Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Klubben ~Lucian

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 11:10

"vi har vel alle en svaghed for et eller anden" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt smile "men er bare ikke så let og gæt" sagde han lidt efter mens han stadig kiggede på hende, han kiggede væk igen da han ikke var den type der sirrede selv om det var naturligt for en dæmon som ham selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klubben ~Lucian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Klubben ~Lucian   Klubben ~Lucian - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 21:26

Hun smilede lidt af ham og trækkede svagt på sine skuldre, "Jeg har det bare med at være alt for åbent mundet, så jeg prøver at passe lidt mere på..", Sagde hun med et lille smil og fortalte alligevel noget af sig selv, "Men jeg ender altid med at sige for meget..", Hun smilede let og så på ham, blinkede nogle gange, for ikke at stirre, selvom det ikke var noget hun skulle gøre. "Men hvis du fortæller noget, fortæller jeg noget..", Foreslog hun med et lille, venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
 
Klubben ~Lucian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Udenfor Klubben
» en fest på klubben //Jaster//
» den mørke side af klubben- Kian
» Bitch dance for me - Lucian
» Ved kirkegården?-Lucian.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: