|
| Rolf har fødselsdag | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:01 | |
| Kian så ned på ham, nussede ham lidt "det var godt.. lad os tage et kast til" sagde han og snuppede frisbeen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:08 | |
| "yay!" sagde Rolf og kiggede forventningsfuldt på kian og frisbeen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:11 | |
| Kian rystede lidt på hovedet af ham, der skulle ikke meget til at underholde ham.. han kastede den igen! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:13 | |
| Rolf løb igen efter frisbeen, stadig lige underholdt. denne gang fik han fat i den og holdt den triumferende i vejret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:18 | |
| Kian klappede igen af ham, og løb hen til ham "du er jo ret god til det her.. hvad sker der? Ulvepower.. jeg siger dig, det kan normale drenge ikke" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:21 | |
| "det kan både mig og min søster da?" spurgte han undrende. *der er da ikke noget mærkeligt i det?*, Rolf var en smule forviret. "er du sikker på, at andre drenge ikke kan det?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:21 | |
| "Helt sikker, det må være nogle ulve evner" sagde Kian og snuppede igen frisbeen "hm, fang mig hvis du kan" sagde han og begyndte at løbe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:24 | |
| "ok!" råbte Rolf ivrigt og satte efter ham. den her leg, legede han tit med Lissie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:27 | |
| Kian spurtede hen igennem legepladsen, og sprang op i et af klatrestativerne.. så afventende ned på Rolf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:35 | |
| Rolf stoppede kort op, men fortsatte så og klatrede op i klatre stativet. "jeg skal nok fange dig!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:38 | |
| "Kom og fang mig" sagde Kian og grinede lidt "se om du kan" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:40 | |
| Rolf klatrede så hurtigt han kunne op efter ham. "selvfølgelig kan jeg det!" sagde han sejrsikkert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:42 | |
| "Hehe.." Kian sprang ned, og løb hen imod gyngerne igen.. forbi dem og gemte sig i et legehus. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:45 | |
| Rolf kravlede ned og styrtede mod legehuset. "jeg skal nok få dig!" grinede Rolf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:49 | |
| Kian gemte sig under et legebord, hvor det stadig var ret nemt at se ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:56 | |
| Rolf kom ind i legehuset og så sig om, så snusede han i luften. han drejede hovde og kiggede ned på kian, så overfaldt han ham med et stort kram. "fundet!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 10:57 | |
| "Aaaargh!" skreg Kian og lod som om han var bange "hvordan fandt du mig?!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:01 | |
| "jeg kunne lugte dig!" sagde Rolf henrykt, "og så kunne jeg også godt se dig, du må nok gæmme dig bedre næste gang" fortsatte han på en hjælpende/belærende men flink måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:02 | |
| "Ah.. du har nok ret" Kian satte sig lidt op og smilede svagt. "Rolf.. har det været en god fødselsdag?" spurgte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:09 | |
| "ja" sagde Rolf glad, "det har været en god dag, næsten lige så god som den plejer at være" han smilede til kian. det havde været en god dag, selvom han savnede sin mor meget, havde det været sjovt at være sammen med Kian. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:11 | |
| Kian nikkede lidt "har du lyst til at tage hjem? Jeg kunne bage noget fødselsdagskage?" foreslå han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:15 | |
| "kage? chokoladekage?" spurgte Rolf håbefuldt, han elskede kage! "det vil jeg gerne" udbrød han ivrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:17 | |
| "Det kan godt være chokoladekage.. kan du lide glassur?" spurgte Kian og smilede lidt "jeg kan en rigtig god opskrift på en med masser af glassur og store chokoladestykker" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:19 | |
| "Yay!!!" Rolf sprang op "det vil jeg rigtig rigtig gerne!" rolf krammede Kian, og smilede over hele ansigtet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 15 Mar 2011, 11:23 | |
| "Kom" Kian smilede lidt, stillede sig så han kunne komme op på hans ryg "have en ridetur?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag | |
| |
| | | | Rolf har fødselsdag | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|