Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En god dag eller hva? // René //

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En god dag eller hva? // René // Empty
IndlægEmne: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 22:08

Sted: Silent River
Tid-Dato-Dag: IRL
Årstid: IRL
Omgivelser: Søen og træer over alt
Tøj: Hudfarvet leggins og en grøn kjole som der går til knæerne.

Tazz gik lidt rundt for sig selv for at få lidt ro i hovedet efter hun havde været der hjemme med sin lille datter som der er igang med at få tænder så hun græder meget her for tiden da det gør ondt på hende og det er joo meget klart.
Lige nu bliver datteren passet af hendes gode veninde som der er en moster for hende.
Tazz gik bare og kiggede lidt rundt og holdt øje med om der var nogen eller ejj? Hun smilede lidt for sig selv og nynnede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 23:46

Efter en lang gåtur i skoven med en hund han passede, var hans lange mørke jeans blevet godt mudrede og hans hvide t-shirt klyngede sig til hans spinkle krop.
Hunden, der var en lille hvid skødehund, havde trukket ham rundt i skoven, og René kunne intet andet end at følge efter den lille pelsbold.

Da han kom til søen slap han hunden fri så den kunne løbe lidt rundt, så snart den bliver sluppet løs, begynder den at gø vildt af fuglene i søen. Han ser sig lidt omkring og får øje på den unge kvinde. Han sender hende et lille blik og smiler, i håb på at hun lægger mærke til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 08:44

Tazz gik stille rundt og nynnede for sig selv og smilede oqså lidt da vejret var okii varmt i dag.
Hun hørte en hund gø og kiggede lidt rundt og så en ung fyr og smilede venligt til ham og snussede stille ind og fik lugten af elver og smilede bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 10:19

Hans smil blev bredere, og han begyndte at gå over mod den unge kvinde. Han har en rød hundesnor i venstre hånd. Da han kom tæt nok på, udstødte han et simpelt, "Goddag. "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 19:04

Tazz smilede venligt til ham og stoppede stille op da han kom over mod hende "goddag" sagde hun stille og hun samlede stille sine hænder på midten af hendes mave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 20:42

Da hun svarede, trådte han et lille skridt tættere på, stadig smilende.
"Det er en dejlig dag i dag ikke?" sagde han med en glad stemme.
Han så spørgende ned på hendes mave,
"Er er noget i vejen?" spurgte han for en sikkerheds skyld.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 20:48

Tazz smilede venligt til ham "jaa den er meget dejlig" sagde hun sødt "hva med diin dag?" tilføjede hun efter lidt og smilede.
Tazz kiggede lidt på sin og kom i tænke om at hun samlede sine hænder der "nåårh der er iik noget det bare en vane jeg har" sagde hun sødt og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 21:52

"Nåh, okay.", sagde han, stadig lidt bekymret og smilte lidt falskt.

Han fik et overrasket udtryk i ansigtet og rakte forsigtigt hånden frem.
"Jeg har da helt glemt at presentere mig selv!" sagde han grinene.
"René Schwartz" fortsatte han og ventede på en respons.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 22:10

Tazz smilede sødt til ham og lagde sine hænder langs siderne.
Hun rakte stille hånden frem og tog stille fat i hans hånd "Tazz Tecza" sagde hun venligt og gav stille slip igen og smilede kærligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:56

René slipper grebet om Tazz' hånd og kiggede på hende.
"Hvad laver du så i skoven? Det er ikke så tit jeg ser folk her.", spørger han interesseret, mens han putter den røde hundesnor i lommen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 19:10

Tazz smilede venligt til ham "går bare lidt rundt for at få lidt ro i hovedet" sagde hun sødt og kiggede lidt på hundesnoren "har du en hund med?" spurgte hun ham stille om og kiggede lidt efter den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:44

Han så selv på den lange, røde hundsnor han lige havde puttet i lommen.
"Ja, jeg tror du allerede har hørt den.", sagde han og satte øjnene over på den lille hvide pelsbold der løb rundt i skoven omkring dem. Han piftede og klappede sig på låret og hunden kom løbende over til ham med tungen ud af munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:51

Tazz smilede venligt og sat sig stille på huk og rakte sin hånd frem for at lokke den hen til sig "det kunne joo oqså være en anden varulv for vi gøer på samme måde når vi er glade" sagde hun stille og kiggede sødt op på ham og derefter på hunden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 22:34

"Tjaah, det kan man jo ikke vide, jeg kan i hvert fald ikke.", sagde han roligt.
René satte sig også på hug og klappede hunden på hovedet mens hans snakkede.

*Er hun varulv?! Jeg er virkelig dårlig til at opfatte sådan noget, hvordan kan det være at alle bare ligner mennesker?*

"Er det noget du kan fornemme?" fortsatte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 22:42

Tazz smilede venligt til ham og nussede hunden lidt på ryggen.
Tazz kiggede lidt på ham "hva mener du?" spurgte hun ham stille om da hun iik helt viste hva han mente med det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 00:59

Han satte sig ned på jorden og kælede med hunden.
"Tja, kan du fornemme når der er andre varulve i nærheden?" forklarede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 06:18

Tazz grinede lidt "Nåårh på den måde" sagde hun stille og rystede lidt på hovedet "Neej men kan lugte det og du er en elven" tilføjede hun efter lidt og pegede stille på ham "Har en rigtig god lugtesans" Sagde hun venligt og smilede sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 22:38

Han grinte lidt.
"Okay, jeg ville da også blive overrasket hvis den pludselig forvandlede sig til et menneske." sagde han og smilte.
"Kan man lugte det på mig at jeg er en elver?" tilføjede han og snusede lidt til sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 23:42

Tazz grinede lidt over at han snussede til siq selv "Neej men du har iik sammen lugt som miq og hvis du nu snusser godt ind kan du oqså lugte varulvs duft" sasgde hun venligt og smilede sødt til ham og nussede stille hunden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 07:06

"Jeg vidste ikke at man lugtede anderledes om man så er elver eller varulv. Forsvinder lugten ikke hvis man går i bad?" spørger han nysgerrigt, stadig siddende på jorden. René har tydeligvis ikke forstand på noget inden for emnet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 07:25

Tazz grinede lidt og rystede på hovedet "neej prøv lige at snusse godt ind og sig miq om der er en anden lugt af hund som der er kid strækker" sagde hun stille og smilede sødt til ham og prøvede at hjælpe ham lidt da alle væsner kan lugte hva man er
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 08:51

René prøvede at gøre som hun sagde men han var ikke sikker på om han havde forstået det hun sagde rigtigt, så hun snusede kraftigt til Tazz. René havde virkelig svært ved at fornemme sådan nogle ting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 19:03

Tazz grinede stille af ham "Kan du slet iik lugte noget?" sagde hun sødt og kiggede venligt på ham og kælede stille hunden og kiggede stille på den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 20:57

Han kiggede på Tazz og kælede med hunden.
"Ikke så meget som jeg åbenbart burde. Jeg har jo også levet i 168 år, der har været meget som har kunnet ødelægge min lugtesans. Desuden, siden jeg flyttede til Sheria for 10 år siden, har jeg gået rundt og forventet at det eneste jeg ville møde var mennesker, så jeg bliver næsten altid overrasket, når jeg møder varulve, vampyrer eller demoner."

Han finder en pind på jorden ved siden af ham og kaster den, hunden løber straks efter den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 05:55

Tazz smilede sødt til ham "Jaa okii det kan jeg godt se men du skal bare træne diin næse så vil du kunne lugte det" sagde hun venligt og kiggede lidt efter hunden der løb væk efter pinden han havde kastet.
Hun smilede venligt til ham og slappede stille af "Hvor kommer du enlig fra hvis man må spørger?" Spurgte hun lige så stille om og smilede kært til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En god dag eller hva? // René //   En god dag eller hva? // René // Icon_minitime

En god dag eller hva? // René //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» det rene blod
» en club tur //René-privat//
» En fredfyldt dag .. eller?
» heldig...Eller?
» Lukketid?.. Eller?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum