|
| Indsæt overskrift her - Demetri | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:23 | |
| "Buy the way" afbrød han hende, "Drikker du frisk menneskeblod" sagde han og studerede hendes mund for at se hvordan hendes tænder så ud, men der kun drak fra glas for at være mere humae havde korte og lidt halvbugede tænder, hvor den der drak menneske havde lige og lange tænder som Demetri selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:27 | |
| Rose så hurtigt væk fra Demetri da han havde hørt hans spørgsmål. Hun rystede på hovedet "Nej. Drikker ikke menneskeblod" sagde hun og vidste godt at man kunne se på hende hvad hun drak og hvordan hun drak og alt muligt andet lort. Hun hadede lidt den detalje. Andre vampyrer har syntes at det har været sjovt at belære hende om hvordan man drak blod og fra hvem. Hun så halvvejst over mod Demetri, men ville ikke se helt over på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:34 | |
| Demetri grinte lidt, "Så du drikker fra dyr?" sagde han og så med løftede øjenbryn på hende med et skulende blik, hvis man drak fra dyr var man nærmest bare et dyr, sådan var det for Demetri. Han stod en tid og så bare skulende på hende,men hvad kunne han forvendte af en vampyr der engang havde været en engel!!! Hans grin stoppede svagt, for han bare vendte sig om for at gå for hende, skam var være end straf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:39 | |
| Rose så helt over på ham "Jeg drikker ikke blod fra dyr!" sagde hun hårdt og ville ikke finde sig i hans blikke og tonefald overfor hende. Hun rystede på hovedet og smilte så koldt "Vampyrer.." sagde hun lavmælt og så ham ind i øjnene med et koldt smil og mørke øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:42 | |
| Han stoppede op og vendte sig med et lille så sygt smil som Rose havde, "Er det sandt" sagde han og gik nu med langsomme og underligt truende skridt med hende, hans øjne klittrede svagt, og hans smil blev større og større!!! Han så nærmest sulten på hende, som havde han en trang til hende, "Fortæl mig bare Rose" sagde han imens han gik tættere og tættere på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:49 | |
| Rose så på Demetri og betragtede ham mens han nærmede sig, og følte sig ikke så bange for ham mere, men var dog stadig urolig og nervøs omkring ham. Hun smilte iskoldt og gik langsomt nærmere ham "Jeg drikker blod fra vampyrer" sagde hun og så Demetri ind i øjnene og stoppede op. Hun havde mørkeblå øjne rettet over på ham, og hun vidste ikke helt om det var sult eller nysgerrighed over hvad han tænkte på, som fik hende til at blive og faktisk lade ham komme nærmere hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:51 | |
| Da han var ca 1 meter fra hende rakte han hånden ud til hende, for at hun skulle tage den, han så konstant på hende som havde han øjne kun fanget hende i hans omgivelser alt andet var væk fra hans tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 07:56 | |
| Rose så på Demetri og løftede et øjenbryn da han stoppede op, men så derefter hurtigt ned på hans hånd som han rakte ud. Hun bed sig tænkende i underlæben og vidste ikke helt om det ville være en alt for god idé at tage imod hans hånd. Hun stod i nogle sekunder og bare så på hans hånd og tænkte om det ville være en god idé eller ej, men tog derefter så blidt fat i den og så tilbage i hans øjne med et køligt blik og skævt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 08:00 | |
| Han trak hende ind til sig, så de kun kunne se hinandens ansigter. "Du er ikke den eneste der har smagt din egen art blod for at for styrke og behag" hviskede han alt imens han greb og hendes nhænder blev svagt strammere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 08:06 | |
| Rose bed sig lidt hårdt i underlæben da hun blev hevet ind til Demetri og så ham dybt ind i øjnene. Hun fnøs koldt "Det overrasker mig ikke. Intet overrasker mig mere, når det gælder dig, Demetri" sagde hun køligt "Du har altid været lidt... underlig.." sagde hun lavmælt med et flabet og iskoldt smil og skulle tænke lidt over ordet hun skulle bruge omkring ham. Hun så ned på sine hænder da hun kunne mærke hans greb stramme sig omkring dem, og så derefter tilbage ind i hans øjne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 08:11 | |
| Han blottede nu sine tænder for hende, "Men der er meget der overrasker mig angående dig" sagde han med et overlegent smil, grebet blev nu endnu strammere!! "Du kan ikke lide mig men du kan ikke lade mig være" sagde han og bøjede nu Rose tilbage, "Hvorfor er du så facineret! sagde han og smed hende nu ned på Jorden "Jeg gør dig intet, det har jeg ingen grund til men du kan i det mindste svare Rose" sagde han og så ned på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 05 Apr 2011, 08:19 | |
| Rose så på hans tænder og kunne mærke at hun blev mere og mere nervøs. Hun bed sig blidt i underlæben da han stramte sit greb og lod sig bøjes tilbage. Hun gispede da han bare gav slip på hende, og hun fandt sig selv hurtigt nede på jorden. Hun ømmede sig lidt og så op på Demetri og tænkte lidt over hans spørgsmål "Jeg ved det ikke!" sagde hun lettere irriteret da hun ikke var særlig glad for at blive smidt på jorden og hun vidste det faktisk ikke. Han havde bare altid interesseret hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Ons 06 Apr 2011, 05:40 | |
| Han rystede på hoved, "ellers er det fordi du ikke vil sige det, hvad er det der interessere dig så meget siden at jeg altid skal hænge på dig hele tiden!!" sagde han og kiggede hurtigt opog med at hende for at virke meget irreteret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 08 Apr 2011, 19:14 | |
| Rose rejste sig langsomt op og så på Demetri. Hun tog en dyb indånding for at gøre sig rolig og betragtede Demetri "Måske er det fordi at jeg ikke har lyst til at fortælle dig, Demetri" sagde hun og trak på skuldrene for at drille ham og tirre ham yderligere, da hun ikke bare ville smide alt i hænderne og fortælle ham alt. Han skulle da ikke tro at hun bare ville fortælle ham sådan nogle ting. Hun sukkede lavmælt "Du har bare altid interesseret mig" sagde hun lavmælt og trak igen på skuldrene og vidste ikke hvad hun skulle sige. Hvad han ville høre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tirs 12 Apr 2011, 21:02 | |
| "Hm...." sagde han og stod og stæppede med den ene fod op og ned i jorden, "Hm..." gentog han og stirrede bare på Rose. Kirkegården var øde og her begyndte at kede ham, Rose kedede ham, stedet, stemningen, humørt, det hele kedede ham lige nu. Han kiggede så kort op i luften, han havde mistet konsentrationen over samtalen. Han slikkede sig nu over sin ene hjørnetand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Tors 05 Maj 2011, 08:23 | |
| Rose sukkede lavmælt over ham og kunne mærke at han havde mistet koncentrationen. Hun rejste sig ordentligt op og gik langsomt over mod ham "Jeg ved godt at du ikke bryder dig om mig, kay. Det må vel være derfor at du interessere mig. Din opførsel omkring mig. Jeg ved det ikke.." sagde hun lavmælt og trak på skuldrene. Hun sukkede og strøg en hånd gennem sit hår "du er vel bare en mystisk og... underlig person" sagde hun og havde brugt ordet 'underlig', men brugte det på en god måde. Han var lidt underlig på nogle punkter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Søn 08 Maj 2011, 01:18 | |
| Demetri så bare stift ud i luften, for første gang var hans øjne ikke skarpe grå, de var mere en grumset grå farve, som blinde folk tit havde, han så heller ikke på Rose da hun talte til ham, dog lyttede han i stedet. Han svegede lidt frem og tilbage og fra side til side. Demetri var ligglad med over tæt Rose nu kom, det kunne vel være ligemeget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 07:59 | |
| Rose betragtede Demetri og lagde hovedet let på skrå. Hun prikkede let til hans ene arm "Demetri?" sagde hun svagt og spørgende. Han så lidt væk ud. Det lignede ham egentlig ikke særlig meget at have det udtryk og den opførsel. "Demetri? Er du okay?" spurgte hun forsigtig og blev ved med at prikke til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:02 | |
| Han kiggede ned på Rose og fik sit gamle drengerøvs agtitude tilbage, "For helved" sagde han og slog Hendes hånd væk da hun prøvede ast prikke til ham igen, "Hvad fanden vil du mig, Rose" sagde han og rystede på hoved af hende, "Du så fucking ussel" Demetri kom nu ud i et vrede udbryd, kiggede stift på Rose som havde hun gjort noget der var forfærdeligt men det eneste hun jo havde gjort var jo at sige hans navn og prikke, Demetri var godt nok gal nu! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:07 | |
| Rose havde egentlig fået et stort chok da han pludselig blev sig selv igen og slog hendes hånd væk, men hun nægtede at vise det til ham. Hun så lidt ned på sin hånd som han havde slået og knyttede den hårdt sammen. Et vredt blik blev rettet mod Demetri, og hun ville da ikke bare lade ham tale sådan til hende "Hold kæft Demetri! Hvis der er nogen som er ussel, er det dig!" snerrede hun vredt. Hun havde jo intet gjort Demetri. Hvorfor skulle han også være sådan? Kunne det virkelig skade ham at være sød mod hende. "Røvhul!" snerrede hun, og gav ham en knytnæve lige i ansigtet da han jo var tæt nok på hende til at hun kunne gøre det. Han skulle ikke tro at hun bare ville lade hans små vredes frembrud gå ud over hende, uden at gøre noget ved det eller sige noget tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:14 | |
| DA hun slog ham, og hun ville trække hånden tilbage, sad Demetri eller rettere hans tænder i hendes hånd. Han bed nu hårdt til og begyndte nu at suge blod fra hende, godt nok var det ikke godt blod men lige nu var han jo inde i hende alligevel så hvorfor ikke sluge hende helt. Hans øjne gav stærke glimt fra sig blodet var ret frisk når man tændte over det. Smagen var ret guddomme- lig men ikke som et blodvæsens ægteblod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:17 | |
| Rose skreg kort af smerte og prøvede at hive sin hånd til sig "Stop!" snerrede hun og sparkede ud efter Demetri. Hun kæmpede imod ham selvom at hun jo vidste at han var stærkere end hende, og hun vidste at det ikke nyttede særlig meget. Hendes øjne lynede nærmest af raseri, da hun jo syntes at det var nedværdigende at han drak hendes blod, og havde bare lyst til at slå ham endnu mere når han gjorde dette imod hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:25 | |
| I en hurtig bevægelse slap hans tænder hende, og han nærmest at løbe ud i mørket. Han lavede nogen slags smerte lyde imens hans løb og løb og løb. Han hoppede over gravsten og andre ting der var i vejen han måtte væk, væk fra alt dette her, Rose, kirkegården, verden, den underlige følelse indeni. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:28 | |
| Da Demetri gav slip på hendes hånd, var hun tæt på at falde bagover da det var så pludseligt, men holdt dog balancen. Hun så efter Demetri og tog hurtigt en sten op og kastede den efter ham "Ja, skrid du bare!" råbte hun vredt efter ham. Hun vidste at det sikkert ikke var en særlig god idé at løbe efter ham, da det bare ville gøre ham endnu mer sur, og ville sikkert også ende med at Rose ville blive mere såret end hun allerede var. Hun pressede sin jakke ned mod såret på hånden og begyndte hurtigt at løbe væk fra kirkegården, hvis Demetri besluttede sig at komme tilbage. Hun ville helst ikke være der hvis det skete... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri Fre 13 Maj 2011, 08:31 | |
| Demetri stoppede da han nåede til den 3 meter høje mur der var for at holde de skide unge væk fra kirkegården om natten, han faldt sammen lige foran den og kravlede over til den og satte sig op af den alt umens Rose's løb løb ud af hver mundvige, Demetri lignte en der var syg, han lukkede øjnene og lavede en slags stønnede lyd som dyr laver der de føler smerte, dog følte han ikke smerte men en underlig følelse i hele hans corpus. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Indsæt overskrift her - Demetri | |
| |
| | | | Indsæt overskrift her - Demetri | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|