Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hvor er jeg... -Zean

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hvor er jeg... -Zean  Empty
IndlægEmne: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:41

S: byen.
T: kl 15
V: solrigt.
O: en del mennesker.

Katrine var lige kommet til byen og viste ikke hvad der skete hun så sig om og smilte. hun viste ikke hvor nået som helst lå her omkring eller noget, hun viste virkelig ikke hvad fuck hun skulle gøre hun ledte efter den nærmeste club men kunne bare ikke finde den, hun gik rundt og ledte hun men kunne ikke se nogle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 05:50

Zean vandrede gennem denne by, som så mange gange før. Denne by havde altid haft en god stemning over sig...Lige som Deepshell altid havde virket som et hjem for ham.
Han havde nogle mørke jeans på, med hul på det ene knæ, en mørkegrå T-shirt og en sort jakke over sig, som var åben. Hans mørkebrune hår lå for en gangs skyld rimelig glat over hans hovedet.
Hans grå øjne gled dovent over omgivelserne. Han havde lyst til noget sjov, men det skulle ikke være det sædvanlige, det skulle være noget nyt, noget spændende...Noget anderledes og gerne lidt eksperimenterende.
Han så lidt på de forskellige mennesker der gik omkring ham, men de virkede alle ens. Som altid var der intet der virkede nyt.
Han så lidt på husene og bilerne. Folk fik først fri for arbejde om en time eller to, selv havde han en fridag, så gaderne var rimelig affolket, bortset fra nogle skolebørn der var på vej hjem på weekend.
Han vidste også at diverse diskoteker åbnede snart, efterhånden som det blev mørkt. Måske skulle han finde noget sjov der?
Han smilte let da han opdagede duften af varulv. En kvinde gik et sted foran ham, åbenbart lige så kedsommeligt som ham, vis han så rigtigt. På en måde lignede det at hun ledte efter noget. Hun måtte være ny, i hvert fald i byen, vis hun ikke kunne finde hvad hun søgte efter.
"Leder De efter noget?" spurgte han roligt med en venlig stemme, da de næsten stod foran hinanden. Om hun ville frygte ham som den dæmon han var, vende ryggen til og gå, elelr om hun ville tage i mod hans forsøg på at snakke...Det var ikek til at vide.
De grå øjne havde et roligt skær over sig, hverken for kolde...elelr for varme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:02

hun så på ham. hun visste ikke hvad han ville. men det ville nok ikke være så slemt da han så okay ud men hun stolede aldrig på nogle lige med det samme. ''ja, den nærmeste klub'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så på ham. hun viste ikke hvad hun skulle gøre hun smilte bare uden at vide hvorfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:15

Han lod kort blikket glide over hende, hun var ikke værst, faktisk ret flot...Men det var nu folks øjne han rigtig lagde mærke til. De sagde altid mere end folk ville være ved.
Han nikkede svagt med et lille smil.
"Jeg kan vise dig hen til den nærmeste...Jeg er forresten Zean" som regl ville folk nok give hånd, men ikke Zean. DEt gjorde han bare ikke, hvorfor gad han ikke at tænke over. Eller forklare. Selv følte han at det bare omgav ham af en vis mystik. Hvilket kunne være tiltrækkende for nogen.
Han gjorde en gestus der betød om de skulle gå videre sammen...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:34

hun nikkede stille emd et smil å sine læber og kiggede på ham. ''mange tak'' sagde huns stille med et smil på sine læber, hun gik stille og tænkte hun viste ikke hvad hun skulle gøre lige for tiden hun hade intet job eller noget. ''mit navn er Katrine'' sagde huns stille med et smil på sine læber og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:50

Han nikkede svagt mens han gik roligt ved siden af hende.
"Yndigt navn" smilte han og blinkede til hende. Han vidste ikke helt hvor han havde hende, men det gik da.
"Ny til byen eller tager jeg helt fejl?" smilte han til hende i et forsøg på at få en samtale i gang. Han havde aldrig været den bedste til samtaler, men skulle det være, kunne han da godt. Vis han var i humør til det. Og det var han lige nu.
De gik hen af gaden og han vidste at de om lidt ville dreje af og gå lidt ned af en sidegade for så at finde et diskoteket et sted der nede af. Det lå altid lidt væk fra vejen så folk ikke blev alt for fristede til at drikke sig fulde en kedelig aften...Dog havde ingen tænkt på at andre folk gemte sig i gyderne, som kom frem og hyggede sig på diskoteket. Og det endte som regl også med at de unge fandt frem til det alligevel. menneskerne havde aldrig været for kloge. I følge ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 06:58

hun så på ham, hun var lidt nærvøs da han ville dreje ned af en sidegade men fulte med ham, hun smilte bare lidt hun så på ham. ''ja jeg er lige flyttet her til'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede på ham hendes lange brune hår der hang ned langs hendes ene skulder det flotte sorte kjole de høje stietter, hun havde på den aften hun så lidt på ham og på hans tøj han så faktisk ret godt ud. hun snusede stille ind og opfangede først nu hans dæmon lugt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:06

Han nikkede roligt.
"Så velkommen til...Selv om jeg ikke bor her" smilte han til hende. Hun virkede stadig lidt nervøst, men det gik vidst. Det var sikkert bare fordi han var dæmon.
Han fik nu øje på lysene fra diskoteket og den lille menneskeskare der stod udenfor, folk som ikke måtte komme ind, men alligevel stod og ventede på en mulighed.
De blev mødt af høj musik da de nåede døren, nogle vagter tjekkede dem hurtigt for våben, en kvindelig vagt for kvinder, en mandelig for mændene.
De blev lukket ind og kunne nu se alle lysene og høre musikken ganske tydeligt.
Zean tog sin jakke af, her var ikke helt så mange mennesker endnu, det var stadig for tidligt p åeftermiddagen, men der var nogle som hoppede rundt og festede.
Han hang sin jakke ude i en lille garderobe og så p åhende.
"Må jeg give den første drik?" spurgte han indbydende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:16

hun så på ham med et smil på sine læber og så på ham. hun blive visiterede, hun kiggede sig om og sukkede, hun havde alt mulig i sit hovede og tog sin jakke af og hang den også der ude hun smilte stille. og gik med ham hun så på ham, da han tilbød at købe den første drik. ''ja tak'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:31

Han nikkede roligt og de gik op til baren, hvor hen hjemligt satte sig på en stol og klappede hårdt i bordet en gang. En bartender kom hurtigt og så smilende på dem.
"Hvad kan jeg byde?" spurgte han afventende.
"En mojito....Hvad med dig?" sagde han smilende til Katrine.
Der kom stadig flere og flere mennesker efterhånden som eftermiddagen sænkede sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:37

hun så på ham og satte sig ved siden af ham og grinte lidt. ''hmm... det samme tak'' sagde hun stille og kiggede rundt og så at der var nogle border tilbage de kunne sidde på hun smilte virkelig sødt uden det var med vilje hun så på ham og ville gerne lære ham beder at kende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:48

Han bemærkede det søde smil...Og kom til selv at gengælde det med en lidt blidere og lidt mere charmerende smil. Bartenderen kendte efterhånden Zean, men han rystede bare lidt på hovedet og serverede mojitoerne foran dem.
Så forsvandt han lidt ned af disken for at servicere andre kunder.
Zean tog sit glas og hævede det mod hende.
"Lad os skåle for at du er flyttet her til" smilte han venligt og blinkede endnu engang til hende.
Han smagte let på drikken, en blanding mellem rom og mynte. Lidt stærkt, men dejligt. Han nød det i et kort øjeblik og sank det så og gav Katrine sin opmærksomhed igen.
"Nåe...Hvad får så en yndig kvinde som dig, til at flytte et sted hen som her?" spurgte han med et smil, lænede sig ind mod bordet og vendte front mod hende for at vise hun havde hans opmærksomhed. Hans grå øjne var rolige...og betryggende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:55

hun kiggede på ham med et smiil på sine læber og så ham i øjnene, hun grinte lidt uden det var med vilje. ''ja lad os det hehe'' sagde hun og skålede med ham og fik smagt det, ja det var stærkt men hun havde smagt det der var endnu være hun smilede stille og så på ham. ''mine forældre blev dræbt af nogle jeg ved ikke hvem og jeg havde brug for at komme væk fra det åndssvage hus så jeg flyttede her til men jeg skal se at finde et job ellers kommer jeg ikke til at kunne blive i den lijlighed'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:11

Han så lidt p åhende og nikkede.
"Jeg kondolere" et typisk menneskeord som han lånte. I virkeligheden sagde hendes forældres død ham intet. Absolut intet. Alle skulle vel væk på et tidspunkt.
"Hvad er du god til?" spurgte han og greb det næste emne, måske kunne han snakke lidt med hende om et job, få samtalen mere i gang...Han nippede til sin drik og lænede sig lidt frem i stolen, han smilte hele tiden og hans øjne tindrede let. Som små lys der blafrede bag hornhinden.
Han ventede til det rigtige tidspunkt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:32

hun så på ham med et smil på sine læber og sukkede bare. ''jeg er god til at danse og synge'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede på ham med et smil på sine læber og nød at være sammen med ham som ven hun havde brug for selv skab lige for tiden. ''nåår ja og tegne'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 19:58

Han nikkede lidt og tænkte lidt.
"Så kan du jo prøve dig frem, måske er der brug for en ny danser eller danselærer et sted eller måske en der kan tegne" sagde han, det var emner han ikke vidste så meget om, men han gjorde sig bedste.
Men selv rakte han ikke langt, han havde bestået et kursus i massage, havde et talent for at lave mad og arbejdede lige nu i en våbenforretning. Men han håbede, vis han kunne snakke med Dawn, at komme i militæret...
Han nippede til sin drik igen og så sig lidt omkring i diskoteket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 23:32

hun så på ham med et smil. ''ja det skal jeg nok prøve hehe hvad med dig hvad er du god til'' spurte hun ham stille og kiggegde på ham med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun ellers skulle sige hun sukkede stille og rolig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 00:13

"Tja, jeg har været igennem et massagekursus, jeg har et talent for at lave mad og lige nu arbejder jeg i en våbenforretning...Men jeg arbejder p at forbedre mine færdigheder...Drømmer om at komme i militæret" fortalte han og bestilte en ny Mojito. Han så lidt på ham.
"Har du så mødt nogle spændende mennesker eller andre væsner?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 00:31

hun så på ham med et smil og kiggede på ham, ''fedt'' sagde hun stille med et smil på sine læber og lod blidt sin hånd ligge på bordet og kiggede på ham hun var lidt træt uden rigtig og vide hvorfor hun så på ham med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 00:41

Han trak lidt på den ene skulder og smilte lidt
"Det er fint" det hele virkede pludselig lidt...sløvt...
Musik kørte stadigvæk...
"Hmm...Bare for at vi ikke falder helt i søvn, vil du så danse lidt?" spurgte han og rejste sig, tilbød hende sin hånd og så smilende på hende. Man kunne ikke læse noget ud fra hans øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 01:03

hun smilte stille og rejste sig og tog imod hans hånd. ''meget gerne'' sagde hun stille med et smil på sine læber hun lod sin hånd køre blidt gennem hendes hår bare i sjov. og for at rette på det hun smilede stadig væk uden det rigtig var noget at smile over ud over at hun skulle danse med Zean hun smilte bare uden rigtig at kunne lade hver.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 01:10

Han smilte og førte hende med ud på dansegulvet, denne sang var lidt mere rolig end de andre. Han havde aldrig været godt til at danse, men alligevel gjorde han forsøget, med den tanke at det ikke kunne blive værre, men kun bedre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 01:31

hun så på ham og dansede vider og nød det og hun smilede stille og kiggede rundt hun smilede stille og så på ham hun dansede bare stille og kiggede på ham.

//krea svigt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 01:39

Han smilte tilbage og havde næsten forventet hun ville rette på ham med hans dans, men hun accepterede det vist.
"Du har ret, du danser ret godt" smilte han og et lille skridt gjorde at han stod tæt på hende mens de dansede.
Han så smilende på hende, greb hendes hånd og svang hende blidt rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 02:28

hunså på ham med et smil på sine læber og kiggede på ham med et smil på sine læber og mærkede hvor tæt de stod, ''jov tak'' sagde hun stille med et smil og så ham i øjnene. hun smilede stille og rolig med et smil på sine læber og kiggede på ham og grinede lidt hun var bare glad.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  Icon_minitime

hvor er jeg... -Zean
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: