Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mørke.. Catch Ya. - Savanah

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mørke.. Catch Ya. - Savanah Empty
IndlægEmne: Mørke.. Catch Ya. - Savanah   Mørke.. Catch Ya. - Savanah Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 01:13

Sted: I den lykkelige eng
Vejr: Lettere varmt samt det har en del mørke
Tid: Sent på aftenen
Omgivelser: Kun små døde dyr

En lille stilhed. En åndeløs stilhed. Den blonde skikkelse sad i en skygge. Hendes navn var Afrodite. De blå øjne havde været lukkede længe. Hun sad i en mediterings stilling. 5 lys glimtede omkring hende. Et rødt, et grønt, et hvidt, et blåt og et lilla lys. De stod for de 5 elementer hun styrede. Rødt for ild. Grønt for Jord. Hvidt for luft. Og Lilla for ånderne. Et pænt og sikkert dyrt krus sad foran hende. Det havde rødvin i sig. Samt blod fra en anden vampyr. Afrodite ville ofre til Nyx. Natten & Vampyernes gud. "Gudinde i himlen!" Afrodite træk en indånding. "Luft. Jeg beder dig til. Rens min sjæl fra alt ondt og be' Nyx tag i mod min gave!" En brise røg omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Mørke.. Catch Ya. - Savanah Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke.. Catch Ya. - Savanah   Mørke.. Catch Ya. - Savanah Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 01:21

Hvad lavede hun her? I stedet for et sted som var tryg ved hende, og ikke et skummelt sted, godt nok var det ikke helt skummelt, men mest på grund af at det var aften. Hun kunne ikke så godt lide når det blev mørkt. Hendes små hænder, knugede om en medaljon som hun havde omkring sin hals, medaljonen var en af de ting havde hun fra sine forældre. Ellers havde hun sig selv ... Savanah havde kun en gang mødt sine forældre en gang, men de havde sendt hende på et børnehjem, da de ikke gad små børn. Hun standsede lidt op, da hun opdagede hvor meget hendes små ben havde båret hende, hun var kommet væk fra den by hun havde gået rundt i, og ud på en eng. Hendes små klare øjne, kiggede rundt, for at finde nogen som måske kunne hjælpe hende tilbage til byen, men problemet var. At hun ikke anede hvad byen hed. (Tøj se avataret)
Tilbage til toppen Go down

Mørke.. Catch Ya. - Savanah
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nattens mørke side og hvad men møder på den side -Savanah
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» Min nye ven | Savanah
» Den mørke sø..
» Den mørke nat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum