Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hvor er jeg... -Zean

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 02:34

Han små grinte lidt, da hun var blevet svunget rundt stod de helt op af hinanden og dansede roligt. Man kunne høre på sangen at den desværre snart var slut, man kunne håbe på endnu en rolig en eller også skulle de måske danse lidt vildere til den næste...
Han slap hendes hånd og tog en chance, så måtte hun sige fra vis det var. Han lagde sine hænder mod hendes læn og fulgte hendes bevægelser, mens de var helt tætte på hinanden. Han lod sine øjne se ind i hendes, som var de forbundet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 02:46

hun så på ham med et smil på sine læber og så på hans hånd da han holdte om hendes læn, hun lagde begge sine arme om hans nakke og lod ham danse blidt, hun håbede virkelig også at der ville komme en rolig sang hun kunne goddt lide at danse så tæt med ham hun viste ikke rigtig noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 02:50

Heldigvis havde Dj. åbenbart set dem og da der endnu ikke var vildt mange mennesker satte han endnu en rolig sang på. Men solen var snart på vej nedad og der kom hele tiden flere og flere, lokalet blev roligt mere og mere varmt, som altid når mange mennesker eller væsner var samlet.
Han var glad for hun ikke trak sig tilbage med det samme, men tværtimod nærmest gengældte hans tilnærmelse.
Han så smilende ned på hende, med et varmt glimt i øjet, han havde lyst til at begrave sig ansigt i hendes bløde hår, men beherskede sig dog. Han nød nærværet og mærkede varmen fra hendes krop mod sin. Han lod hænderne glide om på ryggen af hende så han nu havde armene om hende og de dansede roligt, krop mod krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 02:57

hun lod blidt sit hovede hvile sig mod hans bryst, hun nød at danse så tæt op af ham med et smil og så på ham hun lod sin hånd ligge på hans hals med et smil hun elskede at danse hun grinede stille og kiggede på ham med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:02

Han nød at mærke hendes krop op af sin. Han havde den ene arm om livet på hende, den anden lod han glide op langs hendes arm og rundt om hendes skuldre og holdt hende på den måde ind til sig. Sådan stod han og nød deres dans lidt.
SÅ lagde han sin kind mod hende hovedet lidt og så så smilende ned mod hende, deres ansigtet var meget tætte på hinanden og han behøvede kun at læne sig ganske lidt frem, før deres læber ville mødes. Men han ventede...Ville ikke gå for hurtigt frem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:09

hun så på ham og smilte stille og kiggede på ham og så ham i øjnene hurtigt men hun lagde igen hovede mod hans bryst igen, hun nød at danse så tæt på hende hun kiggede på de andre og smilede stille og hun nød at være så tæt sammen med ham oog smilede og deres læber var tæt på hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:13

Han så lidt på hende, hun så ud til at nyde dette her...Så han tog chancen. En smule tøvende lænede han sig det sidste stykke frem og lukkede øjnene, lod deres læber mødes kort.
Han trak sine læber fra hende og lod dem være lige ud for hende, dog uden at røre, ventede på hendes reaktion...Han lod være med at holde hende så tæt, så hun kunne trække sig helt tilbage vis hun ønskede det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:16

hun så på ham og mørkede hans læber mod hende og nød at være sammen med ham. da han flyttede sine læber så hun op i hans øjne. ''wow'' sagde huns tille med et smil på sine læber. ''det var dejligt'' sagde hun stille og rødmede. ''hvad syns du??'' spurte hun stille med et smil på sine læber og så åp ham med sine smukke øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:28

"At det var dejligt" smilte han og så på hende, hendes kommentar ramte han blødt og fik ham til at smile. Han var lige ved at le, men ville ikke ødelægge det hele.
"Vil du prøve igen?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:35

hun så på ham og viste ikke hvad hun skulle gøre, han spurte lige om hun ville have mere, det ville hun jo gerne men udnyttede han hende ikke bare hun sukkede bare. ''ja'' sagde hun stille med et smil og så ham i øjnene hun kunne godt lide at være så tæt på ham med et smil på sine læber,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 03:51

Han smilte glad. Han lænede sig ned, lukkede øjnene, og kyssede hende igen. Blidt og længe. Han holdt om hende med begge hænder og mærkede hende mod sig, hendes kropsvarme, hendes duft som var blandet med duften af hund. Af varulv.
Han kærtegnede hende blidt på ryggen.
Han åbnede munden let og lod sin tunge glide over hendes læber, håbede hun ville lade ham komme ind og lege med hendes...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 04:14

hun så på ham og smilte hun nød det og lod deres tunger leje med hinanden, hun nød at være hos ham hun lagde igen sin hænder være bag hans nakke og holdte fast om den stille og kyssede vider hun nød det vare helt vildt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 04:23

Glad over sin succes, holdt han hende ind til sig og lod deres tunger lege. Han kærtegnede hende stadig blidt på ryggen. Denne scene mindede meget om den han havde haft med en anden kvinde...Med Dawn. Og det var også det han tænkte på. Men han skubbede det til side og hengav sig til kysset.
Han lagde en hånd om hendes nakke, nussede hende i nakken og langs halsen og hendes kæbelinje, mærkede hendes bløde hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 04:53

hun så på ham og så væk og hun smilte sstille og kiggede på ham med et smil på sine læber. ''Zean har du en kæreste'' spurte hun ham. hun ville ikke lave noget med ham, hvis han havde en kæreste det ville hun bare ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 04:57

Han så lidt på hende og rystede på hovedet.
"Nææ...Ikke lige nu"smilte han roligt. Hans øjne røbede intet og i det hele taget virkede det bare som sandheden. Han lod en finger glide langs hendes kind mens han så blidt på hende.
"Har du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 05:06

hun så på ham med et smil på sine læber og lod sine hånd glide ned af hans kind. ''nej jeg har ik'' sagde hun stille og lod sine hænder røre ved hans brystkasse og kunne bare ikke lade være med at røre ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 05:16

Han smilte stort.
"Hvad siger du så til...?" han kyssede hende på munden og gled ned og kyssede hende på halsen mens han nød duften og følelsen af hendes hår.
"...at have det lidt sjovt i aften?" foreslog han og så på hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 05:22

hun nød hans kys og så på ham. ''det fint med mig'' sagde hun stille med et smil på sine klæber og kyyssede ham igen hun nød hans læber mod hendes bløde ulve hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 05:37

"Great..." svarede han og gengældte kysset mens han trak hende baglæns over mod baren.
"Så sørger jeg for et værelse...Bare for os" smilte han til hende og lagde nogle penge på bordet. Bartenderen lagde en nøgle på bordet som han snuppede og trak så blidt Katrine med op af en trappe og op til nogle små rum.
han låste en dør op og de gik ind. Rummet havde en dobbeltseng med fluenet, et vindue med gardiner, et bord med to stole og en lille kommode...Og et spejl. Toilettet lå ned af gangen og var fælles.
Han så smilende på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 05:49

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og kyssede ham på kinden. ''hehe... men kan du love mig en ting.... at være blid jeg har kun prøvet det en gang'' sagde hun bange og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 05:58

Han smilte beroligende til hende.
"Det vil ikke ske noget du ikke selv vil" smilte han og lovede dermed at være blid. Han kyssede hende igen, lod sin tunge lege med hendes.
Han tog sine sko af i en blid men hurtigt bevægelse, uden at stoppe kysset. Han lod blidt en hånd glide ind under hendes trøje (Ved faktisk ikek rigtig hvilket tøj hun har på^^)
Og lod den glide hen over hendes mave og ryg, kærtegnende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:10

hun ser på ham med et smil på sine læber. hun nyder deres kys og lader deres tunger lege med hinanden hun lod sin hånd køre op under hans t-shirt.
//hun har en stram t-shirt og et par starmme bukser på//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:15

//Tak;)//

Hendes hud var blød og varm.
Han hev hende med over til sengen hvor han satte sig så deres kys i et øjeblik blev afbrudt. Han hev hende med ned på sengen og genoptog deres kys, han skubbede hende blidt ned i sengen og lå halvt på hende, mens han med sine arme og ben holdt sig lidt oppe så han ikke maste hende. Han slap hende mund i et øjeblik og kyssede hende ned af halsen og nappede hende drillende i øreflippen.
"Hvad kan du godt lide?" spurgte han halvhviskende, så ville han i det mindste have en lille ide om hvad hun kunne lide...Ellers måtte han bare udforske hende lidt, men det ville heller ikke gøre noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:27

hun så på ham med et smil på sine læber og nød hans læber på hendes krop. ''du kan selv finde ud af det ellers er det ikke sjovt'' sagde hun stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 06:36

Han grinte svagt. Fair nok. Han lod hænderne glide ind under hendes T-shirt og kyssede hende igen, lod sin tunge lege med hendes.
Han lod hænderne glide over hendes mave i en kærtegn, han tog drillende fat i hendes bh, men lod så hænderne glide helt op til skuldrene, hvilket resulterede i at T-shirten næsten var af hende. Han tog den helt af hende og kyssede hende igen ned af halsen, ned over kravebenet og ned mellem hendes bryster og ned over maven, drillede hende ved at lade tungen køre rundt i hendes navle, for så at vende tilbage til hendes mund.
Han lod hænderne glide ned over hende varme krop og ned over hendes ben...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hvor er jeg... -Zean    hvor er jeg... -Zean  - Page 2 Icon_minitime

hvor er jeg... -Zean
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» To be or not to be ? { Zean }
» Zean- Mob Zean XD!!
» Hei du der 'ja dig' - Zean.
» Nothing to say.. [Zean.]
» Up in the air ( Zean )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum