Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Benjamin om aftenen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 23:18

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Dejligt varmt og solskind
¤Sted :: Benjamin centret
¤Tid :: 19:00
¤Omgivelser :: En masse mennesker
¤Tøj :: http://moviesmedia.ign.com/movies/image/blade-trinity_snipes.jpg (minus sværd)

Andy gik rundt i centret og købe tøj, han kørte en hånd igennem sit hår og satte sine solbriller op i sit hår. han gik elegant i gennem centret og var ligeglad med at folk vende sig om for at se efter ham, han kunne ikke lade være med at smile da der var en folk piger der fulgte efter ham og fniste meget. han vende sig om og smilte charmerende til dem som fik dem til at fnise mere, han gik hurtigt videre og gik ind i en butik. han kunne høre at pigerne havde gået med ham og kunne ikke lade være med at smile af det, han gik stille over og kiggede på nogle skjorte og tænkte over hvordan han skulle gøre det slut med Mike på en pæn måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 23:25

mike gik og så på butiks vinduerne i centeret og var i sine egne tanker, han stoppede ved et vindue han altid stoppede ved og så på den hætte trøje han aldrig havde haft råd til, han stod og betragtede den lidt med et lille smil, da han så en inde i buktikken der lignede andy meget, hans smil berde sig udóver hele hans ansigt og han løb ind i butikken, han løb hen mod ham og sprang op på hans ryg "andy!!!!" råbte han mundert og knugede sig ind til ham, han havde slået sine ben om livet på ham og holdte om hans hals, han havde det som om det var hundrede år siden de sidst havde set hinanden og mike havde virkelig savnet andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 23:31

Andy fik et chok og var ved at falde ind i en masse tøj, han lag en hånd på hans ben og den anden på hans arme
"hej smukke" grinte han
og så over på pigerne som så over på dem med åben mund, man kunne godt se at de ikke kunne lide Mike nu. Andy stod bare stille og prøvede at få øje på ham
"hvad så ?" spurgte han om
mens hans smil forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 23:41

mike knugede sig fast til ham og grinte, han kunne godt mærke pigernes blikket, men ignorerde dem bare og kyssede ham på kinden "jeg har savnet dig skat" sagde han og smilte mundert, han hoppede så ned fra hans ryg og gik om foran ham, han puttede sig ind i hans favn og så med et glad blik op på ham, han så så hans smil forsvandt og undrede sig lidt over det, hans blik blev lidt mindre glad og hans mundre smil forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 23:49

Andy lag stille sine arme om ham og trykkede ham ind til sig
"jeg har også savnet dig" hviskede han
og kyssede ham i håret, han bed sig i læben og så ned på ham
"jeg har snakket med Dean" hviskede han
og bed sig hårdt i læben og trykkede ham tætter på sig og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 23:58

mike puttede sig godt ind til ham og nød at være i hans favn igen, han nikkede stilleog lukkede sine øjne, han lænede sit hovede mod hans brystkasse og blev lidt nervøs over det han sagde "o-okay...og hvad snakkede i så om?" spurgte han helt stille og knugede sig tæt ind til ham, han var lidt bange for hvad andy havde tænkt sig at sige, da han tydeligt kunne huske den dag hans snakkede om dean. mika bed sig lat i læben og åbnede stille sine øhne igen før han så op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:00

Andy så ned på ham og åbnede sin mund, men lukkede den i igen
"han vil havde mig tilbage" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i og havde ikke lyst til at gøre Mike ked af det, han kyssede ham i håret og lod sine læber forblive i hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:10

mike gav et lille gisp fra sig og sank en lille klump "v-vil...han have dig...tilbage" han havde det svært at sige det og kunne mærke nogle tåre pressede på, han mærkede kysset, men det fik ham ikke til at få det bedre eller slappe mere af, han viste udmærket godt hvad det betød og havde virkelig svært ved at tænke på det "så du...vil ikke have mig mere?" hviskede han med en svag gråd i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:22

Andy rystede på hovedet
"det er intet med at jeg ikke vil havde dig mere" hviskede han
og bed sig hårdt i læben da han ikke viste hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:26

mike kom med et svagt hulk og strammede taget i ham "jeg er bare ikke god nok..jeg kan ikke give hvad du ønsker" hviskede han med en mere tydelig gråd i stemmen, tårene var begyndt at trille ned af hans kinder og det gjorde andy's bluse helt våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:34

Andy trykkede ham tætter på sig
"Mike hold op med at sige sådan nået om dig selv" hviskede han
og trykkede ham bare tætter og tætter på sig
"du har givet mig mere end jeg skulle kunne tage imod, jeg elsker dig vildt meget, og jeg vil altid være her for dig" hviskede han
han kyssede ham nogle gange og mærkede selv tårene
"undskyld undskyld" sagde han et par gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:41

mike rystede stille på hovedet "det passer jo hvad jeg siger...jeg er ikke god nok" hviskede han halv kvalt og hulkede igen, han knugede sig så hårdt ind til ham som han overhovede kunne for at være sikker på han blev der, selvom han godt kunne mærke at andy ikke havde tænkt sig at slippe mike, han snøftede stille og tog en dyb indånding, stadig med ansigtet begravet mod hans brystkasse "l-lover du mig du mig det?...lover du du altid vil være her for mig?" spurgte han igen med en halv kvalt stemme, da hans stemme var ved at drunke i gråd, han gav endnu et hulk fra sig da han mærkede kyssende og hørte udmærket hans undskyldinger, men sagde intet til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:46

Andy rystede på hovedet
"Mike du er fantastisk" hviskede han
og var så ked af det at han blev nød til at gå fra ham
"jeg lover at være der, altid for dig" hviskede han
og kyssede ham flere gange i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:53

mike græd stille ind mod ham og havde det somom hele hans verden brød sammen, han rystede stille på hovedet og gav et lille hulk fra sig igen, da han ikke selv syntes han var fantastisk, han nød alle kyssende selvom de ikke hjælp på hans humør, men vandte så op på ham med tårene trillene ned af hans kinder i tusinde hvis "lover du stadig at holde om mig og kysse mig...og holde af mig?" spurgte han helt stille og prøvede at stoppe sine tåre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 00:58

Andy så ned på ham og smilte svagt
"det kan jeg ikke stoppe med, du er en del af mig" hviskede han
og kyssede ham på panden, han tørrede stille hans tåre væk
"jeg elsker dig ligemeget hvad" sagde han
og prøvede at se glad ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:06

mike snøftede stille og sank stille en klump "godt..tak...du må aldrig..nogensinde..forlade mit liv" hviskede han stille og lukkede stille øjnene da han kyssede ham og tørrede hans tåre væk "jeg elsker også dig lige meget hvad.." sagde han stadig med en gråd i stemmen, selvom han prøvede at stoppe med at græde kunne han ikke rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:11

Andy nikkede stille
"jeg forlader dig aldrig og slet ikke når du vil havde mig til at forlade dig" hviskede han
og bed sig i læben inden han kyssede ham igen, han træk ham tæt ind til sig og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:20

mike smiler svagt, men kort "g-godt...jeg vil aldrig have dig til at forlade mig...aldrig nogensinde" hviskede han og nød kysset, han holdte sig så tæt ind til ham som han kunne "men...vil du så ikke...give mig et kys..på munden...jeg vil mærke dine læber mod mine" hviskede han bedende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:25

Andy så ned på ham og nikkede han trykkede ømt sine læber mod hans i en kys, han træk ham tætter på sig og holde kysset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:29

mike mærkede hans læber mod sine og kunne mærke en enkel tåre trillede ned over hans kind, han kyssede forsigtigt med og ænskede inderligt dette kys ville vare evigt, vel vidende om at det ikke ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:40

Andy blev bare ved med at kysse ham og lukkede sine øjne lidt i, og ville ikke stoppe før at mike selv gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 01:51

mike blev ved med at kysse med og strægte sig en smule op så det var nemmere, han lage stille sine arm om hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 05:52

Andy lod sin ene hånd glide op under hans trøje, mens han holde tæt om ham med den anden. han blev bare ved med at kysse ham og smilte svagt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 05:59

mike mærkede hans hånd under sin bluse og der gik et lille sug igennem ham, han holdte sine øjne lukkede og lyssede forsat, han nussede ham stille i håret og nød at være så tæt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 06:13

Andy nussede ham under trøjen på ryggen og blev bare ved med at kysse ham
"undskyld" hviskede han
og slap stille og modvilligt kysset
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Benjamin om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Benjamin om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: