|
| Gultsne - Kiara. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:00 | |
| HUn kiggede lidt på hende " Af højst nødvendigheder er jeg kommet til at dræbe mennesker, men teoretiskset så dræber jeg kun væsner for at få verdnen til at blive et bedre sted, og man tjener også mange penge på det " Sagde hun og kiggede hende i øjnene, hun havde det sådan at når man snakkede kiggede man normalt på hinnanden.. "Er du bange?"Spurgte hun og kiggede lidt ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:12 | |
| Så hun dræbte mennesker. Hun sad overfor en morder, wauw, hun lod en hånd glide igennem håret nervøst. "Ja, lidt" Hun var tavs en tid inden hun tilføjede, "Jeg mener jeg sidder overfor en morder, er det ikke noget man siger når man præsentere sig selv?" hviskede hun stille, imens hun tænkte over tingene, væsnerne var selvfølgelig også dræbere. Nogen skulle vel dræbe dem? Hun tog en dyb indånding, Kiara var vel ikke ude for at dræbe hende vel? Hun rystede svagt på hovedet af sig selv, det ville ikke være muligt, eller ville det? Hun prøvede at opføre sig lidt normalt og tog kaffen op og nippede lidt til den. Varmen spredte sig i hendes krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:21 | |
| "HVAD!" hun hævede stemmen... " JEG DRÆBER KRAFTEDME IKKE MENNESKER MED VILJE MAN! JEG DRÆBER VAMPYRE,DÆMONER, ELVER, ENGLE OG VARULVE! MEN MENNESKER " Råbte hun, men råbte det alligevel ikke helt, hendes stemme var hævet, inden hun kiggede på damen med deres kaffe Latte.. Hun tog godt imod dem og førte så den ene op tl munden, hun vidste at det ikke var så godt at hun havde hævet stemmen, men altså.. Morder... Pæudselig sad hun med tårre i øjnene... " Mennesker har opført sig som væsner, og pludselig kommer de med de der ting de siget for sjov... Jeg dræber dig også træder jeg ind og tror det er væsner.. " Sagde hun hendes stemme var dæmpet helt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:33 | |
| Hun så lettere rystet på pigen, skræmt, hun var virkelig truende når man tænkte over at de var på samme alder. Allie kiggede skræmt til imens tårerne steg op i pigens øjne, hun hørte på pigens ord og nikkede så stille, accepterende. Det var tydeligt at se, at hun fortrød at ha' dræbt mennesker. Allie lagde sin hånd frem på bordet, som for at tage pigens og trøste hende. Hun hadede tårer, de skræmte hende så forfærdeligt meget, hun vidste aldrig hvad hun skulle gøre. "Det er okay, jeg forstår," sagde Allie blidt og så beroligende på pigen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:40 | |
| Kiara fjernede forsigtigt tårrene under øjnene " Undskyld " Sagde hun roligt, men alligevel kiggede hun hen på hende.. Knivene og pistolerne lå nede i tasken, men hun havde ikke brug for dem... Hun tog hendes hånd der lå på bordet, også kiggede hun ned i den. " Jeg Fortryder jeg har råbt af dig, men når først folk kommer med det der.. Så kan jeg ikke styre mig... Jeg er en af dem der ville stoppe krigen der er i gang " Sagde hun forsigtigt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:56 | |
| Allie trykkede blidt hendes hånd, og smilede betryggende til hende. Og så blev krigen nævnt. Allie tænkte tilbage, krig? Hvilken krig? Hun rømmede sig lidt og følte sig en smule dum da hun spurgte: "Er der en krig igang?!" Hendes stemme var lidt panisk, et let nervøs latter undslap hendes læber og hun så sig omkring, der var ingen der kiggede. Hun drak en tår af kaffen, så den ikke nåede at blive kold, imens hun ventede på Kiaras svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Tors 24 Feb 2011, 08:59 | |
| Hun gav blidt hendes hånd et lille klem " Ja! Mellem alle væsnerne, jeg er en af de mange 100 der prøver at stoppe den " Sagde hun og kiggede så rundt " Du flger ikke så meget med? I verdnen?"Spurgte hun, det havde jo også været i avisen, det var spredt næsten overalt. Så hun trak kaffen til munden og sank så lngsomt en tår, det var fofriskende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 04:26 | |
| Allie nikkede stille, imellem alle væsnerne, hvad var hun gået glip af? "Hvordan kan det være at jeg intet kender til det? Det er virkelig som om det hele bliver holdt hemmeligt for mennesker?" hun brød sig ikke om bruge ordet 'mennesker' i den sammenhæng, det virkede alt for forkert. Hun holdte om kaffen, varmede sine fingre imod det varme porcelæn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 04:36 | |
| Kiara lod hånden glide gennem håret, det havde et smukt skær af lyset, også var det blevet silkeblødt, efter at sneen var fladet ned på det, og havde skyllet alt den balsom ud som hun ikke havde fået ud tidligere, så det var også blødt, og det gjorde at det var let at håndtere. Det var langt , så hun lagde det ved skuldren så det gik ned over brystet, faktisk ned til maven.Hun løftede ansigtet og kiggede hende ind i øjnene " Jeg er dog ikke glad for at vide så meget om denne krig, men når man er dusørjæger, må man følge med over det hele " Sagde hun og lod en lidt frans accent glide ind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 04:50 | |
| Hun lagde hovedet let på skrå, studerede pigen, hendes hår så pludseligt meget blødt ud. Selv var hun sikker på at hendes måtte ligne lort efter alt den forbandede sne. "Hellere dét, end at være uvidende," mumlede hun stille for sig selv. Hun tog en tår af kaffen, den varmede hendes hals op, på en rar måde, for kaffen var lidt mere nedkølet nu. Allie kneb øjnene lidt sammen og så intenst på pigen. "Hvordan er det at være dusørjæger?" hendes stemme var en smule ivrig og lidt nysgerrig. Hun slap pigens hånd og lod hånden glide ned til den anden og foldede dem dydigt i skødet, hendes blik var stadig spændt og hun holdte pigens øjenkontakt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 04:59 | |
| Hun sukkede kort, men smilede så bagefter " Ja dusørjægere er bedre til at håndtere våben også synes jeg det er fedt at være med til at forsøge at forbedre verdnen " Sagde hun og smilede til hende, lidt efter lynese hun sin taske op og trak fast i en pistol, hun skjulte den lidt, så ingen ville opdage den. " PRøv at hold den her" Sagde hun smilendem og rækkede kort pistolen hen til hende, ingen kiggede hen imod dem og det var bare heldigt " Den er virkelig tung, og jeg kunne vel lære dig at beskytte dig selv?" Sagde hun og kiggede så med et bredt smil på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 05:37 | |
| *Hvilke våben?* tænkte hun for sig selv, men hendes spørgsmål svarede sig selv da Kiara tog pistolen frem fra tasken. Hun gispede kort og slog så hånden for munden. Hun havde den bare med i sin taske? Hun tog lidt nervøst imod den, bange for at gøre noget forkert og skyde. Den føltes tung og god i hendes hånd, hun bed sig lidt i læben og så, så op på Kiara med et smil, det var usikkert men stadig et smil. Hun holdte den lidt skjult, bange for at nogen skulle se den, nervøst rakte hun den tilbage til pigen. "Ville du det?" Udbrød hun og et stort smil lyste op på hendes ansigt. Det ville være for vildt, hendes ansigt blev som et lille barns. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 05:42 | |
| Hun kiggede lidt på hende og bed så lidt fast i den fugtige underlæbe... HUn tog imod den, hun lagde den forsigtigt ned i tasken, og fandt så en dolk, faktisk havde hun brugt den mange gange, så hun lagde den ned igen og tog så fast i den nyeste som hun aldrig havde brugt " Jeg er her for at hjælpe , men prøv at se på denne den matcher sikkert til din kønne hånd " Sagde hun med endnu et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:04 | |
| Allie fulgte hendes bevægelser, hun følte sig lidt lettet da den var ude af hendes hånd, hun tittede over, prøvede at se indholdet i tasken. Da dolken blev taget frem blev hun igen nervøs, hun brød sig ikke om at pigen havde så mange våben. Hun tog den langsomt i hånden og kørte den rundt, lyset reflekterede på den, hun lod en finger glide over bladet, men tog hurtigt fingrene væk da hun mærkede at små røde dråber begyndte at pible frem. Hun bandede lavt og afleverede dolken tilbage, og tog fingeren i munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:09 | |
| HUn smilede til hende og greb fast i kniven igen.. " Skal vi drikke Kaffen færdig?" Spurgte hun med et smil. Langsomt lagde hun den i tasken igen. hendes hånd blev lagt hen i hendes hånd igen, inden hun greb fast i den og åbnede den. " Jeg kan mærke på dig du er en stærk kvinde og du ville kunne komme langt som dusørjæger " Sagde hun og smilede kært.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:17 | |
| Allie nikkede langsomt og tog en stor tår af kaffen, det var nu alligevel lang tid siden at hun havde fået så god en kaffe. Hun plejede at drikke det helt sorte stads der er alt for stærkt og næsten udrikkeligt, en mere luksuriøs kaffe var godt. Et smil var på hendes læber da hun tog den sidste slurk og stilte koppen på bordet med et lille brag, som for at sige 'Ok! Jeg er klar!'. Hun mærkede at pigen greb hendes hånd og et forsigtigt smil gled over hendes læber, pigens ord gjorde hende dog frygteligt usikker, hun var ikke sikker på at hun havde det på samme måde. Hun brød sig ikke synderligt meget om tanken om at dræbe, og hun var lidt ligeglad med folk hun ikke kendte. Det var måske en lidt skammelig ting, men det var sådan hun ærligt følte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:23 | |
| Hun var en ung kvinde og hun skulle ikke have respekt for væsner, de skulle have respekt for os... " Når nu ikke mere om dusørjægerne, nu vil jeg have du fortæller mig noget om dig selv" Sagde hun og smilede sødt til hende. Hun lod læberne køre på glasset og hun lod sig hele kaffen i sig, det var dejligt... Smagen var fantastisk god, men altså Alilie røg det vidste hun... Mere vidste hun ikke om hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:27 | |
| Hun skar en kort grimasse, hun hadede at fortælle om sig selv, det var en af grundene til at hun undgik hospitaler og politistationer. Hun var stille lidt inden hun rømmede sig og smilede lidt akavet. "Hvad vil du gerne vide om mig?" Hun prøvede at snige sig lidt uden om det, hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hendes blik var stift rettet på sin kaffekop, det undgik pigen der sad overfor hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:32 | |
| Hun kiggede lidt på hende, hende akkavede smil fik hende til undre sig, hun undgik hendes blik og det følte hun havde gjort eller sagt noget forkert... " Bosted... Alder... Beskæftigelse... Og sådan noget " Sagde hun og kiggede så væk fra hende, hun kunne ikke lade vær med at kigge på disse smukke billeder på væggene, faktisk så var det malerier... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 06:56 | |
| Hun trak endnu en grimasse, der var jo ikke meget at fortælle der om. "Altså jeg er 16 år gammel," Hun så skævt op på pigen for at tyde hendes reaktion, "Jeg bor ingen steder lige pt. Og lige nu er jeg på jagt efter meningen med livet." Et smil krydsede hendes ansigt, hun så stadig ned dog. Hun vidste heller ikke noget om pigen der sad overfor hende, men hun ville pænt vente indtil krydsforhøret var ovre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 07:07 | |
| Kiara smilede til hende, hun var da virkelig sød... Men altså alligevel virkee hun alt for indelukket, hun blev nød til at løsne sig noget mere... " Altså jeg havde forventet... Du selv ville fortsætte samtalen, men altså det virker som om at jeg skal stille flere spørgsmål.. " Dette sagde hun med et feminemt smil... " Ja.. Hmm hvad laver du så til din hver dag..? Andet end at prøve at finde en mening med livet?" Surgte hun roligt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 07:12 | |
| En flovt smil gled over hendes læber og hun så undskyldende op på Kiara, "Det samme som så mange andre unge på min alder, er sammen med venner og sådan, og så leder jeg efter et job lige i øjeblikket." Et lidt tilbageholdent smil gled over hendes læber, hun var tavs en tid inden hun så op på pigen og spurgte:"Hvad med dig? Hvem er du så? Udover at være dusørjæger og sådan," Hun trak på skuldrene og smilede så kækt. Det var alligevel lidt vildt at sidde over for en der dræbte væsner i sin fritid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 07:20 | |
| Hun kiggede på hende, hun var ikke så glad for at dele oplysninger om sit liv.. Men hun kunne prøve " Altså... Jeg hedder Kiara Beatyfull Josp... Jeg er 17år, så bor jeg i en stor luksus lejlighed i La sunisha, men altså udover at dræbe væsner, så har jeg det sjovt, lige som nu" Sagde hun, faktisk så kunne hun ikke lide den måde hun sagde det på, hun dræbte dem jo ikke, det blev bare en sjæl, eller en ånd, som fløj rundt og ville hade en forevigt... Der var nogle grunde til hun hadede og dele oplysninger om sig selv, men dem selte hun ikke så meget med andre, kun med dem hun stolte 100 % på... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 07:32 | |
| Det var et meget anderledes navn og hun hævede sit øjenbryn en smule da hun sagde det. Et smil fløj over hendes ansigt, hun vidste at pigen var omkring hendes alder, også selvom hun virkede meget moden. Hun sukkede stille, hun havde også ret i at denne pige havde røven fuld af penge. Men hun havde også sagt at det betalte sig at være dusørjæger. Måske var det der fra? Et smil gled over hendes ansigt, "Jeg har det også sjovt." Hun kunne mærke at pigen var lidt utilpas med at fortælle om sig selv, lidt ligesom hende selv. Der var en lille stilhed, Allie afbrød den hurtigt for at undgå en akavet stemning. "Skal vi gå?" Et lille usikkert smil var til syne, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, "Vi kan altid tale videre på vejen?" hendes stemme var spørgende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. Fre 25 Feb 2011, 07:39 | |
| Hun kiggede på hende med et beroligende smil " VEd du hvad , vi kan godt gå vidre " Sagde hun og hørte så spændt efter hvad hun havde at sige... " Vi kunne tage til den dejlige by La Sunisha?" Sagde hun og sendte et spørgende blik. Røven fuld af penge det var ikke lige sådan man kunne forklare det, men hun hjalp da dem der ikke havde så mange penge... Hun lod sig rejse sig fra stolen, samtidig med hun ventede på hendes svar. " Altså hvis det er så.. Ejj det er lige meget " Sagde hun, da det var at Allie hun var arbejdsløs, så kunne hun vel godt få nogle penge af Kiara... Hun trak 1000 kroner op af baglommen og smed dem så foran Allie " Her, dem skal du have.." Sagde hun med et smil, hun havde fortjent dem. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gultsne - Kiara. | |
| |
| | | | Gultsne - Kiara. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|