Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 19:27

Tazz smilede venligt til ham og rejste sig stille op og gik stille med ham der ind og kiggede stille rundt der inde og smilede bare glad til ham og gik lidt rundt der inde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:31

De kom ind i værelse med en masse billede som var over det hele og se var der os en del som ikke var færdig i nu, han kiggede sig kom om "det bare en smule af det men alt den anden er på museum rundt om i verden for tiden da jeg ikke har fundet et helt til det i nu" sagde han mens han kiggede på hende "så jeg ved ikke hvornår den den anden del ankommer her hjemme i nu"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:51

Tazz kiggede bare med store øjne på det og smilede bare "Det er virkeligt smukt søde" sagde hun venligt og kiggede på nogle af alle de billeder der var der inde og syntes at det var nogle rigtig smukke malerier han havde lavet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 02:05

Luciefar gik lidt rundt mellem den mange billede og han var stile mens han gjord det "tak" sagde han roligt mens han stoppede på ved et gammelt billede af ham os hans kone som var lavet et sted i 1800 talt, han kiggede stille på det uden en lyd mens han overvejede og få det fjernet da mindet ikke var et han havde lyst til og gemme for altid da han havde for ondt til og se på det og det var os grunde til det var gemt her..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:03

Tazz gik stille rundt og smilede bare for sig selv og vendte sig stille mod ham og kunne se at der var noget galt og gik stille over mod ham og kiggede på billedet og smilede bare kært "Hvor er hun smuk" sagde hun venligt og kiggede stille på ham "Er det diin kone?" tilføjde hun efter lidt og kiggede stille på billedet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:13

"det var min kone men jeg har længe gået og overvejet om det billede skulle enden et anden sted end her da jeg ikke ønsker og have det mere" sagde han mens han kiggede op på sig selv "og man kan heller ikke se det mig da jeg har langt hår på billede så jeg kan altid ud for at det er det to personer som jeg har hørt om" sluttede han mens han kiggede på hende med et anden blik end før..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 04:27

Tazz kiggede stille op på ham "Jaa okii men det er joo noget du selv bestemmer og hvis du iik er så glad for at det er her så sælg det eller give det væk" sagde hun venligt og smilede bare sødt og kiggede stille på billedet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 04:50

"hmm jeg tror bare jeg senderdet på muserum for en tid og så kan det os blive gen malet men det ud af huset" sagde han mens han kiggede en til gang på det, han blikkede kort mens han stille tænkte kort før han mærkede lidt smerte fra torne i kroppen og det fik ham til og lave en lyd som lød halv som et piv og halv som et eller anden man ikke kun beskrive. Han bed sig kort i læben *pokker tag de torne*tænkte han stille til sig selv mens han prøve og lad være med og lad smerten gå ham på..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 05:15

Tazz smilede bare venligt til ham "Jaa det kunne du joo" sagde hun stille og kiggede bare på billedet og smilede for sig selv da hun syntes at det var meget pænt malet. Hun kiggede hurtigt på ham da hun hørte en mærkelig lyd som der kom fra ham og lagde stille sin hånd på hans ene skulder "Hey er du okii?" sagde hun stille og kiggede bekymret på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 05:19

Han rystede kort på hoved som svar "det krystal torne" sagde han kort mens han tog sig sammen til og tænke "det en særlig sygdom som ramt alle der var født på min tid men siden jeg er dæmon kan jeg live længer end mennesker om kun kan klager sygsom i to uger før alt deres blod i kroppen er blive til krystaller" sagde lidt efter "men det er en så gammel sygdom og den er ikke siden så der findes ikke en kur til den" sluttede han mens han trak sig kort sammen for hold det ud..

//logger tilbage kl 21 da jeg skal til aften ting med skolen ses der//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 05:26

Tazz kiggede stille op på ham "Kom sat sig lidt ned" sagde hun venligt og fandt hurtigt en stol og bar den hen til ham så han kunne sidde lidt "Det lyder da iik alt for fedt" sagde hun efter et stykke tid og smilede stille til ham og stillede sig bag ham "Er det noget jeg kan gøre eller?" spurgte hun stille om og nussede lige så stille hans ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 07:26

"nej det ikke en sygomme jeg kan slip af med da den kun var frem i den tid hvor jeg blive født" sagde Luciefar mens han stille og roligt sat sig ned, han trak vejet ind i mellem for at få kroppen i ro "men læge har dov sagt af jeg nok liver i 7000 år nu før torne vil få mig til og blive hele til krystal" sagde han lidt efter mens han sukkede og han lod ikke lige frem særlig glad for at vide at sygdom ville taget livet af ham en dag..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 07:37

Tazz sukkede stille "ville ønske at der var et eller andet jeg kunne gøre for diq søde" sagde hun stille og prøvede at smilede glad til ham men det var svært da hun iik var særlig glad for at hører alt det der da hun var begyndte at kunne li ham som en god ven og hun ville joo gerne hjælpe ham hvis der var et eller andet hun kunne gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 07:47

"Hmm jeg liver så længe at hele min krop ikke er blev krystal" sagde han mens han kiggede på hende "men en eller anden om 7000 års tid vil nu nok finde mig som en stagtue et eller anden sted efter at krystallen er braget til enden" sagde han lidt efter mens han selv prøvede og lave et lille smile, men tanken om at skulle være det han ville end som kun ikke lig frem gør ham mere glad. Men så vardet på den anden side ha havde tid til og live livet nu og her og det ville han altid gå efter hvor enden det så sendt ham hen i verden..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 08:05

Tazz sukkede lidt højt da hun syntes at det var irriterende at hun iik kunne hjælpe ham på nogen måde "Nåårh okii men hva nu hvis der sker noget inde?" sagde hun bekymret og kiggede med lidt store øjne på ham og var tæt på at græde over det da hun syntes at det var ondt og meget synt for ham at han intet kunne gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 08:13

"så må jeg tag det som det kommer" sagde han mens han kiggede på hende mens et mere trist blik "men som jeg selv siger live mens man kan live og lad være med og tænke på døden for i enden er døden en ven for os alle sammen" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende "så jeg gå efter de ord"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 18:01

Tazz smilede stille til ham og lyttede bare til ham "Jaa okii du siger noget søde men det er da stadig trist at hører det" sagde hun stille mens hun stillede sig op foran ham og kiggede lidt bekymret på ham men smilede dog lidt til ham og slappede lidt af i sin krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:59

han komme op og stå og han trak stille vejet for slap af i kroppen "gide smerte ikke var sådan en ond ting" sagde han mens han kiggede på hende "for så ville verden være lidt beder og live i" sagde han kort efter mens han lod armen gå i kors..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:51

Tazz kiggede lige så stille på ham og prøvede at smile glad til ham men det var svært når hun havde ondt af ham for det må joo iik være fedt sådn noget men som han selv sagde så skulle man iik tænke på det men bare leve livet så længe man har det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 02:47

han gik videre gemmen værelse med billede og han sagde ikke mere for en del tid da han ikke havde flere ord for en lille stund, men kun let hør ham trak vejet mens gik mellem nogle billeder og han kiggede ind i mellem på nogle af dem da han lige havde bruge for ro..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 05:56

Tazz kiggede stille over på ham og gik stille ud ved haven igen så han lige kunne få lidt ro til at tænke lidt hvis han lige havde brug for det for det så sådn ud. Hun kiggede stille ud over haven og nød bare at mærke vinden som der tog fat i hendes hår så det fly tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:11

Luciefar stoppede stille op mens han gik hen til et anden billede som var et billede på hvordan hans personlighed var og han kiggede stille på det mens han gav et lydløst suk fra sig, han lod en hånd gå gemmen hans hår mens han mærke hvor langt det var vokset siden han var kommet her til..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:18

Tazz stod bare stille og kiggede lige så stille ud over haven og smilede lidt for sig selv da det var smukt sted han boet. Hun lukkede stille sine øjne og lyttede/mærket vinden og lyttede til fulgerne som der sang lige så stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 08:45

Han kom enlig ud efter at havde haft kort ro og han kiggede på hende og så ud på haven som var fuld af sollys i øjeblikket "sikke en dag" sagde han mens han gik hen mod siden af hende "først min sygdom og så min konen" sagde han mens han bare havde lydt til og opgive alt det han havde her i verden for det villle jo kommen til en enden med tiden..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 17:32

Tazz åbnede stille øjne og kiggede han på ham og lagde stille en hånd på hans ryg og smilede venligt til ham "Hey jeg ved godt det er hårdt men prøv at tænk på alle de ting du kan lave og sådn noget søde men jaa tænk altid på de gode ting" sagde hun venligt mens hun smilede til ham og nussede stille hans ryg.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 6 Icon_minitime

Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» Gud sagde: nu kan de vælge helvede eller paradis.
» Gravid eller ej?//tazz=privat//
» Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.
» Hvor skal man gå hen, hvis man intet mål har?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: