, derfor" sagde han og trak på skuldrene. "Og så går du sammen med veninder der alle sammen er optagede, så det ville være lidt synd for dig hvis du nu ikke var sammen med nogen, bortset fra at livet som single er dejligt behageligt." han lænede sig smilende tilbage i stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:33

hun kigede på ham med et smil på sine læber, ''hehe alså jah jeg har da en kæreste men vi har lavet en aftale at vi må knalde alle vi vil bare der ikke er følser for dem vi knaler'' sagde hun sås og så ned da hun ikke var helt glad for denne aftale, men dog smilede hun,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:40

Christopher lo muntert. "jammen dog! Hurtig knald" han smilede muntert. "Kan du se hvad jeg mener?" spurgte han med et venligt smil "Et forhold føre kun bekymringer med sig. man kan sagtens have et dejligt liv uden" han trak på skuldrene. "Jeg duer ikke til faste forhold, fordi der er for mange søde og kønne kvinder over alt, og jeg gider ikke have dårlig samvittighed ved at snakke med andre kvinder. Det ødelægger den dejlige frie følelse jeg har i mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:47

hun kiggede på ham. ''alså jah er da bekymret men alligevel må jeg kunne stole på ham og alligevel at kunne gå i seng med hvem man vil uden ens kæreste bliver sur, det vel okay med mig'' sagde hun med et smil od ham hendes øjne viste ingen følser men dog hendes kønne ansigt viste at den aftale var alligevel okay med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:52

Christopher smilede skævt. Han kendte godt til trangen af sex, og hvis hende og fyrens sexliv ikke var godt, var det da forståeligt, alligevel var det lidt mærkeligt med en sådan regel. Jeg ville ikke have lyst til at knalde min kæreste hvis jeg vidste at hun havde haft en anden oppe i sig indenfor et par dage tænkte han stille og trak på skuldrene. "Ja okay. Men hvis i er cool med reglen, så er det da bare fint"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:03

hun kkiggede på ham dog havde han vel ret, hun følte sig lidt underlig, kiggede ud af vinduet også ned på sit skød hun tog sig for hjertet og smilede af det hendes kæreste havde dagen før. hun kigged med et smil mod de andre, ''jeg er ligeglad med den regl han elsker mig og jeg elsker ham'' sagde hun med et smil pålæberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:09

Christopher smilede muntert til hennde. Hun var en stærk engel, hvilket nok også var derfor hun var lidt ligeglad med reglen. Hun var ikke naiv, men sstolede blindt på sin kæreste. Han nikkede anerkendende til hende. "Og det er jo også det vigtigste, har jeg ret?" spurgte han med et kækt smil i de brunlig-røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:21

hun smilte til ham og nikkede, ''det er det eneste der tæller for mig det er at vi elsker hinanden'' sagde hun med et smil mod ham, hun kiggede på den unge vampyr og så så at hendes veninder var faldet i søvn, hun grinte lidt af dem, men stoppede så. ''hvad kan man så lære af det her'' sagde hun grineden,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Minder over alt - Cille Empty
IndlægEmne: Sv: Minder over alt - Cille   Minder over alt - Cille Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Minder over alt - Cille
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: