| Lære og elve -Tamara | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 07:21 | |
| Alucard gik stille hen mod hende og han havde ikke helt styr på sig selv mere, han stoppede op bag hende og hviskede stille til hende "du synger nu smukt" han kiggede stille på hende og han så ikke helt til og være til stede i den her verden men det var han jo heller ikke helt på grunde af sangen så han stirre bare ud i luften med et lille sær smile mens han ventede hendes svar. Der var bare ikke det stor og gør ved det da han ikke ville komme tilbage før hun hold op med og syne og til den tid ville det nok kun være ved en lussing som ville kun få ham tilbage til verden eller en anden ting som kun gør det.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 07:26 | |
|
Hun vendte blikket mod ham ved hans ord uden at afbryde sin sirenesang. Hendes blik så spørgende på ham, hun kunne se at han ikke helt var sig selv men han så nu heller ikke vildt påvirkede ud efter hendes mening så hun kunne vel blive ved med at synge. Det var længe siden hun havde sunget, ja virkelig længe siden og nu hvor hun gjorde det kunne hun ikke rigtigt få sig selv til at stoppe. Hun betragtede ham roligt med sine lokkende øjne der sagde at han bare kunne prøve.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 07:45 | |
| Alucard's blik var næsten tomt mens han kiggede på hende og han kun stadig ikke kom frem med en tanken det var som om sangen havde taget magten over ham og ar han nu var en anden verden som han ikke selv kun styr og han havde heller ikke magt over kroppen mens han kiggede på hende dov fangede han hendes tegn selv om det ikke lige frem var til og se på ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 07:56 | |
| Hun forstod ham ikke, havde aldrig rigtigt gjort det. Aldrig og aldrig de havde jo kun kendt hinanden i hvad..? To måneder? Hendes sang var ved at nå sin ende men der manglede endnu to strofer og hun nægtede at stoppe før hun havde sunget den færdig. Hans tilstedeværelse skulle ikke ødelægge noget! Hun sang videre og magien nærmest strømmede ud af hver celle i hendes krop. Hendes blik blev fjernt og hun glemte ham en smule. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 08:05 | |
| Alucard kom til sig selv på en eller anden sær måde og han havde ingen ide om hvorfor han var i stuen så han kiggede bare rundt og så mere lost ud en han havde gjord før i tiden, *hvad sket der* tænkte han kort og han opdagede så at han var over for Tamara unde af han havde en ide om hvorfor "hvad sket der?" sagde han mens han kiggede på hende og så rundt i stuen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 08:09 | |
| Hun satte sig op ”Sæt dig ned” sagde hun ikke venligt men roligt. Hun ville gerne snakke ud og det skulle være nu og her, ikke i morgen ikke om en time men nu! Hun så afventende på ham og havde ikke i sinde at lade ham i fred før han besvarede hendes spørgsmål. Hendes blik havde det der faste udtryk der sagde at hun ikke havde i sinde at lade ham slippe før hun fik hvad hun ville have. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 08:13 | |
| Alucard lavede kort stor øjne før han tog plad i sofaen unde og sige mere om hvad der lige var sket selv om han stadig var meget lost han kun ikke husk hvad der var sket i fem minutter selv om han prøvede og husk det og tanken gjord ham bare mere lost i hvor han var hen men han var dov sikker på at han var hjemme og at det ikke var en drøm.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 08:18 | |
|
Hun så alvorligt på ham og forsøgte at fange hans blik. Han virkede fjern og ufokuseret og det gik op for hende at hendes sang havde påvirkede ham mere end hun havde troede i starten. Hun betragtede ham tavs i enkelte sekunder inden hun stillede ham det vigtigste spørgsmål ”Hvorfor forvandlede du mig?” spurgte hun. Hun følte sig nervøs inden i eller rettere spændt på at høre svaret, hun håbede han havde en god grund.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 08:22 | |
| "hvorfor spøger du?" sagde Alucard mens han kiggede op på hende og han havde ikke ventede af det ville kom op som emne men en eller anden dag skulle hun jo nok spøger ind på det en eller anden dag "for kom med et lige ud svar så var det fordi jeg er forelske i dig" sagde han lidt efter mens han så på hende og han havde det normalt med ikke og gør andre til vampyr det var kom dem som han ville være sammen med for livet som han gjord til udødelige.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 08:34 | |
|
Hun havde ventet spændt på hans svar og da han endelig svarede havde hun nær tabt underkæben af overraskelse. Hun gloede noget der forekom hende dumt på ham og så uforstående ud ”Forelsket i mig..? Du.. Vi..” hun følte sig fuldkommen forvirret og en vrede blusede op i hende ”Du var ..er.. forelskede i mig og så beslutter du bare at forvandle mig! Hvad med at spørg først, du tog mit liv!” sagde hun vredt og følte sig helt forvirret inden i. Hvor mange gange havde han gjort det her? Forvandlede nogen fordi han ville tilbringe lidt tid sammen med dem!
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 22:47 | |
| "lad mig sige det på en anden måde jeg gør normalt ikke anden til vampyr unde en meget god grunde og hvis det unde en grunde så det for staf dem for det de har gjord i livet" sagde Alucard mens han så på hende "men selv om jeg tog dit menneske live så har du fået et anden som mange mennesker kun kan ønske hvid det var hvad de ville" sagde han lidt efter og han kiggede på hende og kort væk igen bag efter.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 23:01 | |
|
Hun så uforstående på ham ”Du tog mit liv, det gøre man ikke hvis man elsker en person. Desuden viser du på ingen måde at du elsker mig, for slet ikke at sige at man sidder og glor på mens ens elskede fare ud og lægger an på enhver mand hun ser!” hun forstod ham ikke, forstod ikke hvordan han tænkte og forstod ikke hans handlinger. Hun betragtede ham i enkelte sekunder hun endte med at læne sig tilbage mod sofaen og trække benene op og lægge armene rundt om dem. Hun lod hovedet hvile mod knæene mens hun forsøgte at samle tankerne.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 23:12 | |
| "kærelighed er ikke en ting jeg er god til ikke efter.." han stoppede op"ikke efter hun døde" sagde han mens han ikke var glad for sige orden da han havde skylen i hendes døde den ene han havde elske var blive dømt til døde for elske en som live på mennesker og nu var der ikke mere kærlighed tilbage eller den var kommet til live igen men det var en ting som var svær for ham og udtrykke med den ulykke der havde være i ham i 200 lang år unde en god grunde til og live men stadig bare gå runde mellem mennesker og se verden gå forbi, han sukkede "hvis du vil have historie kan du godt for den" sagde han efter lidt til og han så ned i gulvet unde og sige et ord mere da han helst ikke ville husk det.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 23:23 | |
| Havde han oplevet kærlighed før? det lød sådan som han sagde det. Hun hævede blikket og så tavst på ham i lang tid. Havde han savnede selskab? Det havde han vel nok. Hun følte sig trist og havde medlidenhed med ham men det betød ikke at hun havde tilgivet ham at han havde forvandlede hende. Hun så ganske roligt på ham ved hans sidste ord ”Jeg vil gerne høre historien” sagde hun ganske lavt. Hun ændrede på sin stilling og så afventende på ham. Hun ville gerne vide hvordan hans liv havde været han var trosalt ret gammel så han havde nok oplevede en del i sit liv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 23:26 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Fre 01 Apr 2011, 23:27 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Lør 02 Apr 2011, 05:58 | |
| //beklager jeg gik men jeg skulle til time så derfor er jeg først på nu hvor jeg enlig er hjem fra efterskole//
"hun var den ene jeg elskede den gang" sagde Alucard mens han kiggede ned og tanken kun nemt få tåre frem i ham "hun var meget smukke og et menneske på den tid da vi mødet i år 1886. Hun har vel være et sted i de 20 og jeg så meget ung ud på den tid selv om jeg var 45 i menneske år, hun og jeg blive forelsket og vi var sammen i langtid og hun lært hurtige hvad jeg var men hun sagde det ikke højt da hun ville enden med og døde hvis nogle fandt ud af at hun var sammen med et monster som jeg" sagde Alucard "men en dag sket det, jeg havde fået en del og drikke da jeg ikke havde opdagede at menneske fra byen havde putte et eller anden i blod på de mennesker om jeg drak fra og et af dem var hende så hun blive taget fra men og jeg så hende blive barndet på bålet som om hun var en heks og hun fik ikke en gang lov til og forklager sig da de var bange for en til af min race" sluttede han og han kiggede stadig ned.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Lør 02 Apr 2011, 06:05 | |
| Hun lyttede tavst til ham og fik helt medlidenhed men ham. Hun bemærkede hans triste tone og det triste udtryk han havde i øjnene og vendte blikket bort. Hun brød sig slet ikke om at se den side af ham. Han havde været ret så kold og udtryksløs i al den tid hun havde kendt ham. Hun forstod ham ikke, forstod slet intet af det der skete. Igen skjulte hun ansigtet ved knæene og hun måtte holde sine følelser i skaks. Hun var ikke glad selvom dagen havde været vidunderlig, hun savnede sin familie, sine menneskelige venner og den tryghed hun havde følt derhjemme. ”Jeg vil hjem” mumlede hun og snak en klump i halsen. Hun hævede blikket mod ham ”Jeg vil hjem til mig familie, jeg kender dig slet ikke, og forstår dig ikke” en rød tåre trillede ned ad hendes ene kind. Som vampyr havde hun ingen andre væsker end blod i kroppen og derfor var hendes tårer røde striber af blod.
///Jamen det er helt okay ^^/// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Lør 02 Apr 2011, 06:24 | |
| "hvad vil du så gør der?" sagde Alucard "for en ung vampyr er ikke nem og slip løs hos sin familie af mennesker og hvad vil de ikke sige hvis det opdager det.. for alt hvad der sket for mig sket på grunde af had fra mennesker" sagde han lidt efter mens han kiggede på henden og hans blik havde skiftede til et som var mere ondt "mennesker er onde" sagde han halv lavt mens han rejst sig fra sofaen "men ønsker du de skal jeg ikke stoppe dig på din vej" sluttede han selv om det ikke helt var hvad han ønskede her i livet.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Lør 02 Apr 2011, 06:46 | |
| Hun svarede ikke da han spurgte hvad hun ville gøre der. hun lyttede tavst da han fortsatte uden at se på ham. hun vendte blikket mod ham da hun bemærkede den vrede tone i hans stemme ”De er min familie! Jeg har ingen andre.. du forstår det slet ikke..” sagde hun vredt og rejste sig op. Han var højere end hende og nok også stærkere men hun var ligeglad. Hun havde opfattede hans sidste ord om at hun kunne gå hvis hun ville, og at han ikke ville stoppe hende. hun var endnu ung, uerfaren og naiv. Hun troede hun virkelig kunne komme hjem hvis hun ville det og derfor trak hun sine stiletter på, trak ned i kjolen og samlede sin jakke op og tog den på inden hun begyndte at gå hen imod døren.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Søn 03 Apr 2011, 09:13 | |
| "hvor vil du så tag hen?" sagde han mens han kiggede på hende "hvis du bliver skal jeg nok søger for du få alt hvad du ønsker" sagde han lidt efter mens han hold øjne på hende og han ville lige frem give hende hvad end hun nu ønskede selv verden hvis det var hvad hun ville have af ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Søn 03 Apr 2011, 22:45 | |
|
”Hjem..! til min mor og bror” svarede hun i en tone der sagde at han da brude vide det. Hun tog endnu et par skridt hen mod døren da hans næste ord standsede hende. Hun blev stående med ryggen til ham i enkelte sekunder inden hun vendte sig om mod ham ”De ting jeg ønsker kan DU ikke give mig. Jeg ønsker tryghed, glæde og et sted jeg kan kalde hjem og nogen jeg kan kalde for familie” svarede hun grådkvalt. Hun sank en klump og vendte ryggen til ham igen inden hun igen begyndte at gå hen imod døren.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Man 04 Apr 2011, 08:03 | |
| Alucard sagde ikke mere og han kort hurtige op på bene uden og sige mere da der ikke var mere og sige til hende eller ikke hvad han var sikker på, han sukkede lydløs før han igen kiggede ned i jorden og ord prøvede han da og finde hvis der bare var et eller han kun sige så hun blev her i huset.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Man 04 Apr 2011, 08:09 | |
| Han standsede hende ikke og hun nåede døren. Langsomt lod hun den glide op, det var ikke længere helt mørkt udenfor og solen ville nok stå helt op om nogle få minutter hvilket betød at hun umuligt ville kunne nå hjem inden den var fremme og hvilket ydermere betød at den ville tage hendes liv hvis hun bevægede sig udenfor. Hun kastede et blik op mod himlen hvor månen endnu kunne ses, hun bed sig i underlæben og trask unødvendigt vejret dybt inden hun trådte et skridt ud men standsede igen, så sig kort tilbage inden hun vendte blikket ud igen.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara Tirs 05 Apr 2011, 01:17 | |
| "har du overvejet at solen er på vej op" sagde han mens han kom ud i gang og han kiggede på hende "jeg tror ikke du ville kun nå hjem før den er helt oppe" sagde han lidt efter "for så hurtige er vil heller ikke" sluttede han og han ventede hendes svar mens han kiggede ud af døen som var åben men han blive selv tilbage på sin plad da han ikke var særlig glad for kom tæt på solen for han havde være tæt på før ikke og kom hjem før solen havde ramt ham og havde det ikke være for alt han havde være lige ved døren havde han nok ikke overlivet den, han gøs ved tanken om hvor lang tid da havde taget for hans skade af solen og heale selv om det gik hurtige hos en vampyr så tog det stadig lidt tid.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lære og elve -Tamara | |
| |
|
| |
| Lære og elve -Tamara | |
|