| Rolf har fødselsdag | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:09 | |
| "er det bedre end mennekemad?" rolf så nysgerrigt på ham "køber man ogs det i supermarkeder?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:14 | |
| "oh..." Kian så ud af vinduet "nej.. det er det ikke" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:16 | |
| "det må være trist aldrig at kunne blive mæt af god mad" sagde Rolf medfølende, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:20 | |
| "Lidt.. men så kan man altid spise det mættende mad, og så spise noget af det gode bagefter" sagde Kian. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:22 | |
| Rolf tænkte æidt over det Kian lige havde sagt. hans forældre havde aldrog lært ham om dæmonmad og den slags. "må jeg prøve at smage?" spurgte han så |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:25 | |
| "... nej" sagde Kian og så ud af vinduet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:28 | |
| "ok" sagde Rolf, han kunne mærke, at Kian vist ikke var så glad for emnet. stille tog Rolf en bid mere af sin kage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:50 | |
| Kian sad og kiggede lidt på himmelen "savner du din far? Og din søster?" spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:51 | |
| "lidt, nogen gange" sagde Rolf lidt trist "men jeg kan godt lide dig, og så kan far også bedre passe på Clara" sagde han og smilede til Kian. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 04:56 | |
| "Du skal forberede dig på at komme tilbage" sagde Kian og så over på Rolf "der er ikke så længe til nu" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:01 | |
| "er der ik?" spurgte Rolf overraskede "jeg kan ellers godt lide, at være hos dig" sagde han glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:04 | |
| "Ja.. det er heller ikke så slemt at du er her" Kian så på klokken "sengetid" konstaterede han og rejste sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:06 | |
| "allerede?" spurgte Rolf. "jeg er altså slet ik træt!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:07 | |
| Kian løftede ham "af med tøjet og op i sofaen, så finder jeg en dyne" sagde han og smilede lidt "du skal nok blive træt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:09 | |
| "ok" sagde Rolf lidt surt, nu sad de jo lige og snakked og han var altså slet ik træt. han begyndte at tage sit tøj af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:10 | |
| Kian gik ind på sit soveværelse og fandt en dyne frem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 05:55 | |
| rolf gæmte sig bag sofaen i sammme øjeblik kian gik ind i det andet rum *jeg vi ikke i seng nu* tænkte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:01 | |
| Kian kom tilbage ind i stuen "så Rolf her er din d-" han stoppede op og så sig omkring. "Rolf..?" mumlede han, scannede lokalet... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:04 | |
| Rolf sad helt stille bag sofaen og prøvede at undertrykke et fnis *kian kan ikke finde mig* tænkte han tilfredst. gemmeleg havde altid været en af hans yndlings lege. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:06 | |
| Kian klørede sig lidt i håret, og lagde dynen i sofaen. *Hvad fanden? Drengen er..* han stoppede sin tanke da han hørte en lyd. "Rolf?" kaldte han ud i lokalet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:09 | |
| rolf forsøgte forgæves at undertrykke et grin. *kian finder mig aldrig*, Rolf var meget stolt over sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:11 | |
| Kian hørte hans lille grin.. et smil bredte sig på hans ansigt. "Ah.. Rolf er helt væk? Nå.. så kan jeg jo godt slukke lyset og gå i seng.." sagde han og begyndte langsomt at traske imod sit soveværelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:13 | |
| "nej!" råbte Rolf og løb frem fra sit skjul. han styrtede over, og gav Kian et kram |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:15 | |
| Kian smilede lidt af ham, og gengældte det. Han løftede ham op i armene, og studerede ham lidt. "Nå, så var du jo slet ikke blevet væk" sagde han og blinkede til ham "klar til at smutte i seng?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag Søn 20 Mar 2011, 10:16 | |
| " ja ja ... " sagde Rolf, "men jeg er altså slet ikke træt" sagde han og gabte.
Sidst rettet af Rolf White Søn 20 Mar 2011, 10:18, rettet 1 gang (Reason for editing : stavefejl) |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rolf har fødselsdag | |
| |
|
| |
| Rolf har fødselsdag | |
|