| Ny pige i byen [Ray] | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 06:49 | |
| Han kiggede på hende og var ikke helt med "smage mig"sagde han og mente det som et spørgsmål da han ikke var helt med men han fandt nok snart ud af det og sådan noget og hun var jo dæmon så det kunne være alt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 06:51 | |
| Karina smilte og nappede ham i halsen "Please here..." Hun tog roligt på ham og lagde den anden hånd på den anden side af hans hals. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 06:58 | |
| Han kiggede på hende "hvad vil du med mig"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af mens han ventede på et svar fra hende . |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:04 | |
| Hun så trist op på ham "Bare smage dit blod...være din...du kan gøre alt ved mig vis jeg bare må smage..." Hun sagde det roligt og kærtegnede hans lem roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:05 | |
| Han kiggede på hende med et stille "okay så"sagde han roligt og slappede bare stille og roligt af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:09 | |
| Karina smilte og kyssede ham på halsen "Mange tak.." Hun kælede for hans lem og holdte ham roligt på den anden side af halsen da hun bed ham. Hun stønnede da hun smagte hans blod og drak roligt af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:11 | |
| Han kiggede på hende og slappede bare stille og roligt af mens hun gjorde det hun var ved. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:14 | |
| Karina smilte og drak roligt og kun lidt af ham, men hun kunne allerede mærke nydelsen og rusen ved det. Hun tog hårer på ham og villa have ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:15 | |
| Han kiggede på hende og slappede bare af "er du snart færdig"spurgte han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:17 | |
| Hun smile og slak så såret så det healede. Hun slak sig som en kat der havde drukket mælk om munden og satte sig så over hem og kærtegnede hans bryst. "Ja...men ikke med dig..." Hun så ham i øjnene og havde et lidt vildt og frækt blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:19 | |
| Han kiggede på hende "hvad mener du med det"sagde han stille og roligt og på en meget fræk måde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:21 | |
| "Det ved jeg du ved..." Hun bøjede sig roligt ned og slikkede hans brystvorte og nappede drillende i den. hun tog stadig hårdt på ham og var inde i en rus pga hans blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:25 | |
| Han sad der og slappede bare helt af for sig selv og viste ikke hvad han skulle gøre andet end at nyde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:28 | |
| Hun slap hans bryst og bøjede sig ind over ham og viskede lokkende i hans øre "Brug mig, gør dit værste, straf mig.." Hun kælede stadig for ham og nød at være ved ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:31 | |
| Han kiggede på hende og fik hende ned og ligge på ryggen foran ham med hovedet mod hendes lem og han stak den i munden på hende og kørte den som han var ved at knalde hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:37 | |
| Karina tog rundt om hans ben og lod ham gøre det. Hun nød det og gjorde sit får det var dejligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:45 | |
| Han kiggede på hende og knalde hendes mund på en måde og tog så sit lem ud af hendes munde og kravlede så de lå normalt og han spredte hendes ben og kørte sit lem ind i hendes underliv og kørte det frem og tilbage inde i hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:50 | |
| Karina så op på ham med et smil på sine læber og stønnede af nydelse. hun lagde overgivende sine arme over sit hovede og lagde hovedet tilbage i nydelse "Ja! brug mig!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:53 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte hurtiger frem og tilbage inde i hende "ja du er min lille slave"sagde han og man kunne høre være gang han kørte ind i hende da hun vist var godt våd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:56 | |
| Karina stønnede højt af nydelse og så op på ham med vilde øjne Hun kunne virkelig godt lide at blive brugt og virkelig som slave. Hendes bedste gang var hun blevet bundet og brugt i flere dage. Hun mindes det stadig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 07:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik sig ud af hende og tog hende med sig ind på en seng og bandt hende på arme og ben og fik hende til at ligge med røven i vejret så han kunne se hendes huller og han slikkede hendes lidt før han stak sit lem ind i hende igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 08:02 | |
| Karina fulgte med ham og lod sig binde. Hun stønnede da hun igen mærkede ham oppe i sig og kom til at tænke på om han kunne læse tanker. Hun nød det virkelig og var langt væk i følelsen af nydelse og rusen ved hans blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 08:04 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han knalde hende hurtigt og hårdt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 08:08 | |
| Karina stønnede højt i nydelse af hvad han gjorde ved hende. Hun ville ikke have han stoppede ville have mere. Hun holdte fast i det han havde bundet hende med og nød det virkelig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 09 Sep 2011, 08:10 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det meget og han klappede hende i røven nu var hun virkelig blevet hans slave og det hele. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] | |
| |
|
| |
| Ny pige i byen [Ray] | |
|