|
| Rolf har fødselsdag | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:18 | |
| *Nuuurh...* tænkte Kian og krammede ham ind til sig "du vil få det meget bedre hvis du sover, så leger vi videre i morgen.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:19 | |
| "ooook" gabte Rolf. han krammede Kian godnat "godnat Kian, og sov godt. vi ses i morgen" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:21 | |
| Kian bar Rolf hen i sofaen og puttede ham. Han rodede ham i håret, og gik ind på sit værelse. Klædte sig af og smed sig i sengen.. gabte lidt og faldt i søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:22 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 18:37 | |
| Dato : 14. marts Årstid : Forår Dag : Mandag Vejr : Solskin Sted : Kians lejlighed Tid : 06:30 Omgivelser : Kians lejlighed er en lille 2 værelses. Overalt hænger der malerier i forskellige former og farver. Det meste af det er landskaber, men enkelte steder kan man også finde billeder af mennesker. Rolf ligger og sover på sofaen i stuen, imens Kian selv har sengen i soveværelset.
Kian sov roligt, da den første solstråle ramte hans ansigt. Han mumlede en utilfreds lyd, og vendte sig om. Man kunne høre fugle sang udenfor, muligvis fra en solsort. Han gabte svagt, og tvang sine øjne op. Han var stadig træt og havde mest af alt lyst til at sove videre. Hans mave gjorde oprør. Uden et ord, kørte han hånden ned over brystet.. *det er også et stykke tid siden jeg har fået en sjæl..* tænkte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 22 Mar 2011, 03:04 | |
| Rolf lå ipå sofaen og ventede spændt på, at kian stod op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 22 Mar 2011, 03:18 | |
| Kian rejste sig op, og gik ind i stuen, imod badeværelset. Han troede stadig Rolf sov, og tænkte ikke nærmere over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 22 Mar 2011, 05:45 | |
| Rolf så Kian gå ind i rummet og satte sig straks op "godmorgen Kian!" sagde han morgen friskt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 22 Mar 2011, 06:36 | |
| Kian så overrasket ned på ham "hvad? Jeg troede børn sov længe?" sagde han forvirret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 22 Mar 2011, 09:37 | |
| Rolf smilede " jeg vågnede og så vardet lyst" forklarede han. "er der snart morgenmad?" spurgte han bagefter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tirs 22 Mar 2011, 21:36 | |
| "Hm, ja.. hvad vil du have?" spurgte Kian. Igen rørte han ved sin mave, ved tanken om mad.. *Det er lidt tidligt at hændte en sjæl, og knægte skal ikke se det* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Ons 23 Mar 2011, 20:28 | |
| "røræg! og bacon" sagde Rolf glad. han sr sulten og glædede sig til at få noget at spise. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Ons 23 Mar 2011, 20:34 | |
| Kian nikkede lidt fraværende og gik ud i køkkenet. Han fandt æg og bacon frem, og begyndte at lave mad. Han kiggede ud af vinduet, så forskellige mennesker gå forbi der ude.. han lagde hånden på sit hjerte. Hvor længe siden var det han havde spist? Dagende med Rolf var gået hurtigt, og han havde simpelthen glemt det. Så havde der været dagende før Rolf.. der havde han haft travlt, og nu.. han slukkede for panden og lagde æg og bacon hen på en tallerken. Han stillede det på bordet "ROLF? DRIKKER DU SAFTEVAND, MÆLK?" råbte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Ons 23 Mar 2011, 20:50 | |
| "SAFTEVAND!" råbte Rolf inde fra stuen. han kunne dufte maden inde fra stuen, og hans mave begyndte at rumle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Ons 23 Mar 2011, 21:22 | |
| Kian lavede noget saftevand og hældte det op i et glas. Morgenbordet var klart. Han gik ind i stuen, så lidt i retning af ham "så Rolf, morgenmad.. vi er løbet tør for.. smør" sagde han og smilede lidt "jeg går ned og henter det, jeg er tilbage om lidt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Ons 23 Mar 2011, 21:44 | |
| Rolf løb ud mod morgenmaden, så sig kort over skulderen da Kian sagde han gik "ok, ses" svarede han, hvor efter han skyndte sig ind, for at spise morgenmad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:01 | |
| Kian åbnede døren og gik ud. Han skyndte sig ned af trapperne, og hen af gaden. Solen skinnede, efter hans egen mening, lidt for skarpt. Han så sig omkring, det skulle helst være nu. Han fandt det første, det bedste. En ung kvinde stod og snakkede i telefon ikke så langt der fra. Han så sig lidt omkring, desværre var de ikke alene. Han gik hen til hende, smilede lidt "undskyld mig?" Den unge kvinde løftede blikket, så lidt irriteret på ham "jeg ringer tilbage senere" sagde hun. Kvinden klappede telefonen sammen, og så på ham "lidt manere tak, kunne du ikke se jeg var optaget?" Kian så hende ind i øjnene, og de begyndte at lyse "du kommer med mig." Kvindens øjne blev tomme, og hun svarede følelsesløst "jeg.. kommer med dig.." De forsvandt ind i en gyde. Kian kyssede hende blidt, lukkede øjnene og sugede hendes sjæl. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:10 | |
| Rolf spiste glad sin morgenmad. da han var færdig blev han til en ulv. så løb han ud på gaden foran huset, og ventede på Kian. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:14 | |
| Kian kom ud fra en gyde, og gik hen imod huset.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:19 | |
| rolf fik øje på ham og begyndte at logre med halen. han løb hen til ham og slikkede ham på hånden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:20 | |
| Kian så ned på ham.. hans øjne lyste stadig, og der var noget utrolig koldt over dem.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:23 | |
| Rolf trak sig forskrækket tilbage og peb lidt. han så ned i jorden, bange for at have gjort noget forkert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 00:27 | |
| Kians blik blev normalt.. han så overrasket ned på ham "Rolf.. er du ok?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 01:31 | |
| "j-ja ... er du sur?" telepaterede Rolf spørgende til Kian |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Tors 24 Mar 2011, 06:00 | |
| "Sur..?" Kian rystede lidt på hovedet, tvang et smil frem "jeg er ok Rolf, virkelig.. jeg er ikke vred" sagde han roligt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag | |
| |
| | | | Rolf har fødselsdag | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|