Yo nikkede og lo lidt af ham "men det de ikke ved har jeg ikke ondt af" hviskede han og bed sig lidt i læben
Gæst Gæst
Emne: Sv: aftenen er ung Ons 23 Dec 2009, 06:14
Virgin så lidt dumt på ham, "lad være med grine af mig, det er ikke MIG, som snager i folks private tanker!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: aftenen er ung Ons 23 Dec 2009, 06:22
Yo satte sine hænder på bordet og gjorte en hurtigt bevægelse, så han sad på bordet foran ham. han så ned på ham og lag sit hoved på skrå "ikke min skyld at jeg har fået den evne" brummede han lidt men slappede lidt efter af igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: aftenen er ung Søn 27 Dec 2009, 22:41
Virgin fortrød lidt at han have sagt det, og ville helst tage sine ord i sig igen, men sagde ikke noget, kiggede bare på drengen. *Hvad er du?* tænkte han.
Gæst Gæst
Emne: Sv: aftenen er ung Lør 23 Jan 2010, 14:43
hrmm sagde Yo og lag sine arme over kors, Yo lod som om han ikke hørte det "Dæmon" mumlede han bare og bed sig i læben
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …