|
| Tisfordriv | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 04:59 | |
| Dato: 10.December Årstid: Vinter Dag: Fredag Vejr: Regner og er meget koldt Sted: Centeret Tid: 17.00 Omgivelser: Mange andre mennesker
Chace havde taget sig den fritid at køre op til centeret for at kigge sig lidt omkring. Han havde indtil videre ikke set noget spændende, men han lod god godt mærke til nogens blikke på hams især pigerne, men dem var han nu ikke så intersseret i lige nu. Chace fattede ikke at han på en fredag kunne gå og kede sig, men idag var det åbenbart sådan. Han kom roligt gående over til en bænk og satte sig der med hænderne i lommen, de eneste gange han ikke sad og stirrede ud i luften, var når folk kom hen og spurgte om han havde en smøg, men Chace sagde nej alle gangene, han røg ikke, selvom han til tider godt kunne bruge at få en smøg, men fandt det ikke spændende at ryge så derefter gjorde han det ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:12 | |
| Eolith havde ladet sig lokke med Susanne ud og købe juleting og julegaver. Susanne var hans moster, der havde tendenser til at blive ude og handle i flere timer og bruge massevis af penge. Hendes undskyldning var, at det var jul. Eolith selv havde intet imod det, da han som regelt fik en masse nyt tøj af hende. Det eneste problem var, at hun kunne bruge flere timer på det, og han var næsten sikker på, at indkøbsvognen snart ville brasse sammen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:21 | |
| Chace sukkede af kedsomhed og kløede sig lidt i håret med den ene hånd, han havde ingen ide om hvad han skulle give sig til at lave, måske tage chacen og se om han kunne score lidt, selvom det ikke var det der fyldte hans hverdag mest. Chace lod igen et suk komme fra sig og lænede sig lidt frem, han fik dog kort øje på en dreng(Eolith) og en dame som gik ved siden af ham, Chace kunne dog ikke lade være med at smile svagt over hvor sjovt damen hun havde det, Chace blik faldt kort på drengen igen, men så derefter ned i gulvet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:30 | |
| Susanne var en yderst sexet kvinde. Hun var lidt lav, og var cirka på samme højde som Eolith, men lignede ham slet ikke. Hun havde naturligt rødt hår med falske store krøller. Hendes tøjstil indeholdt tit og ofte geopardpletter og mange smykker. Eolith så på hende og smilte, han vidste godt hvad hun kunne lide af tøj og fandt noget frem til hende. Han forlod hende et kort øjeblik og gik hen til nogle af de andre tøjstativer. Han så sig lidt omkring, mn blikket stoppede op ved Chace, der havde blikket rettet imod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:35 | |
| Chace havde fået kort øjenkontakt med Eolith, men havde så set væk igen, i hans øjne lignede Eolith ikke så meget de andre drenge, men han trak bare på skulderne over det og sukkede svagt. Han kørte nu den ene hånd gennem håret og så kort på nogle af de piger som passerede ham og smilte svagt. Tænk at han ikke havde andet at lave end at glo efter piger, det var jo helt hen i vejret. Chace sukkede igen og slog bliket ned i gulvet igen, han syntes at han begyndte at få det ret varmt lige nu, så derfor tog han sin jakke af og lagde den over skulderen, man kunne sagtens se at Chace havde en trænet overkrop, den var lige som den skulle være, hverken for stor eller for lille, han fik smilet svagt igen, men vendte diskret blikket over på Eolith igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:46 | |
| Han så sig om efter sin moster, der havde travlt med endnu en af sine veninder. Han kunne derfra høre, at det var et af hendes yndlingssamtaleemner, og ville derfor tage længere tid. Forsigtigt stillede han et tøjklæde på plads og gik Chace nærmere. Hvilken tøs ville dog lade sådant et lækket skår sidde der helt alene? Han smilte da han stillede sig foran Chace. "Har du fået noget at kigge på?" Spurgte han, da det var tydeligt, at Chace kiggede på piger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:50 | |
| Chace så op da han så nogen stille sig foran ham og smilte skævt af hans spørgsmål. Chace trak bare på den ene skulder og lænede sig lidt tilbage, " jeg havde kig på noget, men nu kigger jeg jo på dig" svarede Chace med et skævt smil og så kort op og ned af Eolith og bed sig diskret i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 05:55 | |
| "Vil du med ned og se på musik?" Spurgte han og så studerende ned på hans ansigt. Han var ikke spor genert, så derfor havde han intet imod at gå hen og snakke til fremmede. "Min moster forstår sig ikke på den slags musik, men du liger da en der hører anderledes musik?". Han stod nærmest allerede og ventede på, at Chace skulle rejse sig, mens han stadig uden tøven kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:00 | |
| Chace smilte skævt og nikkede kort, hvorefter han rejste sig op og tænkte kort, " jep det vil jeg da gerne, gider alligevel ikke at sidde og stene helle dagen" sagde han og smilte igen, han vendte kort blikket over på Eoliths moster og tænkte lidt, " er det din moster, jeg troede det var din mor" sagde Chace, men trak bare på skulderen, det kom jo endelig ikke ham ved og han smilte svagt igen. Han vendte blikket på Eolith igen og smilte svagt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:06 | |
| "Jeg bor sammen med min moster og onkel" Svarede han muntert, og vente sig om mod medieafdelingen. Han fik et lille bidsk smil tryllet frem ved en tanke han fik "Har du holdt øje med mig og min moster?". Han skævede om til Chace uden at holde smilet skjult. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:09 | |
| Chace nikkede og smilte svagt, " det vil jeg nu ikke kalde det, man ser bare en del når men sidder og stener og ikke kan andet end at så sig omkring lige for tiden" svarede han med et skuldertræk og smilte igen, " og hvis jeg havde, ville du så have haft noget imod det?" drillede Chace smillende og gik så imod medieafdelingen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:19 | |
| "Tja, lad mig konstatere, at min moster er lykkeligt gift" Lo han og fandt det meget sjovt. Han tog et kort øjeblik blikket fra ham, da de nærmede sig målet. Han smuttede ind i forretningen, der var proppet med kunder, der skulle købe julegaver. Han så sig lidt omkring og bladrede igennem nogle gamle cd'er. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:33 | |
| Chace grinte lidt af det han sagde og gav sig så til at tænkte kort, " hvem sagde at det var din moster jeg kiggede på" drillede han smilende og grinte lidt igen. Chace smuttede lidt efter også ind i butikken og stilte sig ved siden af Eolith, han begyndte også at bladre cd´erne igennem og tog en gang imellem en op for at kigge på den, men den røg altid ned igen og han bladrede tænkende videre, man kunne virkelig se at musik var noget Chace gik op i, for han så meget koncentreret ud imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:49 | |
| "Hmm" Tænkte han, da han ikke kendte til nogle af de kasserede cd'er. De var ellers så billige og han havde ikke så mange penge, uden sin mosters pung. Han skævede forsigtigt til Chace og kunne frit se på ham, da hans interesser tilsyneladende lå i cd'erne. "Nogen du kender?" Spurgte han.
//Skal spise// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 06:52 | |
| Chace brød ud af sin trance og smilte svagt med et trak på skulderne " Ikke nogle jeg hører meget af, men jeg kender da Green day" sagde han med et svagt smil og viftede med en af deres cd´er i hånden, og satte den derefter på plads igen, " hvad hører du da?" spurgte Chace nysgerrigt og smilte igen.
//Okay ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:07 | |
| "Jeg hører ikke noget specielt" Svarede han og betragtede Chace "Jeg hører sådan noget typisk emo-core, metal, newschool rock og pop". Han tog hans arm og førte dem videre ind i forretningen, hvor mylderet ikke var så stort "..Men jeg trænger til at høre noget nyt". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:14 | |
| Chace nikkede kort og smilte svagt, " det er også en god gerne du er ovre i, jeg kan også høre metal og rock" sagde han og tænkte lidt, han tog sig ikke nået af at Eolith tog fat i hans arm og førte ham videre, fordi så viste Chace da også hvor han ville hen, " hvad for noget nyt snakker vi om?" spurgte Chace nysgerrigt og fulgte roligt med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:18 | |
| "Nyt og nyt" Mumlede han usikkert "Jeg ved det ikke. Jeg plejer at finde ud af deted tiden, og jeg lærer jo nye bands når jeg møder nye folk". Han hentydede til Chace og førte ham hen til metal og rock afdelingen. "Hvad hedder du egentlig?" Han kiggede på ham og havde selvfølgelig stillet sig tæt på ham, og kunne næsten mærke ham i siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:25 | |
| Chace lagde tænkende hovedet på skrå og bed sig kort i læben, " jeg kender et par rock bands, men kun en sanger som synger metal, mener jeg da ihvertfald at han gør" mumlede han nok mest til sig selv, og smilte så svagt. Chace mærkede godt at Eolith stod tæt på ham, men det gjorde ham nu ikke så meget, " Chace Evans, hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt og ragte hånden frem for at hilse ordenligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:30 | |
| "Eolith" Svarede han og så på hans hånd før han tog ham i hånden og hilste. Han så lidt rundt på de forskellige mennesker, der bevægede sig en stor bue udenom den slags musik. Folk var mere ude efter julehits cd'erne og havde travlt med at stå i kø. "Tog du i byen alene?" Spurgte han undrende, mens han så ud på køen med de forunderlige mennesker.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:33 | |
| Chace nikkede og smilte svagt, " flot navn" sagde han med et smil og gav hans hånd et blid klem inden han slap den igen. Han tænkte lidt over Eolith´s spørgsmål og nikkede så smilende, " jep, jeg kørte selv herud" sagde han og smilte igen, hvorefter han roligt bladrede en af cd rækkerne igennem, for ikke bare at stå helt stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:40 | |
| "Tak" svarede han og rettede sig mod musikken igen "Jeg har selv valgt det". Han kiggede lidt på ham og tænkte imens. Chace havde fohåbentlig ingen kæreste, hvis han tog i centeret alene. Med mindre han var ude for at købe julegaver til hende? Han så gennemtænkende på ham og undrede sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:42 | |
| Chace så kort på ham og smilte svagt, " sejt" kommenterede han og smilte igen Men i det korte blik Chace sendte Eolith, lagde han godt mærke til hans gennemtænkende blik og undrede sig lidt, " hvad er der?" spurgte Chace roligt men smilte svagt alligevel, han var nu vant til at folk stirrede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:49 | |
| Eolith tog sig ikke af, at han var busted i at stå og glo. Han smilte derimod. "Ville du have noget imod et følelseskoldt engangsknald med mig?" Spurgte han og smilte med lumske bagtanker bag. Han kom ret så ofte til at overraske folk med sin åbenhed, men det var skam med vilje denne gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Man 14 Dec 2009, 07:53 | |
| Chace så overrasket på Eolith og bed sig diskret i læben, han så kort rundt for at se om der var nogen som havde hørt det, men da det ikke så sådan ud vendte Chace blikket tilbage på ham og smilte svagt, " lad os nu se... det kommer and på om du har fortjent det" drillede han smilende og vendte sig lidt mere imod Eolith. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tisfordriv | |
| |
| | | | Tisfordriv | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|