| Månen's lys | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 00:53 | |
| Dato : Irl Årstid : Vinter Dag : Irl Vejr : Overskyet,Mørkt og en anelse koldt Sted : Legepladsen ? Tid : 23.54 Omgivelser : Legepladsen og byen.
Pandora sad og betragtede månen's lys der lyste ned fra himlen. Der var et par enkelte skyer der fløj hen over himlen og spærrede for månen. Hun gik hen til gyngen og begyndte at gynge lidt, men's hun begyndte at nynne svagt. Blæsten rev fat i noget af hende's hår og kappen's hætte faldt ned fra hende's hoved men hun tænkte ikke over det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:01 | |
| Nora giik ind på legepladsen. Hun stoppede overrasket op da hun så Pandora. *Måske burde jeg gå..* tænkte hun stille og så ned på sin arm der stadig var i slynge efter mødet med dusørjægeren. Hun bed sig svagt i læben og fortsatte alligevel ind på legepladsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:05 | |
| ¤Tøj:: http://stu004749.files.wordpress.com/2009/03/anime_guy_2.jpgYo kom stille gående ned af vejen, han havde sine hænder nede i sine lommer mens han så ned i jorden. han viste ikke hvor han gik hen, han gik bare, han så op og fik øje på legepladsen. han smilte lidt af minderne af hans barndom, han gik med faste skridt der hen inden han fik øje på pigen. han stoppede op og træk vejret dybt *vampyr* tænkte han og smilte lidt, men blev bare stående. Yo fik lidt efter øje på englen, som fik ham til at stivne i hele kroppen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:08 | |
| Pandora blev ved med at gynge, men stoppede dog med at nynne. Hun kunne hurtigt lugte at der var en Engel og en Dæmon. Hun kiggede op og fik øje på Nora, og derefter Yo. Hun hoppede af gyngen og kiggede på Nora. *Hmm, han er tydeligvis Dæmon ?* Tænkte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:11 | |
| Nora vendte sig ikke engang mod ham. Hun havde allerede fornemmet ham og genkendt ham. *Ham igen? helt ærligt...* tænkte hun stille og smilede lidt til Pandora før hun satte sig på vippen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:14 | |
| Yo så på dem og vende sig hurtigt om, for at gå inden og håbede på at de ikke havde set ham. han tog hårdt fat i sine lår nede i sine lommer, mens han gik med faste skridt væk fra dem og så ned i jorden. han prøvede at tænke på nået andet, men englens duft sad fast inde i ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:16 | |
| Pandora kiggede over mod Yo og vidste ikke hvorfor han gik, men rystede bare kort på hovedet før hun vendte sig om mod Nora. Pandora smilte svagt tilbage og satte sig op på legehuset's tag. *Gad vide hvorfor han gik ?* Tænkte hun undrende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:18 | |
| Nora så kort mod ham, og blev egentlig lettere overrasket da han var på vej væk, men sagde ikke noget. Hun var vel inderst inde også glad for at hun ikke behøvede at snakke med ham når nu han gik... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:20 | |
| Yo vende sig om og så på vampyren "fordi jeg er ikke den største fan af engle, også har jeg mødt hende før" råbte han til hende og smilte så godt han kunne, inden han begynde at gå igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:23 | |
| Pandora kiggede over på ham. ''Tro mig det er jeg heller ikke. Og jeg har da os mødt hende før?'' Råbte hun så godt hun kunne og hoppede ned fra legehuset's tag, hvorefter hun begyndte at løbe efter ham men uden nogen grund. Hun gik lidt bag ham til at starte med men begyndte så at indhente ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:25 | |
| Nora rejste sig og så lidt efter dem. *Jamen så vil jeg da ikke belemre jer med mit selvskab.* tænkte hun og begyndte stille at gå modsat retning af dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:32 | |
| Yo vende sig om og så på hende "jeg har det meget svært at være i nærheden af dem, jeg kun mødt en jeg virkelig kan være tæt på" fortalte han og så over mod Nora "du behøver ikke gå hvis du ikke har lyst" råbte han til hende og vende blikket mod vampyren igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:35 | |
| Pandora kiggede på Yo og derefter over på Nora som åbenbart var ved at gå, men kiggede så op på Yo igen uden at sige noget. Det var tydeligt de ikke kunne være i nærheden af hinanden så hun lod dem bare være uden at kommentere at Nora gik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:36 | |
| Nora vendte sig mod ham og betragtede ham kort. "Du er tankelæser?" spurgte hun overrasket da hun ikke havde mødt andre tankelæsere før. Hun undlod bevidst at svare på det andet. Hun havde ikke lyst til at gå, men hun havde heller ikke lyst til at være sammen med to der ikke ville have hendes selvskab. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:40 | |
| Yo så over på Nora og nikkede lidt "nej slet ikke" drillede han og vende sit blik mod vampyren, han rakte stille sin hånd mod hende "jeg hedder Yo" sagde han så blidt han kunne og strøj den anden hånd igennem sit hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:42 | |
| Pandora kiggede på dem med et smil og himlede lidt med øjnene. Hun tog imod Yo's hånd ''Pandora'' Sagde hun prøvende venligt, Og slap derefter han's hånd igen. Hun pjuskede lidt i sit hår,men ikke så det blev helt ulet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:46 | |
| Nora så lidt fra den ene til den anden, og kunne ikke lade være med at smile stille. *En tankelæser... Ligesom mig...* tænkte hun og vendte sig om for at gå igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:50 | |
| "er du os tankelæser ?" råbte han over til hende og bed sig i læben *viste jeg ikke* tænkte han og så på Pandora "må jeg kalde dig Dora ?" spurgte han blidt om og smilte til hende "sådan lidt nemmere at huske" tilføjede han og bed sig i læben, han gav hende hånd et lille klem inden han tog sin hånd til sig igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:53 | |
| "Ja jeg er... Du er den første anden tankelæser jeg møder..." svarede hun og vendte sig igen mod dem. Hun så lidt på Pandora og smielde svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:54 | |
| Pandora smilte lidt og kiggede fra den ene til den anden som de snakkede. ''Selvfølgelig'' Sagde hun så venligt hun kunne. ¤ Arj hvor er det irreterende de fleste er højere end mig ¤ Tænte hun vredt og havde et øjeblik glemt at Yo og Nora kunne læse hende's tanker, men Yo var en del højere end Pandora. Hun smilte svagt tilbage og kiggede sig tænkende omkring. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 01:58 | |
| Yo så ned på Dora og lo lidt, han gik stille ned på sine knæ og smilte op til hende "er det bedre nu ?" spurgte han så blidt om han kunne og så over på Nora *ret fedt* tænkte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 02:00 | |
| Pandora kiggede ned på ham og grinte svagt '' Måske en anelse bedre '' Sagde hun sjovt. Hun pjuskede ham i håret og smilte svagt. Hende's øjne blev rettet over med Nora og hun smilte lidt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 02:08 | |
| "hey mit hår" sagde han surt og prøvede at opføre sig som om han hår, var nået man ikke skulle gøre. men klarede det ikke særligt godt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 02:09 | |
| *Ja.. Det er det vel...* tænkte hun til Yo og smilede lidt af dem. Hun gengældte Pandoras smil da hun så hen på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Månen's lys Man 14 Dec 2009, 02:11 | |
| Pandora grinte lidt over det og kiggede på Yo. ''Så lidt'' Sagde hun lettere drillende, og smilte et øjeblik. Hun kiggede igen rundt i byen men der var stadig ikke nogen og sulten var så småt begyndt at melde sig igen. Det var trodsalt også ret lang tid siden hun havde fået noget. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Månen's lys | |
| |
|
| |
| Månen's lys | |
|