| Ny pige i byen [Ray] | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 08:37 | |
| Hun lagde roligt armene om halsen på ham og smilte optil ham "Ja nogle kan gøre modstand" Hun smilte roligt og så ham i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 08:42 | |
| Han kiggede på hende med et smil "ja men det gør du ikke"sagde han og kyssede hende på halsen og ned af kroppen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 08:53 | |
| Hun lagde roligt hovedet tilbage og nød det "Nej, men det er fordi jeg ikke vil,vis du prøvede på at skade mig, så ville du se en helt anden side af mig" Hun smilte list og lukkede øjnene af nydelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 09:01 | |
| Han kiggede på hende og kyssede hende på røven og tog en hånd op af hendes ben og op til hendes underliv og nussede hende mellem bene og puttede så en finger i begge hendes huller i underlivet og i røven og kørte dem ind og ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 09:07 | |
| Hun stønnede og nød det, hun viste ikke hvad hun gjore. Hun lagde hovedet helt tilbage og stønnede og holdte på hans skuldre.Hun stønnede af nydelse og havde lukket øjne. hun var bange for at bore sine nejle i hans suldre, for så ville hun ikke kunne holde sig tilbage for blodet.men hun holdte fat om dem aligevel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 16:29 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber mens han blev ved og mærkede vandet ned over deres kroppe og sådan noget og nød det bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Ons 18 Maj 2011, 20:37 | |
| Hun nød det fuldt ud og holdte hårt fat i hans skuldre. Hun stønnede og kom nu til at bore sine nejle i hans skuldre af nydelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 20 Maj 2011, 19:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med det og håbede på at hun nød det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 20 Maj 2011, 20:03 | |
| Hun lagde hovedet så hun kunne se på ham mens. Hun havde boret nejlene i hans skunder og det blødte. Hun stønnede svagt at nydelse og længsel på samme tid. "Stop" Hun viskede det nærmest, men slap ikke hans skuldre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 20 Maj 2011, 20:07 | |
| Han stoppede bare op og kiggede på hende "hvad nu"sagde han og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 20 Maj 2011, 20:11 | |
| "Jeg kan ikke holde mig tilbage over for blodet" Hun så nærmest skrækslagen på ham, men fjernede sig stadig ikke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 20 Maj 2011, 20:14 | |
| Han kiggede på hende "okay"sagde han og vaskede det af sig og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 20 Maj 2011, 20:16 | |
| Hun smilte mere roligt og lagde så hovedet på hans skulder "Du er så sød..." Hun fjernede hendes nejle og nussede hans bryst blidt "Bare jeg kunne give igen...." Hun mumlede nærmest det sidste. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Søn 22 Maj 2011, 19:13 | |
| Han kiggede på hende og slappede bare af "det går nok tror du ikke søde"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Søn 22 Maj 2011, 19:46 | |
| "Jo......men jeg føler mig så lille, jeg nyder virkeligt dig" Hun så kort op på ham og kyssede ham så på brystet og holdte sig roligt ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Søn 22 Maj 2011, 19:49 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "hvor er du sød"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Søn 22 Maj 2011, 20:14 | |
| Hun smilte lidt og kyssede ham så på brystet igen. Hun havde sine hænder på hans skudre og armene støttende på hans bryst. Hun holdte sig ind til ham, og hun nød hun måtte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 05:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af mens han kiggede på hende og ville bare ha hende lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 05:57 | |
| Hun klukkede lidt af ham da hun jo kunne læse hans tanker. Han lod roligt sine hænder glide ned af hans bryst og så udfordrende op på ham "Så tag mig" Hun sagde det lokkende til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 05:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog på hende og slappede bare af og nussede sit lem mod hendes underliv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 06:02 | |
| Hun smilte over ham og lukkede øjnene. Hun kyssede blidt hans brystvorte og lagde sine hænder på det nederste af hans mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 06:05 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sutter du ikke lidt søde"sagde han med et smil til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 06:09 | |
| Hun grinte kort "Jeg ved ikke, jeg kunne komme til at bide" Hun så op på ham med et lumsk smil og slak sig om munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 06:20 | |
| Han kiggede på hende med et smil "hvis du gør det for du dig en lang hård straf"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Man 23 Maj 2011, 08:10 | |
| "Og vilke straf er så det?" Hun spurgte både lukkende og drillende. Hun lod sine hænder kærtegnde det nederste af hans mave og så drilsk op på ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] | |
| |
|
| |
| Ny pige i byen [Ray] | |
|