Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 03:45

Han lod hoved gå på skår mens han kiggede på hende før han tog i mod mønterne, han gik der efter roligt op i baren for bestille nogle af drikke og en kop kaffe til hende og han fangede hurtige en bartender som han kort snakke med ham og bestille nogle af drikke til dem begge før han betalt for begges drikkevar. Han gik tilbage ned til hen og tog igen plads overfor hende "der gå lige fem minutter" sagde han roligt mens han kiggede på hen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 03:53

Tazz smilede sødt og gav ham mønterne og kiggede lidt efter ham mens han der op for at bestille. Hun tog stille sin sommer jakke af og hang den hen over stolen hun sad på.
Hun havde en smuk lilla kjole på som der gik lige over hende knæ og den var iik rigtig nedringte men man kunne lige se svært det øverste af hendes bryster.
Hun smilede venligt til ham da han kom ned og slappede af "Nåårh okii fint nok" sagde hun og tog sig lidt til sin nakke da det gjorde lidt ondt i den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 04:00

Luciefar kiggede på hende og så ned "hvad skal vi så snakke om?" sagde han roligt mens hans blik var lidt rundt på de menneske som var rundt om dem og han ville på en måde ønske at han havde evne til og lukke sådan så ingen kun lytte med på deres snakke men det kun han ikke til genglæd kun han styr potaler så han kun gå der hvor han ville men han kun ikke tag andre med sig..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 04:58

Tazz og sad og tænkte lidt "Hvor bor du enlig?" sagde hun stille efter lidt tid og smilede bare til ham som om hun iik kunne lade hver med at smile men han virkede bare som en god fyr som hun godt kunne blive gode venner med eller det vistet hun at de ville for han var meget sød mod hende og det var det vigtigste syntes hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 05:50

"jeg har en lille lejelighed i Werclare da jeg ikke bruger for mange penge, men det er et hjem der er til og hold ud" sagde Luciefar mens han kiggede på hende "og dig selv" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han ventede hendes svar mens han lod ryggen gå mod stolen mens han lod den ene hånd gå ned af lommen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 06:40

Tazzii smilede sødt til ham "Der bor jeg oqså men har så oqså en hule ude i skoven når jeg gerne vil være lidt alene med miin skønne datter" sagde hun venligt og grinede lidt og kiggede kært på ham og slappede lidt af og lænede sig lidt tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 06:50

"lyder hyggeligt" sagde Luciefar roligt men han kiggede på hende "bare jeg selv havde sådan et sted en gang i mellem" sagde han lidt efter og dere kaffe blive sat på bordet for an dem begge, han kiggede på den som om den var farlig på en eller anden plan
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 07:08

Tazz smilede stille til ham "Du kan da bare komme fordi hvis du brug for noget fred eller vil snakke lidt" sagde hun venligt og smilede lidt da de kom ned med kaffen til dem og tog stille imod den og pustede lidt til den og drak stille lidt af den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 07:29

Han lavede et smile som svar og han drak kort selv lidt af kaffen "jeg vender min aldrig til det med menneskemad" sagde han kort mens han kiggede ned på kaffen som havde en lidt gul farve "for det ikke en del af mig" sagde han kort efter mens han kiggede tilbage op igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 07:33

Tazz kiggede stille på ham "Hvorfor spurgte du så om jeg ville ha en kop kaffe med diq når du iik er så glad for det?" spurgte hun stille om og smilede bare venligt til ham og drak lidt mere af sin kaffe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 22:48

"det en menneske ting men jeg prøve altid og live mig ind i rollen som menneske men det ikke altid lig nemt, altså jeg kan godt drikke det men der sker ingen ting med mig når jeg gør det og måske jeg bare skulle putte mere sukker i" sagde han og han tog den lille pose med sukker og putter tre sker fuld i kaffen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Apr 2011, 18:50

Tazz smilede sødt til ham "Nåårh okii men der er da ingen grund til at drikke det hvis du iik ha lyst til det" sagde hun stille og grinede lidt og drak lidt mere af sin kaffe og slappede stille af mens hun kiggede lidt rundt og smilede lidt til folk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 08:10

Han skubbede til skeen der var ned i koppen med kaffe for et øjeblik mens han havde et eller anden i sin tanker og han kiggede så op igen "rollen som menneske er ikke altid let" sagde han bare som svar mens han kiggede på hende "jeg fatter ikke hvordan de klager det" sagde han lidt efter da han ikke selv fandt det for nemt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 08:12

Tazz smilede venligt til ham "jeg forstår det hellere iik rigtig men jeg har været mest menneske end varulv da vi bliver født som menneske og det ved alle joo" sagde hun stille og sat stille sin kaffe og kiggede lidt på den og sukkede lydløst...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 08:42

"hmm" lavede Luciefar som lyd mens han drak kaffen op og han sat stille koppen fra sig mens han blikkede kort, han kiggede stille roligt ud af vinduet "hmm det snart tid til og kom på arbejde" sagde han kort mens hans blik gik tilbage til hende og han kiggede der efterkort ned i bordet uden at sige mere..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 08:45

Tazz kiggede stille på ham "ejj hva arbejder du med?" sagde hun med et smil på sine læben for hun havde joo iik selv et job da hun var på barnsel lige nu og havde svært ved at finde et lige for tiden for det skulle joo passe rigtig ind med hendes datter og sådn noget..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 09:21

"tja jeg skriver sang og lave kunst" sagde Luciefar mens han kiggede på hende "men i bund og grunde har jeg ikke bruger for det da jeg har pengen nok til de næste 200 år eller mere" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende "så jeg gør det bare for ikke og kede mig for meget" sluttede han og han kiggede på bordet med de røde øjne som havde mere farve da han var en smule sulten..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 09:29

Tazz kiggede med store øjne "Det lyder da mega fedt!" sagde hun veligt og drak det sidste af sin kaffe og sat koppen igen og kiggede kært på ham "Er du okii? dine øjne lyser mere rødt end før?" sagde hun meget stille og kiggede lidt ned på sin kop da hun syntes at det var et lidt dumt spørgsmål men hun måtte vide om det var forbi han var sulten eller hva?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Apr 2011, 09:39

"jeg bare en smule sulten så det naturligt af min øjne tager den farve" sagde han roligt "måske jeg skulle jage enden jeg tager hjem for arbejde" sagde han kort efter mens han lod havde slap af i den ene hånd "for jeg har ikke jaget i et par dage" sluttede han og han let duft alle menneske der var rundt om dem, sådan var hans saner de blive mere klager når han var sulten efter en sjæl..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 00:27

Tazz kiggede stille på ham "hm... Nåårh okii men jaa så må du nok heller til at jage lidt" sagde hun venligt og smilede kært til ham og slappede af og lænede sig lidt tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 01:13

Han nikkede som svar "men jeg ved ikke helt hvad det er for en sjæl jeg har lyst til" han kiggede ned i et øjeblikke mens han overvejede det og der var en kort stillehed mens han gjord det. Han kiggede enlig op igen efter lidt tid "hvorfor ikke bare lad det komme for det sjover og se hvad man kan finde på gaden" sagde han kort mens hans smile blive en smule ondt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 02:31

Tazz smilede stille til ham og grinede lidt "Tjaa det er det vel nok for det ved jeg iik noget om" sagde hun stille og kiggede lidt på sin kop og lænede sig lidt frem igen og kiggede ned i den og vistet iik helt hva hun skulle sige eller gøre...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 05:20

Luciefar tvang sig ned i sin tanker og han var stille i en del tid, han trak vejet i lidt lang tid mens han ikke havde en ide om hvad for en type sjæl som han havde lyst til, han bed sig i læben mens han kiggede på koppen som om den var farliget selv om den ikke var det..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 05:25

Tazz kiggede bare ned i sin kop og vistet enlig iik hvorfor hun gjorde det for det virkede lidt mærkeligt at gøre sådn noget men efter lidt tid kiggede hun stille op på ham og smilede lidt til ham og ville gerne sige noget til ham men vistet bare iik hva hun skulle sige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 05:46

Luciefar kiggede enlig op og han rette sig stille op med hele kroppen, "..." han var stadig tavs for kort tid mens han blikkede kort, "jeg må vel heller kom af sted" sagde han roligt mens han kiggede på hende "du velkommen til og tag med eller os kan du gør som du vil" sagde hun lidt efter mens han kom op af stå..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz - Page 3 Icon_minitime

Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» Gud sagde: nu kan de vælge helvede eller paradis.
» Gravid eller ej?//tazz=privat//
» Hvor skal jeg nu gå hen?//Mail.
» Hvor skal man gå hen, hvis man intet mål har?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: