Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hvor er jeg... -Zean

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:42

hun så på ham og holder om ham. ''det dejlig'' sagde hun stille med et smil. hun kyssede igen tog hans trøje af ham og kysser ham vider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:48

Han nikkede svagt og kyssede hende videre. Han lod hænderne glide op og lægge sig om hendes bryster før han blidt tog den af hende. Han kyssede hende endnu engang ned mellem brysterne mens han kort åbnede øjnene. Han lukkede dem igen og kyssede hendes bryster, kyssede hendes brystvorter, som han mærkede blev stive under hans kys, han kærtegnede dem og vendte tilbage til hendes mund, mens han selv mærkede hvordan han blev tændt. Den varme følelse der gled gennem kroppen og dunkede mellem hans ben.
Han kyssede hende ned af maven, her knappede han hendes bukser op og lod dem glide af hende. Han kyssede hende op af inderlåret og vendte endnu engang tilbage til munden, hvor deres tunger mødtes.
Han lod hånden glide over hende lår og balder, han tog drillende fat i dem, lod den ene hånd blive ved hendes lår og den anden gled op over maven og lagde sit om det ene bryst. Han havde lyst til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:56

hun nød det og holdte om ham hun elskede det virkelig meget. ''det rigrig godt'' sagde hun sille med et smil og lod sin hånd knappe hans bukser op med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:04

"Mmmm" svarede han lavt brummende og hjalp hende med at få bukserne helt af ham, selv havde han kun bokseshorts på nu. Og man kunne tydeligt se den voksende bule. Han nussede hendes op af inderlåret og lod sin hånd lægge sig mellem benene på hende, han ventede lidt på det lille udbrud, mest af nydelse, der plejede at komme og som var et tegn på at hun også var ved at være tændt.
Imens lod han sin tunge lege med hende og pressede sig blidt mod hendes varme krop, han nød det hele, nød at mærke hendes krop mod sin...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:13

hun nød det og kyssede ham og rørte hans lem og mærkede hvor stor den var. ''wow'' sagde hun og kiggede på ham med et smil på sine læber og så ham i øjnene med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:28

Han grinte lidt og hev sine bokseshorts af. Han pressede sin lem mod hendes hånd og kyssede hende dybt og blidt.
Han tog blidt hende trusser af og lod hånden glide ind mellem hendes ben, mærkede om hun var våd og tændt, og nussede lidt den lille tap der bragte så meget nydelse til kvinder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:32

hun så på ham. ''wow den er stor zean'' sagde huns tille og kiggede på ham emd et smil på sine læber og kiggede på ham og kyssede vider og nød at være sammen med og at han rørte hendes underliv og stønnede stille og rolig og kysssede vider.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:38

Han nussede hende lidt over det hele og fjernede så sin hånd. Han førte sin lem hen til hendes underliv og lod den blidt ind i hende, mens han var opmærksom på hendes reaktion og om hun nød det. Han kyssede samtidig videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:57

hun nød det og stønnede svagt. hun kyssede vider og holdte om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:59

Han lod sig blidt glide ind og ud af hende i en rolig rytme mens han nød det i fulde drag. Han kyssede hende, kærtegnede hende. Kyssede hende ned af halsen og på hendes bryster, tog hende på balderne.
Langsomt begyndte han at støde hurtigere og kom længere ind. Han stønnede og trak vejret i stød.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:18

hun stønnede højt og nød alt hvad han gjorder, hun stønnede højt. ''ÅH ZEAN'' skreg hun af nydelse hun elskede det og kunne ikke holde til ret meget hun kom om hans lem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 17:45

Han kom også. Han stønnede dybt og faldt næsten sammen over hende, men trillede dog hen og lagde sig ved siden af hende.
Han trak vejret som om han lige havde løbet en tur og lå bare for at få vejret i lidt tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 20:27

hun så på ham med et smil på sine læber. ''det var virkelig dejligt'' sagde hun stille og så ham i øjnene med et et glimt i sit øje hun holdte sin ene hånd på hans bryst og nussede ham der, ''eller hvad syns du'' spurte hun ham med et smil på sine læber og så ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 00:45

Han hev dynen hen over dem så ingen af dem skulle komme til at fryse og så hen på hende. Han tog kort hende hånd og kyssede den, men lod den så fortsætte sin nussen. Han smilte til hende.
"Det var skønt" smilte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 00:50

hun så på ham med et smil på sine læber og lagde sig godt ind til ham. ''ja det var'' sagde hun tille og så ham i øjnene og kysser hans bryst og smilede stille mod ham og lade sit hovede mod hans skulder. ''hvor ligger man godt tæt på dig'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 00:58

"Det er jeg glad for at høre" mumlede han træt, der var ikke længe til at han ville falde i søvn. Man kunne lige høre musikken nedenunder og fornemme bassen, mørket havde sænket sig lidt mere og der var flere mennesker i diskoteket nu. Natten var sådan set kun lige begyndt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 01:00

hun var stille faldet i søvn og holdte fat i hans hånd hun smilede i søvne og lå stille og tæt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 01:05

Han faldt også i søvn og havde en rolig nat uden drømme.

Næste morgen lyste solen blidt ind af vinduet, de havde ikke trukket for i går.
Han vågnede roligt og så lidt op i loftet, i et øjeblik vidste han ikke hvor han var. SÅ huskede han det hele og smilte lidt, heldigvis var Dawn van til at han forsvandt i længere tid. Så hun var ikke bekymret.
Han vente hovedet lidt og så p åkvinden ved siden af sig. Han fjernede sig fra hendes side, men skubbede hurtigt den varme dyne ned over hende så hun ikke mærke for meget forskel mellem varmt og koldt, som normalt kunne få folk til at vågne.
Han to lydløst sit tøj på og fandt en blok papir og en kugle pen. Hurtigt skrev han en besked.
Godmorgen Katrine
Tak i aftes, du var fantastisk.
- Zean

Han listede ud og ned. Der var tomt, folk var taget hjem eller havde lejet et værelse.
Han gik over og hentede sin jakke og snart stod han udenfor og trak vejret dybt. I dag ville han tage tilbage til Deepshell.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 01:14

hun vågnede og sig lod sig blidt lede efter Zean hun kunne ikke finde han hun åbnede øjnene, hun sukkede, han var gået hun så selden og smilede stille og tog tøj på gik ned aflevede nøglen og gik hjem.

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 3 Icon_minitime

hvor er jeg... -Zean
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» To be or not to be ? { Zean }
» Zean- Mob Zean XD!!
» Hei du der 'ja dig' - Zean.
» Nothing to say.. [Zean.]
» Up in the air ( Zean )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum