| Ny pige i byen [Ray] | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:54 | |
| "det kun hvis du altså vil"sagde han og gik stille og roligt i den retning af hvor han boede henne af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 06:56 | |
| Karina gik op foran ham og gik baglæns så hun kunne se på ham "Jeg vil gerne" Hun smilte roligt og blev ved med at gå snælgab. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 07:00 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay"sagde han og gik vider hjem mod sig selv og kiggede roligt på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 07:06 | |
| Karina grinte kort og drejede rundt og endte med at gå ved siden af ham igen. "Bor du langt væk?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 07:08 | |
| "nej det ikke så langt hvis du kan se det hus der er der henne"sagde han og pegede hen på et hus "det er der jeg bor"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 11 Maj 2011, 07:11 | |
| Karina nikkede roligt og smilte til ham "Det var ikke langt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 01:26 | |
| Han kiggede på hende "nej endeligt ikke"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 01:35 | |
| Kerina klukkede lidt og smilte til ham. Hun gik roligt lige ved siden af ham og smilte "Hvor gammel er du?" Han spurgte roligt og så lidt nysgerig på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 01:57 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Jeg er 26"sagde han med et smil og gik vider og kom tættere og tætter på hans hjem og gik hen og åbnede for hovede døren "værsgo og gå ind"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 02:05 | |
| Krina smilte lidt da han sagde sin alder, og gik roligt ind da han sagde hun skulle. Hun kiggede rundt og så hvordan han boede. "Hyggeligt sted" Hun smilte roligt óg vendte sig så hun kunne se ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 02:12 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "ja ikke"sagd ehan med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige til hende. "hvad skal vi lave"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 02:29 | |
| "Det ved jeg ikke, jeg plejer ikke være på besøg ved nogen, så jeg aner faktisk ikke hvad man laver" Hun smilte roligt og uskyldigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 02:30 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille af "hmm man kan lave alt muligt"sagde han
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 03:38 | |
| Karina gik lidt mod ham "Som hvad?" Hun spurgte roligt og lidt lokkende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:06 | |
| Han kiggede på hende og gik hen til hende og fik hende stille op af en mur "har du lyst til at vide det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:32 | |
| Karina blev lidt overasket, men smilte lumsk tilbage til ham og tog ham i skridtet "Hva tror du?" Hun så ham lumsk i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:36 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad vil du gøre for at få den"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:42 | |
| "Det ved jeg ikke, hvad skal jeg gøre?" Hun spurgte lokkende og maserede hans skridt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:44 | |
| "tag tøjet af og alt det og sut mit lem"sagde han med et smil på sine læber og slappede af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:50 | |
| Karina smilte lumsk og slap ham og tog roligt og sexet sin kjole af foran ham. Hun smilte lumsk da hun smed den på gulvet og lod sine hænder glide ned af hans bryst og mave, ned til hans bukserog begyndte at åbne dem. Under det hele så hun ham lokkende i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:52 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens hun var i gang med hans bukser |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:55 | |
| Karina smilte lumsk og fik åbnet hans bukser, hun tog hurtigt sin bh af og satte sig ned på hug foran ham. Hun lagde sin´ene hånd i hens side og trak hans bukser og underbukser af med den anden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 04:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af og ventede på at hun gjorde noget
//hvor store er hendes bryster?// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 05:03 | |
| Karina tog hans lem i munden og suttede den groft og profecionelt, hun holdte sig roligt ind til ham.
~60E, det er hvad jeg har irl x3 |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Tors 12 Maj 2011, 05:04 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det stille og roligt. Han kiggede ned på hende og viste ikke hvad hun tænkte lige nu.
//okay 60 siger mig ikke meget XD// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] | |
| |
|
| |
| Ny pige i byen [Ray] | |
|