Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Klubben ~Lucian

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:56

Sted; Petronia Night Club
Omkring; Forskellige væsner og få mennesker.
Tid; 21.32
Dag dato.; IRL
Vejr; Koldt udenfor, men varmt indenfor
Påklædning; En sort kjole der sidder tæt foroven, men som er løs forneden, og som går til lidt under knæene, og sorte sko, med lidt hæl.

Alma var lige trådt ind i Petronia Night Club. Hun var let kommet forbi dørvagten med et lille smil og nogle få blinken med hendes store, katteagtige, og idag, gule øjne. Hendes hår var idag brunt, og krøllede let mod hendes blege ansigt, hun havde lidt make-up på, som sædvanligt var mørk og fremhævede hendes gule øjne.
Hendes øjne gennemsøgte kort lokalet, mens et lille smil viste sig i hendes mundvige, og hun begyndte at gå op mod baren. Hun satte sig i barstolen og sad og betragtede de forskellige væsner i lokalet, og kunne se at der kun var nogle få mennesker der. Hun sukkede lidt, håbede på selvskab, men regnede ikke rigtig med at få det, det var næsten alt for tydeligt at hun var en af Nattens Børn, og da de havde et ry for at være kolde og ondskabsfulde, var det sikkert kun de værste væsner der ville opsøge hende. Problemet var bare, at hun var stik modsat. Alma var kærlig, venlig og beskyttende, og så havde hun altid et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:07

Petronia.. Lucian havde ikke gjord meget tanke i og komme tilbage til det sted efter at James havde haft fat i ham da han stadig ikke var kommet sig over blodtabet og det bid samt sex han nu havde oplivet den nat.
Lucian havde sort Goht tøj på da han var helt ind på den stil til hverdag selv om han normalt komme meget mere i over klasse livet så var der et eller anden over det her sted som altid fik ham tlil og komme tilbage der til. Lucian havde hvid hud men den var gemt godt bag det store tøj, hans øjne var røde mens halv lang sort hår gik ned et der hvor hans arme begynde alt i alt var der ikke meget mennesker over ham men nu var han heller ikke menneske nej han var en dæmon som tit kommer her for snakke eller drikke selv om det var endt galt en gang før i tiden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:17

Alma's gule, katteagtige øjne stoppede ved en Dæmon, der lige var trådt ind i Petronia. Han var klædt i goth tøj, havde bleg hud som hende selv, sort, skulderlangt hår og røde øjne. Hun kiggede på ham med hovedet lidt på skrå, mens hendes hår skiftede fra brunt til sort, blev glat, og lidt kortere, og hendes øjne blev røde, hun tænkte ikke rigtig over det. Hun blinkede nogle gange og hendes udseende skiftede tilbage igen. Hun rystede lidt på hovedet af sig selv og vendte blikket et andet sted igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:36

Lucian mærkede et blik på sig og først var han bange inden i, var det james der kiggede på ham han gøs og tog modet til sig for se hvem det var og han fik øje på en kvinde der sad over i en anden det af klubben og det gjord ham mere rolige selv om han ikke var det helt i nu da han ikke ku være sikker på hvad der kun ske her til aften.
Han trak vejet mens han gik længer ind og han var på en måde vagt mens han på den anden side og slappede en smule af men var ikke til og se på hans krop da han var lidt ud af stand til og styr det i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:44

Alma overvejede lidt om hun skulle bestille noget af det alkohol, som de fleste væsner elskede, men droppede det så igen, da det ville være spild af penge. Hun fornemmede at Dæmonen gik længere ind i klubben og kastede et kort blik på ham igen. Endnu engang blev hendes hår mørkere og glattere, mens hendes gule øjne, fik et rødligt glød. Hun skar lidt ansigt, og fik igen sit udseende igen og grinte lidt af sig selv. Hun nynnede lidt med på musikken, med et lille smil på sine fyldige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:53

Lucian gik bare tæt på vampyr da han enlig på en måde gerne ville snakke for han havde ikke så meget anden og lave eller han kun drikke i gemmen men han gad ikke i dag og heller ikke på det her sted da han ikke kun være sikker her, han kom tæt på vampyr kvinden og han sendt hende bare et roligt smile mens han stoppede op to meter fra hende "godften" sagde han roligt og med et lille smile mens han ventede på og se hvad hun ville gør og han håbet af det ikke ville enden op med af han ville blive nat med for en til vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:58

Alma kiggede på Dæmonen med et lille smil og et nysgerrigt, katteagtigt, blik. "Godaften.., Sagde hun med et lille smil. Hun havde egentlig ikke regnet med at han ville gå over til hende, og slet ikke tale med hende. Endnu engang med hende hår lidt mørkere, men denne gang lod hun det blive helt sort, men hun beholdte sine krøller, da hun elskede dem. Hun sagde ikke noget andet til ham, men kiggede bare på ham med sit nysgerrige blik, og det lille smil, hun altid bar rundt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:17

"hvem er de så for jeg har ikke set dem her før?" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik og han havde stadig et lille smile på læben mens han havde den ene hånd i lommen da han alt var sådan, han ventede roligt hendes svar mens han trak vejet ind i mellem og han blikkede os en gang i mellem da han holdt den anden rolle som menneske for det var en del af ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:47

Alma betragtede ham med et lille smil på sine læber, "Mit navn er Alma..", Sagde hun med et venligt smil, men trak ikke vejret, da hun var gået ud af sin menneskelige rolle, da hun var trådt ind i klubben. "Kunne man få lov at høre Deres navn?", Hun snakkede lidt formelt, af gammel vane, da hun var vokset op som høvdingens eneste datter og derved skulle lære at snakke ordenligt. Hun kiggede lidt på ham og blev lidt facineret af hans røde øjne. Hun tøvede lidt, men ikke længe nok så det kunne bemærkedes, og skiftede så hendes egen øjenfarve til rød, istedet for den gule farve hun havde haft tidligere, og smilte lidt skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:51

"navenet er Lucian" sagde han roligt mens han kiggede på hende "og hyggeligt og møde dem" sagde han lidt efter mens han altid havde holdt sig fin på den måde som han snakke på eller han havde gjort det side 1800 talt da folk gik en stor del op i det på den tid, han trak vejet mens han blikkede med øjne og han kiggede roligt på hende med et lille smile mens han ikke sagde mere da han ikke snakkede om alt mellem himle og jord eller han havde ikke gjord det længe..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:12

Hun smilte lidt skævt, "Man kan sige det samme til Dem, Lucian..", Sagde hun venligt, og smilte lidt til ham, "Hvad bringer Dem til Petronia?", Hun lagde hovedet lidt på skrå, på en let dyrisk måde, og kiggede nysgerrigt på ham, "Druk, sex, eller noget helt andet?", Hun lød lidt blid da hun sagde det, noget hun ikke kunne gøre for, da hun generalt var et blidt væsen, på trods af at hun var et af Nattens, blodtørstige, børn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:39

"tja jeg ikke sikker" sagde han kort mens han trak på skulden uden selv og se hvor han var her "men jeg tror mest det var for drikke til og begynde med og på samme tid prøve jeg os lidt og pas på da jeg er endt som natmad før" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende og han var gå tilbege med og stirre da han havde det med og gør det meget mere end hvad han selv lige styret her i live..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:53

Hun skar en lille grimasse, "Det kan godt være hårdt for end er ikke er vant til det..", Sagde hun med et lille grin. "Men der er heller ikke noget man skal gøre for tit..", Tilføjede hun efter lidt tid, "Man ender bare med at få blodtab, og dø..", Hun smilte lidt ved tanken, og smilte til ham, "Hvilket ville være spild af liv.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 09:00

"jeg gør det heller ikke men James havde lige magten den aften" sagde Lucian mens han kiggede på hende
"så jeg kun ikke gør så meget anden" sagde han kort efter mens han smile var en smule lille i forhold til før og han blikkede igen "men jeg tror bare det var et held at jeg slap me livet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 09:10

Hun smilte blidt, kunne ikke lade være, "Nattens børn kan godt være ret uimodståelige..", Sagde hun med et skævt smil, og fik et lidt flirtende blik, som hurtigt forsvandt igen. Hun var ikke kommet for at få blod, men for fornøjelsens skyld, men hvis der nu var en der ofrede en åre eller to, så kunne hun jo ikke sige nej..
Hun blinkede nogle gange med sine øjne, og kom væk fra de tanker, og smilte lidt til Lucian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:05

//læse engelsk til i morgen så svar ikke for hurtige//

"eller i min sag var det mere tvang" sagde han mens han kiggede på hende med rolig stemme, han var stille mens han lod blikket gå ud på de andre som var her men ingen så ikke ud til og snakke da han ikke helt var til det og snakke med blodsuger og dæmon var heller ikke venlige så han holdt sig til hende her..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:14

//Okay, skal osse se en serie nu, så kommer ikke til at svare de næste tre kvarter ^^//

Hun nikkede lidt, og smilte lidt, da hun kunne se på hans kropssprog, havd han tænkte. Hun kiggede bare på ham, med hovedet lidt på skrå og et venligt, ikke tørstigt, blik i sine røde øjne. "Og jeg bider ikke, ikke hvis jeg ikke er tørstig.. Hvilket jeg ikke er..", Sagde hun med et lille smil på sine lidt fyldige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 19:59

//jeg gider ikke lave dansk i dag så jeg gemmer mig bare her på lost//

Han nikkede som svar og var meget mere rolig end han havde være før, et lille smile var til og finde på hans læbe og han lod den ene hånd gå gemmen det store hånd da han ikke havde så meget anden og sige da han ikke helt havde overvejet en snakke her til aften men det var okay et sted da han gerne ville møde et nyt menneske eller to hvis det var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 02:13

Hun grinte let, ændrede hurtigt sit hår, så det blev helt glat, kuldsort, med blodrøde spidser. Hun smilede lidt til Lucian, ikke helt sikker på hvad hun nu skulle sige. Hun trak let på skuldrene, for sig selv, lagde armene over kort på barens bord og lagde kinden ned mod dem, og slappede lidt af, på trods af at nu var hendes ryg helt blottet, men hun kunne jo høre hvis der kom nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 02:19

"er det i orden jeg lig smutter efter lidt af drikke" sagde han roligt før han vendt sig om for gå oppe i baren da han havde lyst til et eller anden af drikke for det var en del tid siden han havde være ude og drikke og han gjord det heller ikke så tit da han var endt op med og komme galt afsted før ved og drikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 02:31

Hun smilede let, "Ja, ja.. Jeg holder dig ikke tilbage..", Sagde hun lavt, stadig med sin kind mod sine arme. Hun lukkede let sine øjne, men kort. Hendes skuldre spændtes lidt da hun kunne mærke et blik mod sin ryg, men tog sig ellers ikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 02:50

Han gik stille op i baren og han bruget lidt tid til og overveje hvad han havde lyst til da jeg ikke drak ting som var alt for stærke for maven da det var gået galt før, han fandt det han havde lyst il og og fandt en tender han kun bestille hos og han blive i baren mens han ventede på hans drik. Efter kort tid var han tilbage nede ved hende og han smilede roligt til hende "så" sagde han med en roligt stemme..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 02:57

Hun smilede lidt til ham, da han kom tilbage med sin drink. Hendes øjne skiftede automatisk til sort, da hendes humør ikke ligefrem var særlig glad, dog var der stadig et smil på hendes læber. Hun løftede sit hoved fra sine arme, og kiggede lidt på Lucian. Hun kunne stadig mærke det blik mod sin ryg, men hørte ingen nærme sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 04:50

han sat stille glas på bordet mens han selv tog plads over for hende "så" sagde han roligt mens han kiggede på hende "hvad du laver du så til hverdag ud over at jage" sagde han kort efter mens han ikke kun finde på så meget anden men det var da en måde og snakke på eller til og finde andre emner og snakke om hvis det nu var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 05:50

Hun smilede lidt af ham, "Hvad jeg laver i min fritid..?", Sagde hun stille for sig selv, "Hvorfor da..?", Hun så nysgerrigt på ham, "Jeg kender dig dårligt nok, og mine fritidsaktiviteter kunne vise de svagheder jeg skjuler.. Og jeg siger ikke at jeg har nogen.. Eller joh.. For alle har en svaghed, selvom de ikke vil indrømme det..", Smiler skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Klubben ~Lucian Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Klubben ~Lucian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: