| Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 09:16 | |
| Tazz smilede stille og kiggede på ham "Jaa måske en vampyr men det ved man joo aldrig for man kan iik lave om på ens fortids eller fremtid" sagde hun venligt og kiggede lidt på kirken "Jeg er født som varulv så har haft svært ved at blive noget andet" tilføjede hun efter lidt og kiggede op på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 09:29 | |
| "prøve du og være født med to personligheder i en krop" sagde Luciefar "for det heller ikke nemt til tider da den ene gerne vil have magten men den anden altid har magten over kroppen" sagde han lidt efter og han lod den ene hånd gå gemmen håret mens han roligt trak veje.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 09:31 | |
| Tazz rystede stille på hovedet "Neej det har jeg godt nok iik desværre" sagde hun stille og kiggede lidt trist på ham "Du må undskylde at jeg blander miq så meget" tilføjede hun efter lidt og smilede sødt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 09:45 | |
| "det okay det ikke så tit jeg snakker ud om de her ting" sagde Luciefar mens han så på hende "for det er ikke en ting man kan snakke med menneske om da de bare vil tror man er sindssyg eller sådan en ting" sagde han lidt efter og det var rart og snakke om nu hvor han ikke så tit snakke med dem som var af hans race da de tit var mere onde end det han nu selv var.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 09:56 | |
| Tazz smilede kært til ham "Nåårh okii men du skal sige til hvis det blive for meget iik?" sagde hun meget stille og vendte sig hen mod ham og smilede bare og syntes at var meget dejligt at stå der og snakke og lytte til hinanden for hun var sådn en der bare kunne sidde og lytte til folk hvis der var noget galt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 10:06 | |
| "bare rolig jeg meget åben på de ting" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han kiggede så ud på himlen mens han kort lukkede øjne for tænke, han lukkede dem stille op efter lidt tid mens han blikket ud på en af de andre grave der nu var overfor dem.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Lør 23 Apr 2011, 20:03 | |
| Tazz kiggede stille på ham "Nåårh okii men du skal sige til" sagde hun med et sødt smil på sine læber og stod med samlede hænder på sin mave og hun vistet enlig iik hvorfor hun gjorde det men det var bare ret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 03:44 | |
| Han nikkede roligt som svar mens han kiggede på hende i kort tid og hans blik gik så væk da han ikke var sikker på hvad han nu skulle sige til hende "kun jeg byde på en kop kaffe hvis det var" sagde han roligt mens hans blik var tilbage på hende, selvom kaffe ikke gjord det stor for ham kun han stadig god drikke det hvis det var bare for være mere menneske eller lege lidt med rollen hvis det var.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 04:31 | |
| Tazz smilede venligt til ham "det ville da være dejligt så kunne vi måske lærer hinanden lidt bedre at kende?" sagde hun stille og var lidt glad over at spurgte for han virkede nu meget god men det var joo iik sikkert at han var det men det ville hun finde ud isteden for at bedømme ham allerede for det er dumt at gøre det syntes hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 04:36 | |
| "fint med mig" sagde Luciefar roligt mens han gik ud af skyggen med en rolige fart som svaret til det om et menneske vil gå med og det var på en måde langsomt for ham da han normal gik lige så hurtige som en vampyr ville gør til hverdag, han trak igen vejet uden grunde og mærkede solen på hans is kolde hud som ikke ville blive varme lige meget hvor længe han var ud i den.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 04:40 | |
| Tazz smilede venligt til ham og gik stille med ham og kiggede lidt rundt på solen og kirkegården og lidt på kirken og smilede lidt for sig selv og slappede stille af i kroppen. Hun gik stille med ham og var blevet lidt træt og svimmel da hun iik havde drukket nok idag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 04:52 | |
| Luciefar gik med en rolig fart og han slappede helt af i kroppen da verden var ret så stille men det ville den kun være så længe de var her for i byen var der altid larme men det var ikke en ting han så ned på, da han selv var ret glad for byen og for det den gav ham da han fik alle sin ond minder væk ved og kom der. Han kiggede stille rundt mens de gik og han tænkte lidt på et mere normalt sted end der hvor han selv kom da det mere var for Goth typer og det ville være lidt særligt hvis en Goth kom sammen med en anden som ikke selv var en del af den verden.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 05:07 | |
| Tazz gik stille med ham og tænkte på sin dejlige lille datter som der nok sov nu for det plejede hun at gøre ved den her tid. Hun grinede hurtigt for sig selv og kiggede lidt op på ham og smilede stille til ham og rydde lidt i sin taske "Øhm... Ved godt det er lidt mærkelig at snakke om sådn lige nu men har faktisk en lille datter som jeg lige kom til at tænke på men vil du se et billed af hende?" sagde hun venligt mens hun gik op ved siden af ham og smilede sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 05:12 | |
| Luciefars blik var på hende og det var helt roligt "gerne" sagde han med ro i stemmen og han glemt helt hvad det var hans tanker var på da hun sagde det så nu var han ikke sikker på hvor de var på veje hen mere men en eller anden café måtte der vel dukke op på vejen som de gik på.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 05:20 | |
| Tazz fandt et billed af hende hvor hun er de små 4 måneder og er kravlet over til slik skabet og stod og griner lidt og rakte det over til ham "Hun er 4 måneder der og hun har fundet ud hvor jeg gemmer mit slik henne" sagde hun og grinede lidt over det og smilede kært til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 05:49 | |
| han kom med en venlig latter "slik er jo os en ting alle mennesker elsker for selv om jeg er døde elsker jeg det stadig" sagde han mens han kiggede på billede af den lille pige og hun var ret nuttet på sin egen måde og han havde altid være glad for små børn siden han havde fundet den gode side i ham selv.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 05:52 | |
| Tazz smilede sødt og grinede på en sød måde "Jamen hun gider faktisk iik spise det men hun har så hellere iik nogle tænder endnu" sagde hun venligt og kiggede lidt med på billedet og smilede sødt over det for hun var en rigtig dejlig lille datter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 05:56 | |
| "tja men bare vente det kommer nu nok en dag" sagde Luciefar mens han kiggede på hende og han stoppede roligt op da de var kommet til en lille café "skal vi gå ind for jeg er ikke så kendt med de café som der er her i byen" sagde han mens han kiggede på hende og han hold roligt døren for henden.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 06:02 | |
| Tazz smilede sødt "Glæder miq lidt til hun får tænder så hun kan spise lidt andet end mælk" sagde hun venligt og kiggede lidt på en café han var stoppet udenfor "Kan vi da godt" sagde hun sødt og gik stille der ind og kiggede lidt rundt og smilede venligt til folk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 06:26 | |
| Luciefar var lige bag hende og han kiggede kort rundt på folk mens han holdt det smile som var nemt og lave når man var døde, han kiggede der efter rundt efter et sted hvor der ikke sad nogle så de kun snakke videre unde at de ville blive opdagede for hvad de var men det var ikke nemt på den her tid hvor mennesker lige havde begyndet dagen og en del af dem kom på café her om morgen for få kaffe eller morgenmad eller hvad de nu ellers skulle her.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 06:59 | |
| Tazz kiggede stille rundt og så et tomt bord og pegede stille der over "Der er der et bord" sagde hun venligt og gik lidt hurtigt der over for at der iik var nogen der skulle tag pladsen andre end dem selv. Hun smilede venligt til ham da hun havde sat sig ned ved bordet som der stod henne i højrenet og det var lige mørkt der over så det blev han sikkert glad for. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 23:05 | |
| Luciefar gik roligt efter hende og han sat sig ned over for hende med et roligt smile "hvad har du lyst til af og drikke?" sagde han roligt "for jeg betaler bare hvis det er" sagde han lidt efter mens han ventede hendes svar og han trak stille vejet selv om luften ikke blive i kroppen end mere end et øjeblik da det ikke var naturligt for ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 23:10 | |
| Tazz sad og tænkte lidt "bare en normal kop kaffe og kan da godt selv betale for den selv jeg iik lige ha så mange penge" sagde hun venligt og smilede sødt og ryddet lidt i sin taske efter sin punge og fik taget den op og fat nogle små mønter og lagde dem på bordet og talte dem stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Ons 27 Apr 2011, 23:17 | |
| "det okay jeg har en del for jeg har samlet en del rigdom på den tid som jeg har livet i" sagde Luciefar mens han kiggede på hende "så det ikke fordi jeg penge tom mere men jeg gider bare ikke tag hule på hele da jeg vente lidt i nu" sagde han lidt efter og han tænkte selv kort over hvad han skulle have af drikke, han blikkede kort og kom så op og stå med en lidt hurtige fart i forhold til et menneske men det var der ingen der opdagede da han gjord det så hurtige.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Tors 28 Apr 2011, 00:11 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Jamen du skal da iik betale for miq det kan jeg iik tage imod" sagde hun venligt og talte sine penge færdig "Jeg har lige til en kop kaffe" sagde hun efter lidt og tog alle sine mønter i hånden og rakte den hen mod ham for at gi ham pengene. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz | |
| |
|
| |
| Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz | |
|