| Ny pige i byen [Ray] | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 00:36 | |
| Dato : Den samme som vi skriver Årstid : Sommer, men ikke så varmt endnu Dag : Mandag Vejr : solskind Sted : på gaden i byen Tid : om morgenen, buggen er ikke væk Omgivelser : Nogle huse og ingen folk
Karina kom gående hen gennem gaderne og kiggede lidt rundt. Hun viste ikke om hun ville møde nogen. Hun gik roligt hen ad gaden, hun havde løse store bukser og en hætte trøje på. Hun havde hænderne i lommerne og havde sit hår løst. Hun kiggede lidt rundt og lavede et kort i hovedet hvordan det så ud rundt omkring. Hun var helt ny i byen, så hun kendte ikke nogen her, eller noget for den sags skyld. Hun gik bare roligt og så ogsåroligt rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 01:20 | |
| Ray kom stille og roligt gående gennem de mange gader der var i byen men han kendte nu denne by så godt som hans egen bukselomme og det var ikke så mange der havde taget sig tid til at lære den og kende men sådan var ray han ville vide hvor han gik henne. Han slappede stille og roligt af og han havde en shorts og en t-shirt på og nogen sko og slappede bare af mens han gik vider. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 02:31 | |
| Karina kunne høre en gå længere fremme, hun lyste lidt op og gik en smugle hurtigere. Hun gik stadig på samme måde, bare mere glad over der i det hele taget var nogen i den her by. Hun sikrede sig stadig hvordan husene og alt det andet om hende så ud mens hun gik, for hun ville kende byen, for her skulle hun bo i et stykke tid, hun viste bare ikke hvor endnu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 05:41 | |
| Han gik stille og roligt vider og fik øje på en kvindelig skikkelse og gik hen mod denne kvinde "hey"sagde han og slappede stille og roligt af og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers skulle sige til hende. Han kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 07:39 | |
| Karina smilte roligt da hun så det var en mandeligt væsen, hun smilte endnu stører da han talte til hende "Hej" Hun gik stadig roligt mod ham og lagde sit hovede lidt på skrå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 08:47 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Hvad laver man så her og du ser ikke ud til at ha været her så længe har jeg ret for har ikke set dig før her på stedet"sagde han med et smil på sine læber og slappede stille og roligt af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tirs 10 Maj 2011, 16:50 | |
| Karina smilte roligt "Du har ret i det hele, og jeg skal bo her. Jeg blev smildt ud af den by jeg boede i før, for jeg var blevet for sær. Så nu er jeg flyttet her til, her er alle vist ikke helt normale" Hun smilte roligt, selvom det hun sagde godt kune være taget som en fornærmelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 00:57 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede lidt rundt "nej er de vel ikke vi alle forskellige alle kan jo ikke være ens"sagde han med et smil på sine læber og kiggede igen på hende på en venlig måde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 03:17 | |
| Karina smilte roligt tilbage til ham "Nej det går ikke" Hun viste ikkr rigtig om hun skulle sige eller gøre noget. Hun stod roligt og så deundrende på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 03:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "har du noget du skal lave sådan nu her"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 05:27 | |
| "Nej,ikke rigtigt, jeg er lige flyttet til byen og gik en tur for at se hvordan den var" Hun trak kort på skuldrene "Hvorfor da?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 05:33 | |
| "det ved jeg ikke måske kunne vi være lidt sammen hvis du vil altså"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han kunne ellers sige. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 05:40 | |
| Karina smilte roligt "Tjo, hvorfor ikke" Hun så roligt på ham og smilte "Hvor lang tid har du boet her?" Hun spurgte roligt og venligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 05:42 | |
| han kiggede på hende med et smil "godt og vel 6 måneder eller sådan noget"sagde han med et smil og gik stille og roligt i den retning hun var på vej |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 05:48 | |
| Hun smilte roligt og gik roligt med ham "Okay, og hvordan er byen så? kan man gøre hvad man vil? altsår uden at dræbe" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 05:53 | |
| Han kiggede på hende "Ja det regner jeg da med for det gør jeg da"sagde han med et smil på sine læber og slappede stille af for sig selv og kiggede hende an hvordan hun så ud og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:01 | |
| Karina smilte lidt stører og smilte roligt til ham "Rart at vide, for vis manbare kom i slåskamp der hvor jeg var før, så så man aldrig byen igen. Der er nogen af mine venner jeg aldrig har set igen" Hun så roligt og upåvirket af hvad han gjore, og hvad hun sagde på ham, hun smilte bare roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:08 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kommer du"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af og viste ikke hvor de skulle gå hen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:20 | |
| "Ja da" Hun skyndte sig op på siden af ham og sørgede stadig for at suge til sig hvordan byen så ud, så hun ikke glemte vejen hjem ellerandre steder hen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:23 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvor skal vi tage hen"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber det som han altid havde på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:35 | |
| "Det ved jeg ikke, bare vis mig lidt rundt. Indtil videre kende jeg vejen fra min lejlighes til lufthavnen, og fra min lejlighed til her, det er ikke så meget" Hun smilte roligt til ham og gik ved hans side.
~Vis jeg skriver han ved mig, så er det fordi jeg plejer at skrive som dreng xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay ja det ikke meget du kender"sagde han og slappede stille af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:41 | |
| "Nej det er det ikke" Hun smilte roligt og så på ham, slappede af i hans nærvær og følte sig nærmest tryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:43 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vi kunne tage hjem til mig hvis du vil det"sagde han og gik stille og roligt vider hen af gaden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:51 | |
| Karina stoppede kort op og så kort undrende på ham, rystede såpå hovedet og gik efter ham igen "Ja hvorfor ikke?" Hun smilte roligt til ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] | |
| |
|
| |
| Ny pige i byen [Ray] | |
|