Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Empty
IndlægEmne: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 07:04

Tid: 20:30...
Dato: 15-02-2011... EFterår eller det skulle det forstille, men det føltes stedigvæk som vinter... Ferie...
Sted: Werclare byen...
Vejr: Små regn, en smule sne i balndt...
Omgivelser: Hmm mange væsner og så er cder skummelt som der faktisk altid er...
Påklædning: Som billedet minus skirt... Et par sorte leder stilleter, og en sort jakke...

Vejret? Ja vinden var hård og regn dråber føltes som hagl.. Så man kunne rent faktisk godt kalde vejret elendigt, men så træder man hen til dem der elsker regnvejr... Sjældent man mødte sådan nogle... Lyset var på fuldhammer hjemme på det sorte værelse, og det gav en smule støtte imod de kuldsorte vægge, det lignede faktisk det var gråt når lyset var tændt, comturen var tændt og musikken var skruet fuldstændig op, sprutten den stod på bordet. Lillith manglede bare selvskabet så var det perfekt, hendes far var i udlandet lige nu og hun havde den store lejlighed for sig selv... Klager var hun ligeglad med, bare hun hyggede sig, hun førte flasken, den store flaske Captain Mogan op til læberne også lod hun det helde ned i den kønne mund hun faktisk havde hun sank det og kiggede så ud af vinduet... Ikke en skikkelse, måske måtte hun gå ud og finde en der ville hygge sig med hende? sprutten blev sat på plads på bordet også trak hun mobilen op fra lommen og indtastede faren's nummer ind... Et par sekunder efter blev mobilen taget.. " Hej far jeg smutter ud nu?" Sagde hun og algde åp, så faren ikke behøvede at svare hende igen. Hun trykkede på slukknappen så computeren slukkede også trådte hun ud af sit værelse og slukkede lyset på kontakten. Hun begav sig rundt i lejligheden før hun, den store kedelige lejlighed, hun ahvde gået rundt i så mange gange, de var flyttet her hen efter moren's død. Nu var hun endt ude i gangen og der trak hun stilleterne på. " Arghh " Sagde hun da hun lynede dem, det var hårdt at være fuld og tage sko på, men det lykkedes også trak hun jakken over sig... Hun gik ud af lejligheden og støttede sig til hvad hun nu end kunne få fast i. Endelig skubbede hun døren op til byen også indåndede hun den friske luft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 07:28

Påklædning: Et par hullede sorte jeans, en nedringet top og en brun, brugt læderjakke og så høje støvler.
Allie gik hen af gaden, fordybet i sine berusede tanker, hun tog en tår af dåse øllen. Hun blev ved med at fugte læberne. Hun kiggede sig kedsomt rundt omkring, der var en sær tørst efter spænding, det var ikke længere nok at blive beruset. Hun stoppede op et øjeblik og tog smøgen op fra baglommen og tændte den med sin zippolighter. Et tilfredst suk gled fra hendes læber og hun pulsede begærligt på smøgen. Før i tiden havde hun kun gjort det, fordi at det var sejt, senere fandt hun så ud af at det var dumt, men da var hun afhængig. Regnen faldt omkring hende og vandpytterne havde samlet sig omkring hende, hun bekymrede sig ikke rigtigt om det. Et sidste sug af cigarretten inden hun smed den på jorden og kort tværede den ud på vejen. Endnu en tår tog hun af øllen, inden hun stoppede op kort i læ af et stort træ. Hun stillede sig op af det og sukkede tungt, med en vant bevægelse kørte hun hånden igennem håret og smilede lidt træt for sig selv. Der var næsten ikke et øje at se, der var noget så tomt når regnen først begyndte at falde. Ærlig talt gad hun ikke at tænke på hvad der skulle ske senere på dagen, lige nu var hun driv våd på grund af sin ignorance. Hendes hånd gled op til håret, som hun samlede og vred, vandet drev ned fra det. Hendes hvide top var blevet helt våd, så hendes sorte bh var fuldt tydelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 07:50

Lige da hun stod ude på asfalten sivede regnen ned over hende, det lange blonde hår, blev hurtigt vådt, driv hamrende vådt, kedeligt var vejrert, men hun havde dog godt hørt regnen oppe fra lejligheden så hun var forberedt. Langsomt blev de våde hænder begravet ned i lommerne * Ihh jeg lagde dem skuda her ned igår* Tænkte hun og roede rundt i lommerne... Hun blev stresset, men endelig fik hun et greb i smøgerne. Lighteren lå også der nede, og hun lagde smøgen i mundvigen og tændte så langsomt den, måske ville det hjælpe vis man trak hætten over, så regnen ikke fik slukket den igen. Berusset var hun, men hun var ærlig, også var hun meget anerledes. Hun var slet ikke som andre når hun var fuld, men når hun var normal var hun som alle andre. Hun smilede for sig selv, da der endelig gik ild i smøgen... Hun indalerede kort og trak så smøgen væk fra sig, hun havde den mellem de normale fingre som man brugte til at holde smøgen ved. Røgen røg beroligende ud og det fik hende til at føle sig stor, faktisk fik det hende til at føle hun kunne alt hvad hun havde lyst til at begive sig til, men nej hun kunne hverken flyve, sende spyd ud gennem øjnene så hun kunne ikke alt. Hun fortsatte roligt gennem gaden, så hurtigt skimtede hende øjne en pige der stod støttende op af et træ... Skulle hun snakke lidt med hende? Og spørge om hun har lyst til at tage med hjem og få noget at drikke? Hun vidste det ikke, men hun vidste bare at hun måtte undersøge denne pige nærmere...
Hun trådte hen mod træet og smilede så kort til pigen " Hej?" Sagde hun og sendte hende et kærligt smil, det lange blonde hår lod hun sig vrede rundt, så det var samlet i en stor hård og stadigvæk vås klump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 08:02

Verden så anderledes ud fra under træet, syntes hun, folk lagde nærmest ikke mærke til hende i deres flugt fra regnen. Allie trak let på smilebåndet og holdte vågent øje med hvad der skete derude. Hun så godt skikkelsen der bevægede sig over mod hende, der var ret mørkt så hun havde svært ved at se i præcise detaljer. Det så ud som om at personen var en pige, måske omkring hendes alder. Allie fandt hurtigt et lille spejl op af lommen fra sin jakkelomme af, og så nøje efter udtværet makeup, hun smilede for sig selv, alt sad som det skulle. Hun var ret lettet over at hun havde taget den vandfaste mascara med. Hun lagde det lige så hurtigt ned i lommen igen. Røgen ramte hende før pigens ord blev udtalt, det var samme mærke som hende selv kunne hun lugte. Hun inhalerede kort lugten og smilede skævt. Hvorfor var pigens ord tøvende? Hun gengældte pigens hilsen med et ligeså kort hej. Hendes smil blev bredere og hun hævede det eneøjenbryn, imens hun ventede på at pigen ville sige sit gerne. Hun kørte en hånd igennem det stadig våde hår og vrikkede lidt med foden. Hun betragtede pigen, som nu var kommet så tæt på at hendes ansigts træk var blevet tydelige. Hun var ret køn, måtte hun overgive sig til at sige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 08:16

Hun stod nu foran... Hmm en pige omtrængt sin egen alder.. Hun var en meget køn pige... Hvem var hun helt presis? Hun havde aldrig set hende før og hun boede selv i byen, så hun smilede undrende til hende, mens hendes næste kort improvisserede svar blev " Vil du ikke med ind i varmen istedet for at stå her ude og fryse?" Hun kiggedelidt ned og kiggede så på hende fra top til tå... Dette uderlige ordsprog, forstod hun egentlig ikke før hun begyndte på allemulige Rs... Hjemmesider... Den gennemblødte trøje, betød nærmest at hun havde brug for at kunne tørre den et sted, hun ventede roligt på hendes svar, hun var dog ikke utolmodig, men det var hun når hun ikke var berusset, så det var vel en smule heldigt at hun ikke var sig selv. hendes blik gled op og ned af hende, hvem var hun egentlig det vidste hun ikke... hendes tanker fløj rundt... Hvem er hun? Hvor gammel er hun? Hvor kommer hun fra? Er hun herfra byen? Hendes tanker lå ikke stille et øjeblik... Men det nyttede ikke at tænke det så hun spurgte hende hurtigt " hvad hedder du? Hvor gammel er du? Er du ny her? " Hun var helt afslappende...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 08:37

Komme med indenfor? Mente pigen det, de kendte jo overhovedet ikke hinanden. I stedet for at svare var hun bare stille, imens hun stirrede på pigen mistroende. Hun kunne se pigen tænke så det knagede, det trak fik hende til at trække lidt på smilebåndet. Da luften fes ud af ballonen, og hun blev overvældet med spørgsmål, kunne hun ikke lade være med at le stille. "Jeg hedder Allison, men du må meget gerne kalde mig Allie." sagde hun med et venligt smil, hun stoppede kort og kiggede ned på sine støvler inden hun fortsatte: "Jeg er 16 år gammel og... ja, man kunne vel godt sige jeg er lidt ny her," sagde hun inden hun lo stille. Det virkede som om hendes motiver var harmløse, men hun kunne ikke lade være med at tænke på nogle af de rygter hun havde hørt om her i Werclare. Selvom det nok var rene spøgelses historier. Hun så pigen i øjnene, lidt forførende, hun havde brug for at more sig alligevel, så hvorfor ikke? "Og du er?" sagde hun imens hun rettede lidt på det allerede ødelagte hår. Hun fugtede blidt sine læber inden hun tog øllen op til sine læber og tog en ordentlig slurk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 09:04

Lillith kiggede beroligende på pigen... Ved navn Allison... Allie var en smule pænere, men det sagde hun nu ikke til hende " Er der ikke en blomst der hedder Allie? Vis der er så er den ihvertfald iikke lige så pæn som dig " Hun førte den blanke, kolde hånd op for munden. En rød, en virkelig rød... Mørkerød farve varmede sig hendes kinder, det var det pinligste øjeblik i hele hendes liv... Så flov havde hun overhovedet ikke regnet med at skulle blive " Undskyld " sagde hun og kunne slet ikke tage det seriøst, hendes stemme var meget urolig, for hvad hun nu ville tænke over det hun lige havde sagt til hende " Ehmm jeg hedder selv... Lillith..." Hendes urolighed vandrede rundt i øjnene.

// kreasvigt //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 09:15

En blid latter lød fra Allies mund og hun smilede beroligende til pigen, "Jeg interessere mig ikke så meget for blomster, men jeg er ret sikker på at der ikke er en blomst der har samme navn som mig," sagde hun med et smil. "Og tak, Lillith, du er også smuk" hun sørgede for at udtale navnet tydeligt og korrekt ved første forsøg. Det var ikke et navn hun havde hørt før, men det var specielt og hun kunne lide det. Hun tog en sidste slurk fra sin øl og bøjede sig så ned og stilte den på jorden. "Men du inviterede mig indenfor?" Spurgte hun leende, "jeg kunne godt tænke mig noget af hvad end det er du har!" Hun smilte forførende, med hovedet lidt på skrå og læberne let adskilte. "Bor du langt herfra?" Hun havde ikke været så opmærksom at hun havde set hvor pigen var kommet fra. Noget nyt og spændende, og den eneste begrundelse hun havde var: Hvorfor ikke?

//Det er helt iorden ;) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 09:32

Lillith lagde godt mærke til hende forførende blikke, hun var nu pludselig en intressant person, som hun gerne ville lære at kende. " Jeg bor lidt henne af gaden " Sagde hun og tog langsomt fast i hendes hånd, måske kunne hun ikke lide at hun tog fast i hende, hendes greb i hånden var blidt. Hun gav hendes hun et glem, og folede hånden sammen med hendes, det var ikke et tegn på nogetm det var bare noget de fleste gjorde nu til dags. De stoppede op foran lejligheden, Lillith var meget smigret over Allie. Og hun håbede de kunne lære hinnanden en del at kende..

// Kreasvigten fortsætter :) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 09:54

Allie var lidt chokeret da pigen tog hendes hånd, men skjulte det godt. Hun fulgte ivrigt med pigen, hun betragtede hendes træk i lygtepælens blege skær, hun var virkelig køn. Hun fugtede blidt sine læber med en lille lyserød tungespids. Pigens hånd var varm og tryg. Regnen faldt stadig tungt, og en blid vind fik gåsehud til at rejse sig på hendes arme. Støvlernes hæl lød høj lydt mod asfalten, da de bevægede sig over mod lejlighedskomplekset. Allie lod sig føre af pigen, da hun selv var lost. Hun spekulere på pigens planer, hvorfor inviterede hun en fremmed pige op for at drikke med hende? Hun var lidt skræmt af de vampyr rygter der gik i omløb, men hun vidste ikke om hun skulle tro på dem eller ej. Allie fulgte bare tavst med, glad for at kunne slippe for regn og kulde.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 10:04

Lillith tænkte kort... Hvad tænker hun? Hvad tror hun der skal ske? Tror hun der ville ske noget? Hvad mener hun? Så stoppede hun kort op, og slap hurtigt grebet om hånden " Hvad tror du vi skal lave når vi kommer op?" Hun lo kort og denne gang kunne hun slet ikke tage det seriøst, hun var ved at flække sammen. " Bare tag et gær" Sagde hun, med et forførende blik, mange folk ville sikkert gætte på : Sex, varme, mad, drikkelse, eller druk.., Men hun var spændt på at se hvad hun nu troede og mente.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 10:16

Hun stoppede lidt forskrækket op, men genvandt hurtigt fatningen. "Altså, for at se på det helt enkelt: Du kommer, i beruset tilstand, hen til uskyldige mig, og be'r mig om at komme op og drikke med dig i din lejlighed, hvad tror du jeg tænker?" spurgte hun flirtende, hun kiggede mindre uskyldigt op igennem lange øjenvipper og bed sig lidt i de røde, bløde læber. Hun kørte forsigtigt en finger hen af halsen på Lillith og smilede sødt. "Du virker nemlig ikke så uskyldig, men det kan jo bare være alkoholen der påvirker mig," sagde hun efter en tid. Hun trak hånden til sig og så tålmodigt på pigen. Hun trak lidt ud i sin trøje, som klæbede sig til hendes hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 10:24

HUn smilede til hende, hun var god til at gætte den slags " Ja det var fakrisk det jeg havde tænkt mig " Sagde hun inden hun holdte en kort pause " Jeg tænkte bare, det fordi mange andre tænker... OMG.. Nu ville hun i bukserne på mig også lad os dog gøre det " Fortalte hun, den blide berøring på halsen, var anerledes, nået hun ikke havde forudset denne kvinde ville gøre, hun var en intresant kvinde " Uskyldig... Ligesom dig? Du virker meget skyldig hvis man kan forklare det sådan ?" Sagde hun og kiggede så på hendes tøj.. " Skal vi se at komme op?" Spurgte hun og åbnede døren for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 10:41

Hun grinte stille af Lilliths bemærkning omkring hendes tøj, "Ja det er ikke meget skjult lige nu," sagde hun smilende, hun havde ikke forventet det her vilde regnvejr. Ellers havde hun fundet noget lidt mere fornuftigt tøj frem. Hun kunne føle vandpytterne i hendes støvler og glædede sig ikke til den orkan der ville komme når hun havde fået skoene af. Hun var vant til kulden, så det rørte hende ikke så meget. Hun nikkede, da pigen snakkede om at komme op. Hun lo stadig over hvad pigen havde sagt, det var nok alkoholens indflydelse der gjorde hende så glad. Allie fulgte trofast efter pigen der førte hende an.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 10:46

Hun grinte lidt med i starten, nogle lidt tøvede grin. Hun gik op af de mange trapper, men blev ikke forpustet " Hvor bor du så henne?" Spurgte hun da hun åbnede døren forsigtigt til lejligheden. Hun skulle vel bare gå ind, hun skulle nok vise sig høflig og lukke døren efter hende. " Bare føl dig hjemme " Sagde hun og sendte hende et sødt og virkelig varmt smil. " Skal jeg finde en anden trøje til dig eller hvad?" Spurgte hun venligt, hendes venlighed matchede til det venlige smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 10:59

Hun så sig nysgerrigt rundt, hun følte sig aldrig uvelkommen nogen steder, og viste heller aldrig at hun ikke følte sig hjemme. "Oh, jeg bor ingen steder," svarede hun ligegyldigt og så undersøgende omkring. "En anden trøje ville være rart," hun smilede stort. Hun tog langsomt støvlerne af, de var helt ret våde i det, men der kom ingen ocean ud af dem da hun tog dem af, hendes fødder var helt tørre. Hun begyndte at gå på opdagelse rundt i lejligheden. "Bor du her med nogen?" råbte hun da hun stod i et soveværelse, som hun gik udfra ikke Lilliths.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 11:10

HUn kiggede på hende, hun var smukkere indenfor, for der kunne man se hende ordenligt " Min far er her også, men han er i udlandet et par måneder " Råbte hun tilbage til hende og løb så ind på hendes værelse, og kiggede så i klædeskabet, hvad ville klæde hende? Hmm hun fandt en hvid top på som nok ville ligne den anden som hun ahvde på før, men altså den her var bare tøt istedet for. " hvad har du lyst til?" Spurgte hun og gav hende forsigtigt trøjen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 11:24

"Ah, right, " svarede hun og smilede. Hun gik ind på værelset som Lillith råbte fra. "Dit værelse," sagde hun, mere en pointering end et spørgsmål, "her er fint," sagde hun så med et smil. Allie tog imod toppen, og tog klemte sig langsomt ud af den våde hun havde på. Det var ikke alt for koldt at stå uden tøj på her. Hun lagde forsigtigt trøjen over på en ledig radiator. Allies hud var lidt fugtig, men hun tog hurtigt den anden trøje på og svarede stille på pigens spørgsmål:"Noget med alkohol i ville være dejligt," sagde hun med hovedet let på skrå og et charmerende smil der oplyste hendes ansigt. Hun bed sig lidt i læben og så sig rundt, inden hun smed sig på sengen, og kiggede op i loftet. Allie vente sig halvt og smilede op til Lillith med et blændende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 11:34

Hun smilede lidt til hende inden hun trådte ind i stuen efter en del sprut. Hun tog et par flasker fra skabet. De ville ikke blive drukket af faren da han sjældent var hjemme, hun gik ind med 6 flasker i hænderne, langsomt satte hun dem på det lille bord ved sengen... Køknet lå ved siden af, et stort køkken, der havde mere plads end stuen, køleskabet blev åbnet og hun trak en kasse øl ud, den kunne de bare drikke af som de ville, da det var en hun havde fået i gave, for et par da siden. Hun gik ind med kassen også måtte hun tilbage efter nogle glas også var de parate til at være mega fulde " Bare tag for dig "Sagde hun og smilede lidt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 11:45

Allie hørte godt med raslen i køkkenet. Hun så kort på pigen, "Er det virkelig alt du har lyst til?" Spurgte hun enkelt, hende blik kørte en enkelt gang op og ned af pigen, som hun havde set drenge gøre ved hende, inden de fyrede en eller anden lam scorereplik af. Hun så væk fra pigen igen, skuffet over at det her var alt. "Noget musik?" Spurgte hun, som om intet andet var hændt. Hun tog en af flaskerne og satte den for munden. Hun 'Mmmede' og smilede lidt skævt, inden hun tog endnu en tår. Hun så over på pigen og blinkede til hende på en drilsk måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 11:50

Hun satte sig hen på sengen ved hende " Nej, det er ikke det eneste jeg har lyst til, men man må vel styre sin vilje ikke?" Sagde hun og kiggede sødt på hende, men altså skuffelsen kunne man se i hendes øjne. Hun bukkede sig kort og tog en øl fra kassen, hun åbnede den og da hun tog en tår, kunne hn slet ikke fjerne blikket fra hende, hun var så... Perfekt... Så perfekt at hun ikke var til at beskrive. Hun kunne næsten ikke styre sin vilje mere og lagde kort den ene hånd på hendes lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 11:57

"Sin vilje?" Spurgte hun uskyldigt. Hun fugtede kort sine læber og legede blidt med sit hår. Hun snoede det rundt om sin finger, alt imens hun kiggede sødt på Lillith. Allie tog langsomt endnu en tår af flasken, med alkohol og stilte den så på gulvet. Hun mærkede hånden på sit lår og følte hendes hjerte slå hurtigere. "Du er sød," sagde hun stille, og smilede imens hun langsomt lænede sig frem imod hende. Hendes blik så skiftedes vis fra Lilliths øjne til hende læber. Hun placerede et blidt lidenskabeligt kys midt på pigens læber, og trak sig så lidt væk med et kort suk, imens hun ventede på pigens reaktion.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 12:04

Lillith kærtegnede langsomt hendes lår, med en blid berøringer kørte hun forsigtigt hånden op fra lårene, til hofterne, også vidre op til maven også op til brysterne, og sidst op ved hendes kind og der kærtegnede hun hendes ansigt " Du er også sød " Sagde hun og inden hun noget at sige noget befandt hendes læber på hendes, hun lod forsigtigt en funger glide op til underlæben samtidig med hun bed sig svagt i den, hun kunne godt lide kysset, hurtigt fjernede hun fingren fra munden og slap bidet. Hun rykkede sig hen til hende, hun var overasket over at hun ville det samme med hende som hun gerne ville med hende. HUn rykkede sig længre hen til hende og gengav det samme kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 12:22

Allie smilede af pigens villighed, hun lod langsomt tungespidsen røre pigens læber, imens hendes hånd bevægede sig op til pigens bryst, som hun langsomt masserede. Hendes hovede var tomt for tanker, alkohol og begær havde overtaget. *Hun smager sødt* tænkte hun undrende og prøvede blidt at få tungen ind i hendes mund. Allie nød pigens nussen i hendes hår og stønnede blidt mod den andens læber. Hun lod sin anden hånd glide op i Lilliths hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitimeOns 16 Feb 2011, 12:27

HUn lod blidt sin tunge lege med hendes... Skønt... Men det ville ikke være så simpelt.. HUn lod langsomt hånden glide ned ved hendes bukser, blidt trak hun dem af hende, hun holdte stadigvæk kysset, og nød det, hendes berøringer fik hende til at stønne blidt... Det var ikke noget man oplevede vær dag... hun skubbede bukserne ned på gulvet og rykkede sig ovenpå hende så hun lå ovenpå hende og fortsatte med at lege med hendes perfekte tunge...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...   Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie... Icon_minitime

Allie, er der ikke en blomst der hedder det?... - Allie...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Håber Ikke det er båd sæson, det hedder det. Ikk? [Kieran]
» hov.. undskyld blomst x'D - Matthew
» Stranger : Allie
» Hvorfor/ allie::privat
» kedelig aften-Allie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: