|
| En herlig aften. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 00:51 | |
| Dato : 5.dec. Årstid : Vinter. Dag : lørdag. Vejr : mørkt, skyet, frosvejr. Sted : på engen. Tid : 22: 30. Omgivelser : En masse højt frosset græs. Ingen blomster.
Eolith stillede sig under et træ, hvor der var læ. Det var alt for koldt for ham at flyve lige nu, så han ville lige få vamen igen, før han ville flyve afsted igen. Han sukkede og så rundt i intetheden. Det ville være rart, hvis der var en varmblodet varulv eller lignende, som han kunne gøre kur på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:00 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:09 | |
| Eolith så op over sig, da han hørte krattet bevæge sig. Han så på aben og undrede sig. Den havde nærmest lige så store øjne som han selv. "Hvor kommer du fra?" Spurgte han, og tænkte, at den da måtte fryse, ligeså meget som han selv gjorde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:13 | |
| Joshua hoppede ned fra træet og landede elegant på benene. "Misha.." sagde han og slog ud med armen mod aben, der gladeligt hoppede nede og satte sig på hans skulder. "Hvad laver en lille engel helt alene her?" spurgte han så med et glimt i de forførende mørke øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:16 | |
| Eolith så sig overrasket om skulderen bag sig, hvor Joshua stod. Det gik op for ham, at der blev talt til ham, og gik Joshua nærmere. Han kunne godt fornemme at det var en vampyr, så han stoppede ved nogle meter fra ham. "Det samme som dig, formode jeg? Ingenting" Svarede han "Udover at jeg fryser..". han så på ham og tænkte lidt for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:22 | |
| "Hmmm... Hvilket umådeligt intressant foretagende.." sagde han ironisk og hviskede noget uhørligt til aben på hans skulder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:27 | |
| "Ja" Svarede han og så på ham. Vampyrens retorik var vidst mere udviklet end hns eget, så han vidste ikke hvordan han selv skulle tale til ham. "Øhm.." Mumlede han lidt mens han så på ham "Hvilken slags vampyr er du? Er du tilregnelig?" han blev stående og tænkte. Han havde da nogle enkelte gange mødt vampyre han kunne snakke med, men han vidste også, at størstedelen var onde, og kun tænkte på at suge blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:32 | |
| "Det kommer så sandelig an på din defination af 'tilregnelig'?" svarede han og gik lidt tætere på englen med lille smil om læberne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:36 | |
| Han så op på den høje person og følte sig ret så lille. Der var noget særligt ved vampyrens øjne han godt kunne lide. "Jeg mener... om jeg bør flyve min vej nu?" Svarede han "Ikke alle vampyre er til at stole på, ved du nok". Han undrede sig lidt hvad klokken var, og om det ville kunne hjælpe ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:41 | |
| Josuha tog sin ene hånd op holdte forsigtigt om aben. "Hvad siger din intuition dig?" spurgte han så og så ned på drengen, med et svagt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 01:45 | |
| "Den er ikke til at regne med.." Svarede ham "Men nej, jeg tror godt at jeg kan stole på dig". Han så stadig på ham, og ventede på hans svar. Det ville ikke være godt at stole blindt på ham, men han havde nu ikke noget imod hans selskab lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 02:00 | |
| "Modigt..." sagde han blot og gik forbi ham. Aben hoppede ned på jorden og spændede ind mellem træerne. "Hvad fik du nu øje på Misha?" mumlede han kærligt efter aben og stoppede op og så efter den.
//Har lige nogle pligter så der går noget tid før jeg svare// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 02:10 | |
| Eolith så hen mod aben og derefter op på Joshua. Han valgte ikke at sige noget. Han tænkte lidt igen. Han følte sig ikke spor modig, bare meget risikalbel. "mit navn er Eolith" Sagde han stille.
//Okay, jeg venter bare :3// //Skal lige gå tur med hunden, kommer igen lige efter// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 02:33 | |
| Joshua vendte sig om mod ham da han sagde noget. "Jamen så godaften Eolith.." sagde han og gik lidt hen mod Eoltih, med et lettere lumsk smil om munden.
//Må logge nu skrives videre senere// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Søn 06 Dec 2009, 02:51 | |
| Han gav et kort nik fra sig, og havde egentlig håbet på, at han ville få hans navn at vide også. "Tak" Svarede han kun og så op på ham. Han trådte ikke tilbage selvom han var lige ved det. Han ville ikke vise nogen former for frygt, når han ikke var bange.
//Ja self// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:13 | |
| "Er du bange, lille engel?" spurgte han spottende og så på englen med et glimt i de mørke øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:17 | |
| "Bange for hvad?" Svarede han, og holdt skjul på den usikre fornemmelse. Han vidste ikke helt hvad for en person han var, eller om han overhoved var til at stole på "Det kommer an på om du pludselig skulle angribe mig.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:19 | |
| Joshua lo lavmælt. "Ja man kan jo aldrig vide... Kan man vel?" spurgte han og gik endnu tættere på Eolith. Der var nu ikke ret meget afstand imellem dem. Højest en meter eller der omkring. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:22 | |
| "Nej" Konstanterede han og så mere på ham med et hårdt blik. Det irriterede ham lidt, at han skulle forvirre ham på den måde, ved at tale i gåder. "Hvad hedder du, og hvilken slags vampyr er du?" Spurgte han, og ville have svar, hvis han overhoved ville tvinge sig selv og sludre med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:26 | |
| "Mit navn er Joshua... Og hvilken slags vampyr jeg er... Nok mest den blodsugende slags... Den morderiske slags... Den slags vampyr der hellere end gerne suger livet ud af et menneske... Eller en engel for den sags skyld... Hvis jeg da er sulten.." svarede han henkastet og lænte sig tilbage mod et træ. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:32 | |
| Eolith stod i nogle sekunder og så på ham, som om han slet ikke havde reageret på det, men trådte så et skridt tilbage. "Så tror jeg ikke, at vi to har mere at tale om.." Sagde han, og kunne allerede mærke hjertet side oppe i halsen på ham, især efter den måde han beskrev sig selv på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:38 | |
| I løbet af tre hurtige skridt stod Joshua helt tæt på Eolith lagde armene om livet på ham. "Du går da ikke allerede vel?" spurgte han og smilede legesygt ned til Eolith. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:43 | |
| "Stop det!" var hans svar på det, og han var hurtig om at trække sine vinger ud. Nu kørte det ikke længere efter hans hovede, og han ville hellere end gerne væk nu. Han tog sine hænder på hans i et klemt tag, og ville fjerne dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:47 | |
| Joshua smilede blot og strammede sit greb om ham. Han lagde sit hoved ned ved Eoliths hals, og kyssede den blidt. "Slap af... Jeg lover dig du ikke dør..." mumlede han stadig med munden ved halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En herlig aften. Man 07 Dec 2009, 08:52 | |
| Han løftede hovedet og så på hans ansigt. Han var stille i et øjenlik, men undrede sig så. "Hvad er klokken..?" Spurgte han lidt skælvsk, og tænkte, om det havde noget med det at gøre. Han slap sine hænder fra ham og stod stift på stedet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En herlig aften. | |
| |
| | | | En herlig aften. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|