Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Rolf har fødselsdag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Rolf har fødselsdag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:01

Kian så ned på ham, nussede ham lidt "det var godt.. lad os tage et kast til" sagde han og snuppede frisbeen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:08

"yay!" sagde Rolf og kiggede forventningsfuldt på kian og frisbeen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:11

Kian rystede lidt på hovedet af ham, der skulle ikke meget til at underholde ham.. han kastede den igen!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:13

Rolf løb igen efter frisbeen, stadig lige underholdt. denne gang fik han fat i den og holdt den triumferende i vejret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:18

Kian klappede igen af ham, og løb hen til ham "du er jo ret god til det her.. hvad sker der? Ulvepower.. jeg siger dig, det kan normale drenge ikke"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:21

"det kan både mig og min søster da?" spurgte han undrende. *der er da ikke noget mærkeligt i det?*, Rolf var en smule forviret. "er du sikker på, at andre drenge ikke kan det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:21

"Helt sikker, det må være nogle ulve evner" sagde Kian og snuppede igen frisbeen "hm, fang mig hvis du kan" sagde han og begyndte at løbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:24

"ok!" råbte Rolf ivrigt og satte efter ham. den her leg, legede han tit med Lissie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:27

Kian spurtede hen igennem legepladsen, og sprang op i et af klatrestativerne.. så afventende ned på Rolf.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:35

Rolf stoppede kort op, men fortsatte så og klatrede op i klatre stativet. "jeg skal nok fange dig!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:38

"Kom og fang mig" sagde Kian og grinede lidt "se om du kan"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:40

Rolf klatrede så hurtigt han kunne op efter ham. "selvfølgelig kan jeg det!" sagde han sejrsikkert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:42

"Hehe.." Kian sprang ned, og løb hen imod gyngerne igen.. forbi dem og gemte sig i et legehus.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:45

Rolf kravlede ned og styrtede mod legehuset. "jeg skal nok få dig!" grinede Rolf.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:49

Kian gemte sig under et legebord, hvor det stadig var ret nemt at se ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:56

Rolf kom ind i legehuset og så sig om, så snusede han i luften. han drejede hovde og kiggede ned på kian, så overfaldt han ham med et stort kram. "fundet!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:57

"Aaaargh!" skreg Kian og lod som om han var bange "hvordan fandt du mig?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:01

"jeg kunne lugte dig!" sagde Rolf henrykt, "og så kunne jeg også godt se dig, du må nok gæmme dig bedre næste gang" fortsatte han på en hjælpende/belærende men flink måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:02

"Ah.. du har nok ret" Kian satte sig lidt op og smilede svagt. "Rolf.. har det været en god fødselsdag?" spurgte han så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:09

"ja" sagde Rolf glad, "det har været en god dag, næsten lige så god som den plejer at være" han smilede til kian. det havde været en god dag, selvom han savnede sin mor meget, havde det været sjovt at være sammen med Kian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:11

Kian nikkede lidt "har du lyst til at tage hjem? Jeg kunne bage noget fødselsdagskage?" foreslå han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:15

"kage? chokoladekage?" spurgte Rolf håbefuldt, han elskede kage! "det vil jeg gerne" udbrød han ivrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:17

"Det kan godt være chokoladekage.. kan du lide glassur?" spurgte Kian og smilede lidt "jeg kan en rigtig god opskrift på en med masser af glassur og store chokoladestykker"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:19

"Yay!!!" Rolf sprang op "det vil jeg rigtig rigtig gerne!" rolf krammede Kian, og smilede over hele ansigtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:23

"Kom" Kian smilede lidt, stillede sig så han kunne komme op på hans ryg "have en ridetur?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 5 Icon_minitime

Rolf har fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 5 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Andy's fødselsdag
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf i cd butik //eli//
» Rolf ved søen
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: