Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Edith og Ellen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Feb 2011, 10:18

Ellen smilede og kunne godt stille se på hende at alkoholen begyndte at påvirke hende, hun skulle have lidt mere sådan at hun ikke tænkte så meget "Den er bedre ikke?" konstanterede hun så og tog hendes anden drink "Så drikker jeg resten af den anden" sagde hun og tog en tår. Ellen skulle have ret meget for at blive rigtigt væk, fordi hun drak så meget som hun gjorde, men dog uden at være alkoholiker eller det indrømmede hun i hvert fald ikke at hun var "Fortæl lidt om dig selv" sagde hun så og smilede "om hvad du laver og sådan .." tilføjede hun og ville gerne kende lidt af hendes bagrund og sådan. Selv havde hun selv været skyld i at hun var endt her uden penge og i et bandt, på nogen punkter var det godt, andre ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Feb 2011, 10:23

Hun nikkede til, at den var bedre, men det var dog ikke noget hun ville drikke i en hverdag. Hun bakkede lidt og lænede sig op ad scenen, så hun ikke skulle blive alt for svimmel. Hun forsøgte at tvinge det ned i sig. hun ville også gerne være fuld selv, og hun tænkte ikke særlig meget over konsekvenserne. Så længe hun holdt sig til Ellen og afstand fra alle de klamme mænd, så skulle hun nok klare sig. Hun havde heller ikke nogen værdigenstande på sig, så Ellen ville ikke få noget ud af at stjæle fra hende, hvis det skulle være det.
"Mig?" Spurgte hun og så på hende. Hun holdt om glasset med begge hænder. "Der er ikke noget specielt ved mig. Jeg skal på universitet her i år. Jeg skriver, læser og maler i min fritid...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Feb 2011, 10:29

Ellen smilede og betragtede hende og hendes fuldskab "Jeg synes nu du er meget speciel" sagde hun så i et skævt smil og drak resten af Edith gamle drink. Hun havde ikke selv brug for mere, hun havde drukket hele aftenen, Desuden skulle Ellen ikke få for meget da hun blev ret ustyrlig hvis hun fik mere end at hun kunne tænke nogenlunde klart. Hun stilede glasset fra sig og tog et blidt greb om Ediths liv og trak hende med ud på danse gulvet "Bund din drik og lad os danse!" sagde hun så og begyndte at bevæge sig til bassen, Ellen skulle altid lige have en enkel dans når hun var på clubben, det var bare en af hendes små regler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Feb 2011, 10:48

Edith rødmede lidt, da hun havde fået lidt indenbords. Hun syntes ikke selv hun var speciel generelt, men det var noget andet her, i den lave, sociale klasse, hvor Ellen hørte til. Hun kunne mærke Ellen greb om hendes liv og hvordan hun blev trukket ud på dansegulvet. Helt kulret fulgte hun med, men hun var dog alligevel i stand til at holde skjul på det. "Hvis vi skal danse, så skal vi danse på min måde" Sagde hun til Ellen, og tog fat i hendes hænder, og førte Ellens hånd på hendes ene skulder og den anden om hendes læn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Feb 2011, 10:57

Ellen blev overasket over at hun ville danse sådan eller egentlig ikke, men alligevel. Ellen så på hende og så ind i hendes øjne "Eh, ja okay" sagde hun så, det var meget længe siden hun havde danset sådan. Hun smilede svagt og nød faktisk at hun ville bestemme hvad de skulle danse, så det ikke bare var Ellen der styrede showet. Ellen følte sig allerede meget tiltrukket af Edith, hun var så smuk. Ellen havde faktisk kun haft én fast pige kæreste før ellers har det været en gangs knald. Ellen kunne ikke forestille sig at det her var den sidste aften de mødtes om de så gik i seng sammen eller ej. Ellen var ellers ret rebelsk og ikke en der gik så meget op i kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 06:17

Edith havde ladet Ellen være herren i dansen, om så hun ville være i stand til at føre an eller ej, men det havde hun det bedst med. Hun syntes i det hele taget at der var noget drenget over Ellen, hvor at Edith i modsætning var mere feminin med langt hår og kjole. "Sådan ja..." Sagde hun og begyndte at danse.
Edith var tiltrukket af Ellen, men hun havde svært ved at forestille sig, at kvinder kunne have et forhold sammen. Homoseksualitet var for hende, noget der var pure opspind. Hun havde kun været i nærheden af en bøsse, da hun skulle klippes og styles af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Edith og Ellen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Edith og Ellen   Edith og Ellen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Edith og Ellen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Try it with me //Ellen//
» Well hello there -Ellen
» En tur i skoven - Ellen
» When the Summer end [Ellen]
» ude at gå i skoven - ellen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: